Kyllä, ei, ei, ei, ja ihmeellisesti iskemällä kaikki juoksevat karkuun. Ole oma itsesi.tuomaril kirjoitti:Eli pitäisikö minun olla tuolla ulkona muotishortsit ja aurinkolasit päässä ajelemassa OIKEALLA mopolla ja iskeä jotenkin ihmeellisesti naisia?
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Huom! Nyt puhutaan ES-maijoista ja ES-jonneistaCitruuna kirjoitti:eieieieiei!tuomaril kirjoitti: Eli pitäisikö minun olla tuolla ulkona muotishortsit ja aurinkolasit päässä ajelemassa OIKEALLA mopolla ja iskeä jotenkin ihmeellisesti naisia?Älä ihmeessä yritä iskeä ketään muotisortsit päässä, vaikka se ihmeellistä olisikin!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Eli rippikoulun jälkeenPS. Huomaatko, en kehoittanut läträämään rähinälimujen kanssa... niiden aika on sitten myöhemmin
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä minä poistun Maccien lähietäisyydeltä joka päivä kun menen kavereiden kanssa ulos. Tänäänkin olin koko päivän kavereiden kanssa ulkona.Jussi68 kirjoitti:Ei se "oikea mopo" susta miestä tee, aja vaan sillä tyttöskoballasi...tuomaril kirjoitti: Eli pitäisikö minun olla tuolla ulkona muotishortsit ja aurinkolasit päässä ajelemassa OIKEALLA mopolla ja iskeä jotenkin ihmeellisesti naisia?
Minkälaiset (haluanko edes tietää) ovat muotishortsit? Aurinkolasit silloin, kun paistaa.
Pointti oli, että voit poistua mäkkien läheisyydestä - voit yllättyä 8)
JL
PS. Huomaatko, en kehoittanut läträämään rähinälimujen kanssa... niiden aika on sitten myöhemmin
-
Oma itseni olemalla ei ainkanaan niiltä työtiltä heru ketkä tunnen johtuen ehkä kakasta maineestani joka on muodostunut ymärilleni.Macco kirjoitti:Kyllä, ei, ei, ei, ja ihmeellisesti iskemällä kaikki juoksevat karkuun. Ole oma itsesi.tuomaril kirjoitti:Eli pitäisikö minun olla tuolla ulkona muotishortsit ja aurinkolasit päässä ajelemassa OIKEALLA mopolla ja iskeä jotenkin ihmeellisesti naisia?

-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Heittäydy reppanaksi... voit saada säälipildeätuomaril kirjoitti:Oma itseni olemalla ei ainkanaan niiltä työtiltä heru ketkä tunnen johtuen ehkä kakasta maineestani joka on muodostunut ymärilleni.Macco kirjoitti:Kyllä, ei, ei, ei, ja ihmeellisesti iskemällä kaikki juoksevat karkuun. Ole oma itsesi.tuomaril kirjoitti:Eli pitäisikö minun olla tuolla ulkona muotishortsit ja aurinkolasit päässä ajelemassa OIKEALLA mopolla ja iskeä jotenkin ihmeellisesti naisia?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JL
-
En varmasti! Pärjään ihan hyvin vielä ilman tytsyjä kun minulla on hyvä kaveri. Syksyllä kun koulut alkaa niin nyt kyllä yritän oikeasti olla luomatta itselleni kakkaa mainetta.Jussi68 kirjoitti:Heittäydy reppanaksi... voit saada säälipildeätuomaril kirjoitti:Oma itseni olemalla ei ainkanaan niiltä työtiltä heru ketkä tunnen johtuen ehkä kakasta maineestani joka on muodostunut ymärilleni.Macco kirjoitti:Kyllä, ei, ei, ei, ja ihmeellisesti iskemällä kaikki juoksevat karkuun. Ole oma itsesi.tuomaril kirjoitti:Eli pitäisikö minun olla tuolla ulkona muotishortsit ja aurinkolasit päässä ajelemassa OIKEALLA mopolla ja iskeä jotenkin ihmeellisesti naisia?![]()
JL
-
iPadituomaril kirjoitti: En varmasti! Pärjään ihan hyvin vielä ilman tytsyjä kun minulla on hyvä kaveri. Syksyllä kun koulut alkaa niin nyt kyllä yritän oikeasti olla luomatta itselleni kakkaa mainetta.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Joo, asiaan. Älä yritä liikaa, jos maine on tullakseen, se tulee... jos mennäkseen, se menee

JL
-
Joo, on iPadikin ihan hyvä kaveri, mutta nyt tarkoitan ihan pitkään tuntemaa kaveriani.Jussi68 kirjoitti:iPadituomaril kirjoitti: En varmasti! Pärjään ihan hyvin vielä ilman tytsyjä kun minulla on hyvä kaveri. Syksyllä kun koulut alkaa niin nyt kyllä yritän oikeasti olla luomatta itselleni kakkaa mainetta.![]()
Joo, asiaan. Älä yritä liikaa, jos maine on tullakseen, se tulee... jos mennäkseen, se menee![]()
JL
-
-
Kannattaa miettiä mitä homppuun kirjoittaa...tuomaril kirjoitti:Oma itseni olemalla ei ainkanaan niiltä työtiltä heru ketkä tunnen johtuen ehkä kakasta maineestani joka on muodostunut ymärilleni.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Joo tiedän. Olisi aika paha juttu jos joku Homppulainen olisi uudessa koulussani.Macco kirjoitti:Kannattaa miettiä mitä homppuun kirjoittaa...tuomaril kirjoitti:Oma itseni olemalla ei ainkanaan niiltä työtiltä heru ketkä tunnen johtuen ehkä kakasta maineestani joka on muodostunut ymärilleni.

-
Minä olen itse asiassa yksi tulevan luokan tytöistätuomaril kirjoitti:Joo tiedän. Olisi aika paha juttu jos joku Homppulainen olisi uudessa koulussani.Macco kirjoitti:Kannattaa miettiä mitä homppuun kirjoittaa...tuomaril kirjoitti:Oma itseni olemalla ei ainkanaan niiltä työtiltä heru ketkä tunnen johtuen ehkä kakasta maineestani joka on muodostunut ymärilleni.
-
Älä juksaa! Et edes tiedä minne kouluun pääsin!Macco kirjoitti: Minä olen itse asiassa yksi tulevan luokan tytöistä

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä olen oikeasti sinun tuleva opettajasi.tuomaril kirjoitti: Joo tiedän. Olisi aika paha juttu jos joku Homppulainen olisi uudessa koulussani.
-
Melko pitkä työmatka jos joka päivä Luumäeltä tänne etelään tulet.KunkkuJ kirjoitti:Minä olen oikeasti sinun tuleva opettajasi.tuomaril kirjoitti: Joo tiedän. Olisi aika paha juttu jos joku Homppulainen olisi uudessa koulussani.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »

Pari kertaa olet tainnut jäädä luokalle ja karvoituskin alkanut lisääntymään ihmeesti. Sukujuuret liene tuolla välimeren tienoilla
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
tuomaril kirjoitti:Älä juksaa! Et edes tiedä minne kouluun pääsin!Macco kirjoitti: Minä olen itse asiassa yksi tulevan luokan tytöistä
-
Mistä ihmeen Luumäeltä? Luuletko oikeasti, että asuisin siellä korvessa? Sinä taidat olla varsinainen hyväuskoisuuden ruumiillistuma.tuomaril kirjoitti: Melko pitkä työmatka jos joka päivä Luumäeltä tänne etelään tulet.
-
Joo, elokuussa nähdään... mä toimin ko. opinahjon terveydenhoitajanaMacco kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Älä juksaa! Et edes tiedä minne kouluun pääsin!Macco kirjoitti: Minä olen itse asiassa yksi tulevan luokan tytöistäNähdään elokuussa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JL
-
Olen kiltti ihminen, enkä kaltaisesi huijaaja.KunkkuJ kirjoitti:Mistä ihmeen Luumäeltä? Luuletko oikeasti, että asuisin siellä korvessa? Sinä taidat olla varsinainen hyväuskoisuuden ruumiillistuma.tuomaril kirjoitti: Melko pitkä työmatka jos joka päivä Luumäeltä tänne etelään tulet.
-
Onneksi minulla ei ole ruumissani missään mitään vikaa niin ei tartte tulla luoksesi.Jussi68 kirjoitti:Joo, elokuussa nähdään... mä toimin ko. opinahjon terveydenhoitajanaMacco kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Älä juksaa! Et edes tiedä minne kouluun pääsin!Macco kirjoitti: Minä olen itse asiassa yksi tulevan luokan tytöistäNähdään elokuussa.
![]()
JL
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Joka aamu myöhässä kun ei sitikka lähre käyntiin +5 astetta kylmemmissä lämpötiloissa?Citruuna kirjoitti:^ No niin, lopetetaapa nyt. Koulun rehtorina en voi sallia tuollaisen käytöksen jatkuvan julkisudessa! Sekä uudet oppilaat että henkilökunta tulkevat kyllä tuntemaan tapani!
http://sisainenaani.com
-
Me tunnemme ne jo. Siksi me opettajat olemme päättäneet aloittaa uuden lukuvuoden istumalakolla vaatimuksenamme rehtorin erottaminen ja uuden inhimillisemmän ihmisen palkkaaminen hänen tilalleen.Citruuna kirjoitti: Sekä uudet oppilaat että henkilökunta tulkevat kyllä tuntemaan tapani!
-
Isi voi hakea rehtorin Volvolla. 8)redhat kirjoitti:Joka aamu myöhässä kun ei sitikka lähre käyntiin +5 astetta kylmemmissä lämpötiloissa?Citruuna kirjoitti:^ No niin, lopetetaapa nyt. Koulun rehtorina en voi sallia tuollaisen käytöksen jatkuvan julkisudessa! Sekä uudet oppilaat että henkilökunta tulkevat kyllä tuntemaan tapani!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka