JA ongelmahan on se unlockaus. miten tapahtuu mulla on gevey ultra, mutta se ei ilmeisesti toimi tällä firmwarella? mitä tehdä? joko on uusi gevey tullut tähän? vai saanko jotenkin puhelimeen vanhemman firmwaren? vai miten helvetissä saan tuon simin toimiin?
eipä ole paljon kokemuksia tästä että kunnon ohjeet olis kohdillaan.
JA ongelmahan on se unlockaus. miten tapahtuu mulla on gevey ultra, mutta se ei ilmeisesti toimi tällä firmwarella? mitä tehdä? joko on uusi gevey tullut tähän? vai saanko jotenkin puhelimeen vanhemman firmwaren? vai miten helvetissä saan tuon simin toimiin?
eipä ole paljon kokemuksia tästä että kunnon ohjeet olis kohdillaan.
jailbreakkasin kaverin ipad 2:sen, niin miksi siinä cydiassa ylhäällä on teksti this device is in the pending tss queue ja mulla ipad 3:sessa SHSH: ios 5.1.1?
Onko tuolla merkitystä?
Viimeksi muokannut Heletee, 20.7.2012 klo 21.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
Heletee kirjoitti:jailbreakkasin kaverin ipad 2:sen, niin miksi siinä cydiassa ylhäällä on teksti this device is in the pending tss queue ja mulla ipad 3:sessa SHSH: ios 5.1.1?
Onko tuolla merkitystä?
Sen tekstin tilalle ilmestyy lähiaikoina se "5.1.1".
Heletee kirjoitti:jailbreakkasin kaverin ipad 2:sen, niin miksi siinä cydiassa ylhäällä on teksti this device is in the pending tss queue ja mulla ipad 3:sessa SHSH: ios 5.1.1?
Onko tuolla merkitystä?
eli ei ole sitten mitään merkitystä ja tulee itsestään?
Että voin palauttaa tuon kaverille nyt noin, kun hän ei noista systeemeistä oikein ymmärrä?
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
Onko tuolla merkitystä?
Että voin palauttaa tuon kaverille nyt noin, kun hän ei noista systeemeistä oikein ymmärrä?
Joo, se muuttuu "5.1.1":ksi lähiaikoina ihan itsestään.
Onko tuolla merkitystä?
Joo, se muuttuu "5.1.1":ksi lähiaikoina ihan itsestään.
Okei, hyvä.
Kiitos!
Pitäisi kaveria auttaa iPad2:n Jbreikissä. Itse en ole omenamiehiä(pysyn androidissa), mutta kaveri ei noita osaa, en tosin en ole koskaan itsekään tuota tehnyt.
Mutta pari peruskysymystä: Toimiiko laitteen käyttis edelleen myös Suomeksi vai vaihtuuko väkisin Englanniksi ja toisaalta toimiiko 3G/operaattoriasiat(Saunalahti, kai) edelleen kuten ennen.
Ja onko se siis tuohon Pad2:iin se 5.1.1- breikki? Jotain lataus/asennusjuttuja varten kaveri haluaa tuon tehdä.
Raiggu kirjoitti:Pitäisi kaveria auttaa iPad2:n Jbreikissä. Itse en ole omenamiehiä(pysyn androidissa), mutta kaveri ei noita osaa, en tosin en ole koskaan itsekään tuota tehnyt.
Mutta pari peruskysymystä: Toimiiko laitteen käyttis edelleen myös Suomeksi vai vaihtuuko väkisin Englanniksi ja toisaalta toimiiko 3G/operaattoriasiat(Saunalahti, kai) edelleen kuten ennen.
Ja onko se siis tuohon Pad2:iin se 5.1.1- breikki? Jotain lataus/asennusjuttuja varten kaveri haluaa tuon tehdä.
Toimii se käyttis edelleen suomeksi, se "sovelluskauppa" cydia mikä tulee on englanniksi.
Ja 3g toimii ihan normaalisti ja ipad 2 on 5.1.1 jailbreak lataat vaan absinthen viimisimmän version http://greenpois0n.com/2012/01/your-wai ... ally-over/ tuolta
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
On muuten pirun buginen tuo 5.1.1 JB. 3G-yhteys katkeilee aivan randomisti ja välillä koko luuri jumittaa täysin... Onko muilla ollut samantapaisia ongelmia?
Tietenkin tuo jumittaminen voi johtua jostain asentamastani tweakista, joita ei edes ole montaa, mutta tuota yhteyden katkeilua se ei oikein selitä
MacBook Pro 15" • iPhone 6 Plus • PowerBook G4 12"
^onhan tota jo korjailtu kun absintheä on päivitetty niin suurin osa bugeista on saatu korjattua.... Mulla ainakaa ei iphonessa tai ipadissa oo mitään ongelmaa yhteyksien kanssa
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
Apple II kirjoitti:^onhan tota jo korjailtu kun absintheä on päivitetty niin suurin osa bugeista on saatu korjattua.... Mulla ainakaa ei iphonessa tai ipadissa oo mitään ongelmaa yhteyksien kanssa
Ok, eli kannattaisi varmaankin vetää JB uusiksi. Eikös se onnistu suoraan tuon nykyisen päälle?
MacBook Pro 15" • iPhone 6 Plus • PowerBook G4 12"
Meniköhän se kaverin iPad 2:n JB oikein vai ei. Kaikki meni muuten ok mutta siinä loppuvaiheessa ohjelma ilmoitti jonkun error connect downlond(tai jotain, ei näin ulko muista kunnolla). Mutta laite toimii, ja se Cydia tuli sinne. Siinä vaiheessa kun tuo tehtiin, laitteessa oli vain ~1.5Gb vapaata tilaa(16:sta gigasta), olisiko tuo ollut ongelma?
Mistä tietää onko kaikki ok vai ei?
edit. Jos tuo JB on tehty niin voiko halutessaan kuitenkin myös maksullisia appseja storesta ostaa? Onko maksut yms enää
turvallisia tuon jälkeen?
Viimeksi muokannut Raiggu, 24.7.2012 klo 9.36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.