Sulla sentään toimii, täällä ei edes toiminut. Lataa ja ilmoittaa, että ei saa yhteyttä palvelimeen. Oli sitten DNA tai Surina ja mikä tahansa sivu/laite...Macco kirjoitti:Minulla ei ole koko päivänä toiminut Saunalahti Edgeä vikkelämmin. Menin siis työpaikalle surffailemaan, siellä on 100/100.apple_fani kirjoitti:No vihdoin netti toimii. Äsken ei toiminut mikään. Ei DNA eikä SurinaJa vuodatetaan nyt vielä sitä, etten edes päässyt vuodattamaan surkeasta yhteydestä!
Vuodatustopic 2
-
apple_fani
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Juu, ajan kortin nyt syksyllä 8)Jamac kirjoitti:Kuule, pitäiskö sunkin alkaa moottoripyöräilemään?Anniel kirjoitti:Menee hermot tähän säätämiseenMinkä maanalaisen paikan takia se olen aina minä joka joutuu kaiken selvittämään, suunnittelemaan, huolehtimaan ja muistuttamaan. Ei, kun jonkun pitää aina lähteä sooloilemaan ja sotkemaan selvää asiaa ja toisia ei saa edes kiinni kommentoimaan vaikka koittaa kaikilla mahdollisilla kanavilla. Ja joku on niin prinsessa ettei voi joustaa omista suunnitelmistaan sen takia että saatais kaikki samaan paikkaan kerralla.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Onko se ollut taas kuivumassa ?Anniel kirjoitti:Juu, ajan kortin nyt syksyllä 8)Jamac kirjoitti:Kuule, pitäiskö sunkin alkaa moottoripyöräilemään?Anniel kirjoitti:Menee hermot tähän säätämiseenMinkä maanalaisen paikan takia se olen aina minä joka joutuu kaiken selvittämään, suunnittelemaan, huolehtimaan ja muistuttamaan. Ei, kun jonkun pitää aina lähteä sooloilemaan ja sotkemaan selvää asiaa ja toisia ei saa edes kiinni kommentoimaan vaikka koittaa kaikilla mahdollisilla kanavilla. Ja joku on niin prinsessa ettei voi joustaa omista suunnitelmistaan sen takia että saatais kaikki samaan paikkaan kerralla.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Anniel
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ai, olet siis (tietysti!!!!) niin nuori neito, ettei A tullut automaattisestiAnniel kirjoitti:Ei kun siihen tarttee saada A ettei poliisisetä sano pahasti
JL
ABCE... en ole ikinä ollut hyvä aakkosissa, mutta mihin v*ttuun mun D on kadonnut
-
Anniel
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla on BEC... ei ole sekään virkailija aakkosia osannut...Jussi68 kirjoitti:ABCE... en ole ikinä ollut hyvä aakkosissa, mutta mihin v*ttuun mun D on kadonnut?
-
Anniel
Oo hiljaa, sinä senkin katkera peikkoarttula kirjoitti:Siis käskikö poliisisetä sanomaan A. Sitten kävelemään suoraa viivaa pitkin. Lopuksi vielä sormi-nenänpääkoe. Jep Jep... Känniel on taas ollut liikenteessä...
-
Jussi68
Siis, mitä?Macco kirjoitti:Mulla on BEC... ei ole sekään virkailija aakkosia osannut...Jussi68 kirjoitti:ABCE... en ole ikinä ollut hyvä aakkosissa, mutta mihin v*ttuun mun D on kadonnut?
Pitäisi muuten uusia, kun on tuota isoa mallia, ja melko risainen. Ja se pikkupoika siinä kuvassa ei näytä minulta. Nyt olisi hyvä aika hoitaa, kun vuoden vaihteen jälkeen vaihdetun kortin joutuisi uusimaan viiden vuoden välein.
Mulla on tollaine Hello Kitty-kortti (pinkki, tosin tyttäret ovat sitä mieltä, että pinkki ja vaaleanpunainen ovat kaksi
ei väriä
uusia kortti - tai ainakin hommata lääkärintodistus ajokyvystä
Odotanko tuonne saakka?
