Moi!
En löytänyt samanlaista aihetta ennestään, joten aloitan uuden. Eli kertokaa ehdotuksia hyviksi näytöiksi. Mulla on 13" MBP ja haluaisin kaveriksi n.23" ulkoisen näytön. Mutta n.3kk sitten ostin LGn 22" LCD TVn jonka sattui olemaan tarjouksessa, mutta kun käytin sitä niin aivan hirveätähän se oli! MBP oli kiinni näytössä HDMI-piuhalla ja se lagaili aivan hirveästi. Pelkkä netissä scrollaaminenkin tökki, joten ei ollut kovin hyvä... mutta TV käytössä kyseinen vehje on kuten odottaakin, eli ihan hyvä.
Mutta nyt olen katsonut ja miettinyt uutta näyttöä, mutta en ole löytänyt oikein mitään hyvää... joten ehdottakaa jotain! Katsoin esim. Asus VE247H 23,6" -näyttöä, joka vaikutti ihan hyvältä. Mutta lukiessani arvosteluita siitä, aika monilla oli ilmennyt hirveästi ns. "ghostingia" eli lagaa ikävästi.. Olen myös kattonut LGn Samsungin AOCn jne. -näyttöjä, mutta aina on jotain ikävää...
Koko mieluiten 21,5" --> eli joku 23" olisi varmaan aika hyvä. Ja hinta korkeintaan siinä 250€ kieppeissä, mutta mieluummin matalampi. Joku perusnäyttö mikä ei töki eikä lagaa ja olisi huokean hintainen. En hirveästi pelaile, mutta jotain pientä kyllä joskus...
Vai pitäisikö minun suosiolla pistää osto ilmoitus, ja ostaa Applen "vanha" 23" Cinema Display? Oikeesti en ole näyttöjen puolelle hirveesti perehtynyt, mutta kun ekan hankinnan kanssa kävi vähän huonosti, niin haluaisin teidän mielipiteitä ja ehdotuksia!
PS. ja onko toi AOC hyvä merkki? Gigantti on ottanut aika paljon AOCn näyttöjä myyntiin, mutta en oikeen uskalla luottaa niihin...
Sori vähän pitkä ja sekava texti, mutta "hope you understand"!
Rasmus K.
Hyviä näyttöjä?
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hyviä näyttöjä?
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
-
Re: Hyviä näyttöjä?
Viesti Kirjoittaja Sherman »
Jos pelailu on satunnaista, niin katsoisin IPS paneelilla varustettuja näyttöjä. Ehkäpä Asus VS229H verkkokauppa.comista? Mutta mun valinta olisi (ja löytyy pöydältä) eli Dell Ultrasharp U2412M, 269e cdon.fi:stä.
Commodore 64, 64 kB, 1541 disk drive, 1530 (C2N) datassette
Ericsson Dialog 4224
Ericsson Dialog 4224
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka