Tuohan on Berliinin munkki. Sillä nimellä minä tuon tunnen.
Itse kävin vanhoillapäivillä Soinissa. Olisi ollut Hateylle, Kunkulle ja Citruunalle näkemistä. Maamoottoreita, prätkiä yms. Kamera lauloi ahkeraan, että kuvia saattaa tulla tänne.
Viimeksi muokannut M.P.T, 22.7.2012 klo 20.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
hatey kirjoitti:Ei tuo ole mitn keskiaikaa. Kartta on painettu 1987, siis ihan uusi.
Hah hah haa! Karttasi on ihan museotavaraa! Mistä olet sen löytänyt? Nykyään pitää olla navigaattori ja siinä kartta-aineisto päivitettynä v.2012 versioon. Muuten ei löydä perille.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
hatey kirjoitti:Ei tuo ole mitn keskiaikaa. Kartta on painettu 1987, siis ihan uusi.
Hah hah haa! Karttasi on ihan museotavaraa! Mistä olet sen löytänyt? Nykyään pitää olla navigaattori ja siinä kartta-aineisto päivitettynä v.2012 versioon. Muuten ei löydä perille.
No mitä välineitä sinun nuoruudessasi silloin 4000 eKr käytettiin perille löytämiseen?
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
arisel kirjoitti:^ Tuo on siinä ja siinä oliko edes aurinkoa olemassa silloin, saati tähtiä, joiden mukaan suunnistaa...
Onhan siitä jo yli 6000 vuotta aikaa...
Älä ota tätä turhan vakavasti!
Mistä sinä pojankloppi tiedät, millaista silloin oli, siis minun nuoruudessani?
Miksi minä muuten olisin silloin lähtenyt minnekään turvallisesta kodistani? Kaikkihan tulivat minun luokseni, Muhammed ja vuorikin.
Kyllä ennen vaan kaikki oli paremmin.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Itse kävin vanhoillapäivillä Soinissa. Olisi ollut Hateykke, Kunkulle ja Citruunalle näkemistä. Maamoottoreita, prätkiä yms. Kamera lauloi ahkeraan, että kuvia saattaa tulla tänne.
Pyh, tuohan on piispanmunkki! Joka ainoa turkulainen, X-turkulainen tai lähes-turkulainen sen tietää. Mutta niitä M.T.P.:n kuvia tässä ny odotellaan.
arisel kirjoitti:^ Tuo on siinä ja siinä oliko edes aurinkoa olemassa silloin, saati tähtiä, joiden mukaan suunnistaa...
Onhan siitä jo yli 6000 vuotta aikaa...
Älä ota tätä turhan vakavasti!
Mistä sinä pojankloppi tiedät, millaista silloin oli, siis minun nuoruudessani?
Miksi minä muuten olisin silloin lähtenyt minnekään turvallisesta kodistani? Kaikkihan tulivat minun luokseni, Muhammed ja vuorikin.
Kyllä ennen vaan kaikki oli paremmin.
Niin oli juu...
Tai siis tosiaan, mistäs mä sen tietäisin - jotain satunnaisia juttuja olen kuullut... Mut ne on varmaan niitä isojen poikien juttuja, ja enhän mä niistä mitään tiedä...
Itse kävin vanhoillapäivillä Soinissa. Olisi ollut Hateykke, Kunkulle ja Citruunalle näkemistä. Maamoottoreita, prätkiä yms. Kamera lauloi ahkeraan, että kuvia saattaa tulla tänne.
Pyh, tuohan on piispanmunkki! Joka ainoa turkulainen, X-turkulainen tai lähes-turkulainen sen tietää. Mutta niitä M.T.P.:n kuvia tässä ny odotellaan.
Höpöhöpö... kyllä noi turkulaiset on hassuja
Se on Berliinin munkki!
JL
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)
Itse kävin äsken katselemassa mitä huoltoasemalle kuuluu. Näin yhden salaman, että kaiketi jonnekkin iski.
Jussi68 kirjoitti:Se on Berliinin munkki!JL
Olen samaa mieltä asiasta.
Citruuna kirjoitti: Mutta niitä M.T.P.:n kuvia tässä ny odotellaan.
Tässä on sinulle omistettu kuva. Kun näin auton niin ajattelin, että kuvahan siitä pitää saada. Miksi, muuten kaikki kutsuu mua M.T.P nimellä? Kuullostaa moottorinlisäaineelta. Ai niin. Se olikin STP
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut M.P.T, 22.7.2012 klo 20.25. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Laitoin sukulaisen iPhonen kuntoon. Oli jättänyt sen iMaccini viereen sillä aikaa kun olin ajelemassa. Voisin ehkä vielä kohta ajella viemään tuon luurin hänelle.
tuomaril kirjoitti:Laitoin sukulaisen iPhonen kuntoon. Oli jättänyt sen iMaccini viereen sillä aikaa kun olin ajelemassa. Voisin ehkä vielä kohta ajella viemään tuon luurin hänelle.
Ai jailbreikkasit? Jos joku koskisi mun puhelimeen ilman lupaa suuttuisin ja voisin tehdä vaikka mitä Se on mun eikä siihen koske kukaan ilman mun lupaa!!!
Viimeksi muokannut Citruuna, 23.7.2012 klo 0.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuomaril kirjoitti:Laitoin sukulaisen iPhonen kuntoon. Oli jättänyt sen iMaccini viereen sillä aikaa kun olin ajelemassa. Voisin ehkä vielä kohta ajella viemään tuon luurin hänelle.
Ai jailbreikkasit? Jos joku koskisi mun puhelimeen ilman lupaa suuttuisin ja voisin tehdä vaikka mitä Se on mun eikä siihen koske kukaan ilman mun lupaa!!!
En., olin jailbreikannut sen aikoja sitten. Se oli vain jotenkin mennyt siihen aktivointiruutuun itsekseen.