JL
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuo uus lakihässäkkäkäytäntö on muuten silkkaa rahastusta. Mutta pitäähän ne rahat kreikan sotalaivoihin jostain saada.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Macco
Uusi heti. http://www.trafi.fi/tieliikenne/ajokort ... kset_2013/Jussi68 kirjoitti:Odotanko tuonne saakka?
Kaikki 19.1.2013 jälkeen myönnettävät uudet ajokortit tulevat olemaan määräaikaisia. Kortit ovat luokasta ja ajokortin haltijan iästä riippuen voimassa 2-15 vuotta. Kaikki nykymallin mukaiset ajokortit vaihdetaan uusiin vuoteen 2033 mennessä.
-
Anniel
Jussi68 kirjoitti:-- 10 päivää sitten (kukaan täällä ei onnitellut) tuli 44 mittariin
-
Jussi68
KiitosAnniel kirjoitti:Jussi68 kirjoitti:-- 10 päivää sitten (kukaan täällä ei onnitellut) tuli 44 mittariin
Onnen omena, ole hyvä!
JL
-
Jussi68
SHITMacco kirjoitti:Uusi heti. http://www.trafi.fi/tieliikenne/ajokort ... kset_2013/Jussi68 kirjoitti:Odotanko tuonne saakka?
Kaikki 19.1.2013 jälkeen myönnettävät uudet ajokortit tulevat olemaan määräaikaisia. Kortit ovat luokasta ja ajokortin haltijan iästä riippuen voimassa 2-15 vuotta. Kaikki nykymallin mukaiset ajokortit vaihdetaan uusiin vuoteen 2033 mennessä.
En ole tollaiseen törmännyt... damn!
Kiitti vinkista / linkistä!
JL
EDIT. väärä(?) hälytys...
-
Macco
Tiedä hänestä. En luota byrokraattiin. Siksipä ajattelin uusia kortin tämän vuoden puolella.Jussi68 kirjoitti:EDIT. väärä(?) hälytys...
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olet laardipallo.tuomaril kirjoitti:Arg! Äiti ei ole ostanut Pepsiä tai Colaa jääkaappiin!![]()
![]()
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Jussi68
tuomaril kirjoitti:Arg! Äiti ei ole ostanut Pepsiä tai Colaa jääkaappiin!![]()
![]()
JL
PS. Suuntaat sen skobasi Tsadin puolelle, voin myydä sulle aitoa CocaColaa... sanotaan vaikka 50€/litra.
-
tuomaril
En varmasti! Sinun Colasi on kallista! Ei minulla ole moisiin varaa! Minulla oli tänäänkin vain 10€ käytössäni, pyysin sen aamulla äitiltä ja ostin sille yllätyksenä sillä kukkia koska sillä oli nimipäivä tänään.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Arg! Äiti ei ole ostanut Pepsiä tai Colaa jääkaappiin!![]()
![]()
fiksu äiti!
JL
PS. Suuntaat sen skobasi Tsadin puolelle, voin myydä sulle aitoa CocaColaa... sanotaan vaikka 50€/litra.
EDIT: Voitte arvata äitini nimen nyt.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sukulaku?tuomaril kirjoitti: EDIT: Voitte arvata äitini nimen nyt.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
tuomaril
Ei.hatey kirjoitti:Sukulaku?tuomaril kirjoitti: EDIT: Voitte arvata äitini nimen nyt.
-
Jussi68
Maksaako Häzii tän Toshiba-läppärin näppiksen putsaamisenhatey kirjoitti:Sukulaku?tuomaril kirjoitti: EDIT: Voitte arvata äitini nimen nyt.
JL
-
tuomaril
Toshiba?! Eikö Jussilla ole Maccia?Jussi68 kirjoitti:Maksaako Häzii tän Toshiba-läppärin näppiksen putsaamisenhatey kirjoitti:Sukulaku?tuomaril kirjoitti: EDIT: Voitte arvata äitini nimen nyt.![]()
JL
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tänäänkin vain 10 euroa. Vttu mitä rahoja, yläasteella sain 6e / viikko että saa kahvikupin ostaa (1,2e/pv). Muut rahat työllä ansaittua.tuomaril kirjoitti:Minulla oli tänäänkin vain 10€ käytössäni
Huh.
http://sisainenaani.com
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka