![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Mitä teet juuri nyt?
-
-
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minua ei taas vähempää voisi kiinnostaa, kuin käyttöauto. Riittää kunhan se on aivan tahraton ja puhdas, kuin juuri kaupasta haettu.Citruuna kirjoitti:... Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni....
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Jep ja vähät esim. muotoilustahatey kirjoitti:Minua ei taas vähempää voisi kiinnostaa, kuin käyttöauto. Riittää kunhan se on aivan tahraton ja puhdas, kuin juuri kaupasta haettu.Citruuna kirjoitti:... Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni....

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tästäpä tulee mieleen vanha vitsi vähän uudelleenmuotoiltuna:Citruuna kirjoitti: Jep ja vähät esim. muotoilusta. Joskus ihmetyttää miten täällä hehkutetaan Applen muotoilua, mutta auto (jolla ajetaan kaikkien nähtävillä) saa olla ihan minkä näköinen tahansa...
- Mitä yhteistä on Citroenilla ja kylpyammeella ?
- Kummastakaan ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei nyt noinkaan, kyllä ulkonäkö merkkaa ostettaessa, mutta ei minua kiinnosta ryömiä sen alla tai luuhata konttorilla ja tuijotella autoni pohjaa. Minua kiinnostaa se, että se on minun mielestä kaunis esine ja puhdas, puhtaudesta huolehtii auton pesijä setä (itse putsaan autoni sisältä imurilla, pölyhuiskalla ja puuterisutilla). Niin ja tietysti luottomekaanikko pitää siitä teknisesti huolta.Citruuna kirjoitti:Jep ja vähät esim. muotoilustahatey kirjoitti:Minua ei taas vähempää voisi kiinnostaa, kuin käyttöauto. Riittää kunhan se on aivan tahraton ja puhdas, kuin juuri kaupasta haettu.Citruuna kirjoitti:... Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni..... Joskus ihmetyttää miten täällä hehkutetaan Applen muotoilua, mutta auto (jolla ajetaan kaikkien nähtävillä) saa olla ihan minkä näköinen tahansa...
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Sairasta!Citruuna kirjoitti: Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni.
Miksi pitäisi olla paikalla?
Mun mielestä asiakkaiden pääsy katsastuskonttorien "työtiloihin" pitäisi estää... antaa inssien työskennellä rauhassa!
Sama koskee korjaamoita, ulkopuolisilta pääsy kielletty

JL
-
-
Pointtini on työrauha.Citruuna kirjoitti:^ Paskan marjat! Katsastus on julkista viranomaistoimintaa, ei mitään salamyhkäistä, ja asiakkaalla on myös valitusoikeus katsastuspäätöksestä! En minä niitä inssejä kuviini halua, vaan oman autoni. Ja olen saanut myös olla korjaamoissa, jos autolleni on tehty nopea pikkujuttu. Olen kysellyt ja keskustellut mekaanikon kanssa siitä mitä nyt tehdään ja mitä ehkä kannattaisi jatkossa tehdä. Olen maksava asiakas, eikä asiakkaalta tulisi salata mitään häntä tai hänen omaisuuttaan koskevaa. Ihan kivasti katsastusinssit ovat suhtautuneet, ja ovat kertoneet kaikesta ihan asiallisesti. Ja jos mulla olisi alle kouluikäinen lapsi, kuvaisin myös neuvolakäynnit.
Et välttämättä (ainakaan tietoisesti) häiritse inssejä (katsastuksessa) tai rasvanäppejä (korjaamolla), mutta mielestäni
jokaisen pitäisi saada työskennellä rauhassa.
JL
-
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
^Oletko koskaan törmännyt sanaan v*ttumainen asiakas ?Citruuna kirjoitti:^ Oletko koskaan törmännyt sanaan asiakaspalvelu?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Joo, ne tädit (voi siellä olla miespuolisiakin) siellä tiskin takana hoitavat sen puolenCitruuna kirjoitti:^ Oletko koskaan törmännyt sanaan asiakaspalvelu?

JL
-
lähes päivittäinarttula kirjoitti:^Oletko koskaan törmännyt sanaan v*ttumainen asiakas ?Citruuna kirjoitti:^ Oletko koskaan törmännyt sanaan asiakaspalvelu?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Vastahan haukuit nykyautot ja kehuit 70 -luvun autoja?hatey kirjoitti:^^ & ^ Ette kai te itse mene sinne konttorille jonottamaan?![]()
Minähän en mene minnekään katsastuskonttorille jonottamaan leimaa rekisteriotteeseen, kuten köyhät leipää pelastusarmeijan leipäjonoon!!! Kuinka nöyryyttävää! Katsastuskonttorin jonossahan saattaa olla rahvasta hiaceineen jonottelemassa, ja heistä saattaisi tarttua hienhajua jakkupukuni silkkikaulukseen. Katsastusta varten on minulla luottomekaanikko, joka käytti autoni konttorilla viimeeksi. Kyllä, minulla on nyt ensimmäisen kerran yli seitsemään vuoteen niin vanha auto, että se piti katsastaa! Onko tämä nyt sitä vanha-autoharrastamista?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jopas!Jussi68 kirjoitti:Sairasta!Citruuna kirjoitti: Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni.
Mun mielestä asiakkaiden pääsy katsastuskonttorien "työtiloihin" pitäisi estää... antaa inssien työskennellä rauhassa!
Sama koskee korjaamoita, ulkopuolisilta pääsy kielletty![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Minä tuuppaan nokkani niin kotona kuin ulkomaailmassakin kaikkeen itseäni ja kamojani koskevaan. Katsastuksessa kyselin katsastajalta kaiken maailman juttuja, olin varannut ajan sinne, tiedustelin toki ystävällisesti, saapiko tulla ihmettelemään, kun ihan samoissa tiloissa oli kahvitarjoilukin ihka uudessa hallissa, eikä kyselyni ainakaan havaittavasti häirinnyt. Kotona huoltomiesten puuhat kiinnostavat ihan yhtä paljon, siinähän oppii samalla vaikka ja mitä, ja onhan tuo kaikki äärettömän kiinnostavaakin.
Kuten Cittis, olen minäkin kiva asiakas, vuorovaikutus toimii, olen saanut hyviä neuvoja ja iloisesti tuolla moikkaillaan, kun nyt jo tuttujen huoltomiesten kanssa osutaan lähitienoilla yhteen. Tyhmäähän olisi olla kiinnostumatta omaisuuteensa liittyvistä asioista.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Joo, mikäli niskapoka sopii työnsuorittajalle, ei siinä mitäänamanita kirjoitti:Jopas!Jussi68 kirjoitti:Sairasta!Citruuna kirjoitti: Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni.
![]()
Minä tuuppaan nokkani niin kotona kuin ulkomaailmassakin kaikkeen itseäni ja kamojani koskevaan. Katsastuksessa kyselin katsastajalta kaiken maailman juttuja, olin varannut ajan sinne, tiedustelin toki ystävällisesti, saapiko tulla ihmettelemään, kun ihan samoissa tiloissa oli kahvitarjoilukin ihka uudessa hallissa, eikä kyselyni ainakaan havaittavasti häirinnyt. Kotona huoltomiesten puuhat kiinnostavat ihan yhtä paljon, siinähän oppii samalla vaikka ja mitä, ja onhan tuo kaikki äärettömän kiinnostavaakin.
Kuten Cittis, olen minäkin kiva asiakas, vuorovaikutus toimii, olen saanut hyviä neuvoja ja iloisesti tuolla moikkaillaan, kun nyt jo tuttujen huoltomiesten kanssa osutaan lähitienoilla yhteen. Tyhmäähän olisi olla kiinnostumatta omaisuuteensa liittyvistä asioista.
JL
PS. Kyllä mäkin Aman päästäisin tutustumaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Armada »
Ei jokapaikkaan kannata tunkea välttämättä! Kerran yhteen liikkeeseen mennessäni oli selkeä viesti asiakkaille!! Joka kolmas tinkiä ammutaan kaksi lähti juuri,korjauksiin liittyen, 50€ tunti,asiakas paikalla 100€ tunti ja jos asiakas neuvoo 200€ tuntiamanita kirjoitti:Jopas!Jussi68 kirjoitti:Sairasta!Citruuna kirjoitti: Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni.
![]()

-
Ja minä en ikinä tulisi asiakkaaksesi, koska olet niin töykeä ja epäkohtelias!Jussi68 kirjoitti:
PS. Kyllä mäkin Aman päästäisin tutustumaan(Cittistä en... se on niin kiukkuinen!)
Edit: Viimeksi kun kävin katsastuksessa, siellä luki, että lapset (en ny muista ikärajaa
-
Viesti Kirjoittaja Citroengirl »
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
"Pushing through the limits" - "Power is nothing without control"
-
WAU!Citroengirl kirjoitti:Makaan sängyssä macci sylissä ja lueskelen Rally Guide 2:sta... Kaikkeen sitä suostuu rallissa, saa olla kävelevä tietotoimisto pari viikkoo kilpailutoimistossaKai sitä hiljalleen vois painua unten maille, viimenen vapaaviikonloppu pariin viikkoon, kohta painetaan yötä päivää taas... Ehkä vois jopa koettaa olla aktiivinen täälläkin
Se hehkeämpi Cittis on palannut
JL
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
+1.Jussi68 kirjoitti:WAU!Citroengirl kirjoitti:Makaan sängyssä macci sylissä ja lueskelen Rally Guide 2:sta... Kaikkeen sitä suostuu rallissa, saa olla kävelevä tietotoimisto pari viikkoo kilpailutoimistossaKai sitä hiljalleen vois painua unten maille, viimenen vapaaviikonloppu pariin viikkoon, kohta painetaan yötä päivää taas... Ehkä vois jopa koettaa olla aktiivinen täälläkin
Se hehkeämpi Cittis on palannut![]()
JL
-
Viesti Kirjoittaja Citroengirl »
siitä hehkeydestä en nyt niin ois varma mut voi sen niinkin sanoo 8)Jussi68 kirjoitti:WAU!Citroengirl kirjoitti:Makaan sängyssä macci sylissä ja lueskelen Rally Guide 2:sta... Kaikkeen sitä suostuu rallissa, saa olla kävelevä tietotoimisto pari viikkoo kilpailutoimistossaKai sitä hiljalleen vois painua unten maille, viimenen vapaaviikonloppu pariin viikkoon, kohta painetaan yötä päivää taas... Ehkä vois jopa koettaa olla aktiivinen täälläkin
Se hehkeämpi Cittis on palannut![]()
JL
"Pushing through the limits" - "Power is nothing without control"
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tottakai minä tungen itseni mukaan, ettei anneta valohoitoa. Olen jopa auttanut korjaamo ukkelia ja näin ollen hinta laski. Löytyyhän minulta alan koulutus. Korjaamot on suuria huijareita yleensä. Onneksi on vakikorjaamo. Katsastukseen tulen myös, että näen itse mitä tapahtuu. Pyydän aina suoraa palautetta ja sitä olen myös saanut.Jussi68 kirjoitti:Sairasta!Citruuna kirjoitti: Ja lisäksi yleensä myös kuvaamaan katsastuksen. Toki haluan olla mukana, kun joku tutkii autoani (tosin aika pintapuolisesti), totta kai minua nyt sen verran kiinnostaa omat autoni.
JL
Itse syön tyttöjen tuomaa piparia nyt. Kokonainen laatikko tuotiin eteeni. Odottelen samalla voimia, että jaksan mennä töihin. Eilen meni teatterissa vähän myöhään.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka