Suunnitelmissa oli suoriutua kauppareissusta jalkaisin, mutta tuolla alkoi satamaan

Meidän "lähikauppa" on remontissa ja nyt pitää taivaltaa muutaman kilsan päähän... menen
autolla
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hmm... mmmm... khröm....vinouma kirjoitti:Laiskimus!
Viesti Kirjoittaja vinouma »
No kyllä nyt kauppamatkan pitää onnistua muulla keinoin kuin autolla, ellei ole pyörätuolissa!KunkkuJ kirjoitti: Hmm... mmmm... khröm....
Joo, myönnetään - olin laiskavinouma kirjoitti:No kyllä nyt kauppamatkan pitää onnistua muulla keinoin kuin autolla, ellei ole pyörätuolissa!KunkkuJ kirjoitti: Hmm... mmmm... khröm....
Ja sinä juoppo ratkesit taas?Jussi68 kirjoitti:Lisää vuodatusta: mun piti, siis olin aamulla näin päättänyt, olla käymättä A-liikkeessäJL
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minun ei tarvitse moneen päivään käydä välitankkauksella. Sain lahjusviinoja niin paljon.KunkkuJ kirjoitti:Ja sinä juoppo ratkesit taas?Jussi68 kirjoitti:Lisää vuodatusta: mun piti, siis olin aamulla näin päättänyt, olla käymättä A-liikkeessäJL
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Mitä? Onko niitä vielä jäljellä? Olisi luullut että ne olisivat menneet samantien, kun niin varovaisesti varustauduit juhliisi.Tauvo kirjoitti:Minun ei tarvitse moneen päivään käydä välitankkauksella. Sain lahjusviinoja niin paljon.
Heh... Minulla oli töissäkin paspiskaapin alaosa täynnä olutta.jjpeltola kirjoitti:Mitä? Onko niitä vielä jäljellä? Olisi luullut että ne olisivat menneet samantien, kun niin varovaisesti varustauduit juhliisi.Tauvo kirjoitti:Minun ei tarvitse moneen päivään käydä välitankkauksella. Sain lahjusviinoja niin paljon.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mikä on paspiskaappi? Paspatuurikaappi (passepartout )? Pastiskaapin kyllä olisi tajunnut.Tauvo kirjoitti: Heh... Minulla oli töissäkin paspiskaapin alaosa täynnä olutta.Osan otin noista kotiin ja osa on Loviisan kämpällä odottamassa juomista.
Tervetuloa. Ilmoita vaan etukäteen, jos olet tulossa. Viikonloput ovat normaalisti kiireisiä, mutta viikolla apua otetaan vastaan.Peitsamo kirjoitti:Minulla alkaa kesäloma ihan kohtapikaa. Voin tulla käymään mutkan Turun suunnalla auttamaan miestä hädässä
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minä olen tässä ihan pikkuisen Kaarinan eteläpuolella...Macco kirjoitti:Minä olen jo tässä Vaasan kohdalla tulossa
Sinä tuskin olet enää lähtökunnossa...arttula kirjoitti:Minä olen tässä ihan pikkuisen Kaarinan eteläpuolella...
Viesti Kirjoittaja arttula »
Hyvinnii olen !KunkkuJ kirjoitti:Sinä tuskin olet enää lähtökunnossa...arttula kirjoitti:Minä olen tässä ihan pikkuisen Kaarinan eteläpuolella...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Taksisetä vie ja tuo. Ei siinä omaa kuntoa tarvita. (jos nyt julkisia käyttää...)KunkkuJ kirjoitti:Sinä tuskin olet enää lähtökunnossa...arttula kirjoitti:Minä olen tässä ihan pikkuisen Kaarinan eteläpuolella...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei hätää, mulla on.Citruuna kirjoitti:Nyt tekee mieli jääteloä, eikä ole yhtään!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minulle ja jäätelöä. Tahdon!Macco kirjoitti:Ei hätää, mulla on.Citruuna kirjoitti:Nyt tekee mieli jääteloä, eikä ole yhtään!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Aivan. Siksi en käy terassilla, baareissa tai häissä. Olenkin sanonut sukulaisillekkin, että tulen vain hautajaisiin. Siellä ei ryypätä tai en ole sellaisiin monttubileisiin törmännyt missä kännätään. Monissa illanistujaisissa ei ole tarjolla muuta kuin vettä, kahvia tai hyvässä lykyssä teetä. Joissain kinkereissä abso maksaa saman hinnan ateriasta vaikkei ottaisi sitä viiniä. Hienoissa ravintoloissa tuskin saa maitoa ruuan kanssa, mutta viiniä työnnetään.hatey kirjoitti:Ihan mitkä tahansa juhlat. Alkoholittomien juomien valikoima on olematon, hyvä jos joku väljähtynyt pommac löytyy jostain pitkän etsimisen jälkeen. Normi terassilla ei ole mitään alkoholitonta. Jos terdelle menee ystävien kanssa, niin kuivin suin saa istua.mercury kirjoitti:Ole hyvä ja anna tähän yksikin esimerkki absolutistien syrjimisestä.M.P.T kirjoitti:Absot ei varmaan missään marssi ja heitä syrjitään enemmän. Miksi homojen syrjiminen on pahempaa kuin absojen? Se minua ärsyttää aina noissa uutisissa.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Minullakin on jäätelöä. Ingmannin valkosuklaa-kuningatar ja suklaa-jädeä.hatey kirjoitti:Minulle ja jäätelöä. Tahdon!
Mulla on laktoosi-intoleranssijjpeltola kirjoitti:Minullakin on jäätelöä. Ingmannin valkosuklaa-kuningatar ja suklaa-jädeä.hatey kirjoitti:Minulle ja jäätelöä. Tahdon!