Tossa muutamia viikkoja sitten mun 2kk vanha iPhone 4s kytky Tele Finlandilta sytty tuleen (molemmat kaapeli+puhelimen pohja/liitin). Pienet liekit siinä löi jotain ehkä 10-15 sekunttii, kunnes sain ne ite sammutettua.
Toimi ihan normaalisti mut eihä sinne tietenkää enää mitää kaapeleita voinu tuikata! Vein huoltoon ja parin viikon päästä ne soittiki, et sielt on puhelimesta ja vissiin piuhastaki löytyny hapettumia. Tiettyhä se ois sitte mun vika... En tiiä onko ihan siitä kosteusindikaattorijutusta jotain löytyny vai iha vaa siitä liitinosasta. Ja tiedän varmaksi et se puhelin ei kuitenkaa oo missään todellakaan uinu.
Mut mä en pysty käsittää miten normaalikäytössä 2kk aikana kerkee puhelin hapettua, en kantanu sitä edes taskussa vaan puhelinlompakossa.. Ja ei kai sentää sen pitäis tuleenkaa syttyä ilman et siinä ois jotain virhettä aiemmin ollu.. Mun vauva nukku samassa huoneessa ja oisha tossa voinu käydä pahemminki jos en ois heti huomannu paloa. Mun käsittääkseni tällasia tilanteita ei oo kovinkaa paljon tullu esille ainakaan, et eikö seki vähän viittaa siihen et siel ois jotain virhettä ollu?
Ne nyt haluais multa sitte 290e vaihtolaitteesta. Mietin tässä vaan et kannattaako mun kunnolla lähtee valittamaa asiasta vai onko juttu nyt vaa loppuu käsitelty koska ne jotain pieniä hapettumia löysi? Vai tarvisko täs vaan alistuu siihen et se o mun vika