Limudisko
-
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Myytinmurtajathan tuota testasivat. Kokis ei ole kovin hyvä pesuaine.M.P.T kirjoitti:Äsken kaadoin cokiksen lattialle ja tarkoituksella. Aloin nimittäin siivoamaan kaakelia, koska sillä lähtee tahrat parhaiten. Edes kloori ei tehoa niin hyvin saippuajäämiin yms. Tietenkin kokis käsittelyn jälkeen lattia pestään oikealla pesuaineella. Miten joku voi juoda tätä sokerillista versiota kokiksesta? Kun ph lähentelee niin matalaa lukemaa niin en ihmettele yhtään mitä se voi tehdä.

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Cif ei ole kovin kummoinen aine. Löytyy hyllystä kuten muutkin CilitBangit, Tolut, Harpicit yms yms. Kuulemma laatat kandee vahata kun saa puhtaaksi. En muista mikä autovaha oli tähän paras, mutta pitää selvittää. Minulla on kaupan jokainen ihmesieni, pesuaine yms litkut kaapissani. Aineita on tullut testailtua, mutta asetonia en uskalla kovin helpolla käyttää. Pitää kokeilla yhteen laattaan ja katsoa miten puhdistuu.kallekilponen kirjoitti:Myytinmurtajathan tuota testasivat. Kokis ei ole kovin hyvä pesuaine.M.P.T kirjoitti:Äsken kaadoin cokiksen lattialle ja tarkoituksella. Aloin nimittäin siivoamaan kaakelia, koska sillä lähtee tahrat parhaiten. Edes kloori ei tehoa niin hyvin saippuajäämiin yms. Tietenkin kokis käsittelyn jälkeen lattia pestään oikealla pesuaineella. Miten joku voi juoda tätä sokerillista versiota kokiksesta? Kun ph lähentelee niin matalaa lukemaa niin en ihmettele yhtään mitä se voi tehdä.Suosittelen esim Cif kylpyhuonetta, sillä lähtevät mukavasti kun vaan ruiskuttaa ja antaa vaikuttaa tovin.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ei se siit oo kiinni. Jotku ei vaa enää välttis jaksa kirjotella.Thoth kirjoitti:Miten se voi nousta, jos Hompun teinijaosto alkaa taas levitä muihin ketjuihin?Kain kirjoitti:Tarkoittaako se sitä, että Hompun offarin keskustelutaso nousee?tuomaril kirjoitti:Limpparidiskossa on ollut melko hiljainen tunnelma viimeaikoina.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Mulla kävi hieman samanlainen, paitsi tietenkin vahinkona ja iMacin näppisten, iPhonen ja tietenkin taikahiiren päälle. Kaatui koko pullollinen sodastreamia niin jesjes. Toistaiseksi kaikki vielä toimiiM.P.T kirjoitti:Äsken kaadoin cokiksen lattialle ja tarkoituksella. Aloin nimittäin siivoamaan kaakelia, koska sillä lähtee tahrat parhaiten. Edes kloori ei tehoa niin hyvin saippuajäämiin yms. Tietenkin kokis käsittelyn jälkeen lattia pestään oikealla pesuaineella. Miten joku voi juoda tätä sokerillista versiota kokiksesta? Kun ph lähentelee niin matalaa lukemaa niin en ihmettele yhtään mitä se voi tehdä.

-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
On olemassa yksi voittamaton "puhdistusaine", tosin sen käytön kanssa tulee olla varovainen / huolellinen ja järjestääM.P.T kirjoitti:Äsken kaadoin cokiksen lattialle ja tarkoituksella. Aloin nimittäin siivoamaan kaakelia, koska sillä lähtee tahrat parhaiten. Edes kloori ei tehoa niin hyvin saippuajäämiin yms. Tietenkin kokis käsittelyn jälkeen lattia pestään oikealla pesuaineella. Miten joku voi juoda tätä sokerillista versiota kokiksesta? Kun ph lähentelee niin matalaa lukemaa niin en ihmettele yhtään mitä se voi tehdä.
kunnollinen tuuletus / ilmanvaihto.
Seosta ei saa valmiina, mutta resepti on yksinkertainen:
1 osa dieselöljyä & 1 osa bensiiniä.
Kyseessä ei ole vitsi, kuulin ton kaverilta joskus ~10v. sitten ja kokeilin silloiseen (nyt jo kylpyhuoneremontin
yhteydessä hävitettyyn) kylpyammeeseen, jossa oli ~45v. "köntsät"... jälki oli - miten sen nyt sanoisi - käsittämättömän
puhdasta 8)
Viemäröinti pitää muistaa tukkia, tuota ainetta ei saa päästää putkistoihin!!!!!!
Suosittelen kokeilemaan.
JL
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niin siis mä olin bannissa, bannin syyn jo varmaan arvaattekin. Aikas hiljaista ollut täällä limudiskossa kun olen olluy poissa
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)iPadi kirjoitti:Täällä taas
Niin siis mä olin bannissa, bannin syyn jo varmaan arvaattekin. Aikas hiljaista ollut täällä limudiskossa kun olen olluy poissa
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
-
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Ei ollut ikävä. Löysitkö etsimäsi muualta?iPadi kirjoitti:Täällä taas
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Re: Hehkutustopic 3
Kyllä offarissa keskustelut saa mennä offtopiciksi!Peitsamo kirjoitti:Öhöm... Köh köh...
Syy: Viestit yhdistetty
-
Mutta tämä nuorison turhaviestittely voisi pysyä Limpparidiskossa.iPadi kirjoitti:Kyllä offarissa keskustelut saa mennä offtopiciksi!Peitsamo kirjoitti:Öhöm... Köh köh...
-
Teinirakastavaisten kiukuttelua... ei tota voi oikein edes riitelyksi kutsuatuomaril kirjoitti:Hyvä tulla huutelemaan jos on minuakin nuorempi.iPadi kirjoitti:Pöh sanon minä! Enkä ole mikään pikkulapsi, tosin kuin tuomaril.Peitsamo kirjoitti:Nyt vain on pikkulasten nukkumaanmenoaikaEi se siitä inttämällä muutu miksikään
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JL
-
En ole gay!Jussi68 kirjoitti:Teinirakastavaisten kiukuttelua... ei tota voi oikein edes riitelyksi kutsuatuomaril kirjoitti:Hyvä tulla huutelemaan jos on minuakin nuorempi.iPadi kirjoitti:Pöh sanon minä! Enkä ole mikään pikkulapsi, tosin kuin tuomaril.Peitsamo kirjoitti:Nyt vain on pikkulasten nukkumaanmenoaikaEi se siitä inttämällä muutu miksikään
![]()
JL

-
Ama takavarikoi sakseni ja liimani joten en voi asialle mitään.tuomaril kirjoitti:Mutta tämä nuorison turhaviestittely voisi pysyä Limpparidiskossa.iPadi kirjoitti:Kyllä offarissa keskustelut saa mennä offtopiciksi!Peitsamo kirjoitti:Öhöm... Köh köh...
-
Tota ne gayt kokoajan hokevat. Näin ainakin mulle on sanottu.tuomaril kirjoitti: En ole gay!
-
On minulla ollut yksi tyttöystävä.iPadi kirjoitti:Tota ne gayt kokoajan hokevat. Näin ainakin mulle on sanottu.tuomaril kirjoitti: En ole gay!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sen siitä saa kun juoksee sakset kädessä ja syö liimaa.iPadi kirjoitti:Ama takavarikoi sakseni ja liimani joten en voi asialle mitään.
-
No mitä tekemistä sillä on nykytilanteen kanssa?tuomaril kirjoitti:On minulla ollut yksi tyttöystävä.iPadi kirjoitti:Tota ne gayt kokoajan hokevat. Näin ainakin mulle on sanottu.tuomaril kirjoitti: En ole gay!
-
Että se on todiste että en ole gay. En ole "kääntynyt" tässä välissä gayksi.iPadi kirjoitti:No mitä tekemistä sillä on nykytilanteen kanssa?tuomaril kirjoitti:On minulla ollut yksi tyttöystävä.iPadi kirjoitti:Tota ne gayt kokoajan hokevat. Näin ainakin mulle on sanottu.tuomaril kirjoitti: En ole gay!
-
-
-
Ja milläs tuon todistat?tuomaril kirjoitti: En ole "kääntynyt" tässä välissä gayksi.
-
Niin mitä? Ihan normilta (kai) näytän.Jussi68 kirjoitti:http://hopeinenomena.net/download/file. ... &mode=viewtuomaril kirjoitti: En ole gay!
JL
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka