Anniel kirjoitti:Menee hermot tähän säätämiseen Minkä maanalaisen paikan takia se olen aina minä joka joutuu kaiken selvittämään, suunnittelemaan, huolehtimaan ja muistuttamaan. Ei, kun jonkun pitää aina lähteä sooloilemaan ja sotkemaan selvää asiaa ja toisia ei saa edes kiinni kommentoimaan vaikka koittaa kaikilla mahdollisilla kanavilla. Ja joku on niin prinsessa ettei voi joustaa omista suunnitelmistaan sen takia että saatais kaikki samaan paikkaan kerralla.
Pus, koita jaksella.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Perhanan perhana, kun se uusi laukku tuli tänään postiin, niin pitäs vaan kymppi repäistä jostain, että saisin sen lunastettua.
Ja rahat tulee vasta huomenna, kun tilitoimisto maksaa vasta illalla minulle.
Kun on sama pankki, niin on ainoa hidastus tuo tilitoimiston kävelevä kurkku.
Tai yksi vaihtoehto olisi, että varron tilitoimiston sulkemista ja menen suorinta tietä Natsi-Siwalle.
E: Eikös pankki liikuttele rahoja yöt päivät?
Viimeksi muokannut Kain, 19.7.2012 klo 14.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
^ Meikannut työaikana!
Minä en ikinä velttoile työaikana, teen ahkerasti ja kuuliaisesti yhtiön johdon minulle osoittamia työtehtäviä säädetyn työajan puitteissa.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Kain kirjoitti:Perhanan perhana, kun se uusi laukku tuli tänään postiin, niin pitäs vaan kymppi repäistä jostain, että saisin sen lunastettua.
Tai yksi vaihtoehto olisi, että varron tilitoimiston sulkemista ja menen suorinta tietä Natsi-Siwalle.
Samassa pankissa tililtä toiselle raha likkuu käsitykseni mukaan ennen klo 16:a. Muuten menee seuraavalle päivälle. Taas jos maksaa pankista toiseen vaikka klo 18, näkyy rahat vasta tästä päivästä katsoen ylihuomenna.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Kain kirjoitti:Perhanan perhana, kun se uusi laukku tuli tänään postiin, niin pitäs vaan kymppi repäistä jostain, että saisin sen lunastettua.
Samassa pankissa tililtä toiselle raha likkuu käsitykseni mukaan ennen klo 16:a. Muuten menee seuraavalle päivälle. Taas jos maksaa pankista toiseen vaikka klo 18, näkyy rahat vasta tästä päivästä katsoen ylihuomenna.
Mun pankissa saman pankkiryhmän maksut siirtyvät välittömästi - oli oma tili tai jonkun muun. Muista en tiedä, mutta sellainen käsitys on, että toimii samalla tavalla kaikilla tavallisilla pankeilla.
^ Omien tilien välillä raha liikkuu vuorokaudenajasta riippumatta välittömästi (sama pankkiryhmä), muiden tilien välillä (sama pankkiryhmä) ns. "aukioloaikana" myös, muuten menee seuraavaan päivään (omia kokemuksia).
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
iDock kirjoitti:^ Omien tilien välillä raha liikkuu vuorokaudenajasta riippumatta välittömästi (sama pankkiryhmä), muiden tilien välillä (sama pankkiryhmä) ns. "aukioloaikana" myös, muuten menee seuraavaan päivään (omia kokemuksia).
Ainakin Osuuspankissa raha liikkuu ympäri vuorokauden kaikkien tilien välillä, samoin mielestäni S-Pankissa.
Viimeksi muokannut mercury, 19.7.2012 klo 16.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi urheilua pakkosyötetään nykyään joka puolella TV:n katsojille ? Aikaisemmin uutisten jälkeen tuli säätiedotus. Nykyään sekä YLEn aamulähetyksissä, että Maikkarin Seitsemän Uutisten jälkeen tulee heti urheiluuutiset, ja sitten vasta sää. Prkl !!!
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
No vihdoin netti toimii. Äsken ei toiminut mikään. Ei DNA eikä Surina Ja vuodatetaan nyt vielä sitä, etten edes päässyt vuodattamaan surkeasta yhteydestä!
Macissa ei äänet toimi, ei stereoiden kautta, ei kuulokkeiden kautta, ei omista kaiuttimista. Ja joo, olen kokeillut nappeja ääni pois, ääntä lisää, ääntä vähemmän, jne. Kai se on sitten taas pakko bootata kone ja odottaa ikuisuus kun se availee ikkunoita vääriin työpöytiin.
Anniel kirjoitti:Menee hermot tähän säätämiseen Minkä maanalaisen paikan takia se olen aina minä joka joutuu kaiken selvittämään, suunnittelemaan, huolehtimaan ja muistuttamaan. Ei, kun jonkun pitää aina lähteä sooloilemaan ja sotkemaan selvää asiaa ja toisia ei saa edes kiinni kommentoimaan vaikka koittaa kaikilla mahdollisilla kanavilla. Ja joku on niin prinsessa ettei voi joustaa omista suunnitelmistaan sen takia että saatais kaikki samaan paikkaan kerralla.
Kuule, pitäiskö sunkin alkaa moottoripyöräilemään?
apple_fani kirjoitti:No vihdoin netti toimii. Äsken ei toiminut mikään. Ei DNA eikä Surina Ja vuodatetaan nyt vielä sitä, etten edes päässyt vuodattamaan surkeasta yhteydestä!
Minulla ei ole koko päivänä toiminut Saunalahti Edgeä vikkelämmin. Menin siis työpaikalle surffailemaan, siellä on 100/100.