Se on kaunis ja hieno tapa. Elä vähättele tätä tapaatuomaril kirjoitti:Sitikka on innostunut tästä hyvän-yön-toivotus rituaalista.Citruuna kirjoitti:Hyvää yötä ja kauniita unia

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Se on kaunis ja hieno tapa. Elä vähättele tätä tapaatuomaril kirjoitti:Sitikka on innostunut tästä hyvän-yön-toivotus rituaalista.Citruuna kirjoitti:Hyvää yötä ja kauniita unia
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minä aion valvoa vielä pari tuntia. 8) Mikäs kiire kun on loma! 8)M.P.T kirjoitti:Se on kaunis ja hieno tapa. Elä vähättele tätä tapaatuomaril kirjoitti:Sitikka on innostunut tästä hyvän-yön-toivotus rituaalista.Citruuna kirjoitti:Hyvää yötä ja kauniita uniaItse valvon vielä hetkisen.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sinulla on kiire lomailla, kun elämäsi viimeinen pitkä loma loppuu kohta...hahhahhaa...vahingoniloni on vilpitöntä.tuomaril kirjoitti:.... Mikäs kiire kun on loma! 8)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Minulla on hyvät käytöstavat! Aamurituaalit ovatkin sitten syvältä. Aamulla on saatava olla ihan rauhassa, varoaika n 2-3 tuntia - ainakin. Ei mitään teennäisiä hyvänhuomenenlässytyksiä eikä mitään muutakaan ääntelyä, aamulla on pidettävä suu kiinni ja parempi pysyä kaukana, muuten päivä alkaa huonosti ja olen pahalla tuulella koko päivän.M.P.T kirjoitti:Se on kaunis ja hieno tapa. Elä vähättele tätä tapaatuomaril kirjoitti:Sitikka on innostunut tästä hyvän-yön-toivotus rituaalista.Itse valvon vielä hetkisen. Citruunalle kauniita unia ja Citikan kuvia
Viesti Kirjoittaja hatey »
Itte oot norm...hatey kirjoitti:^ Normaali Sitruuna on palannut.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kauniita unia ja oman citikan kuvia.Citruuna kirjoitti:Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia
Sen olen aina tiennyt, että olet hyvät tavat omaava nainen. Minä olen myös aamulla erittäin vihainen, mutta varoaikaa en saa ikinä. Minulla on varoaika 5 min kun naapuri kysyy jonnekkin lähtemään. Töihin mennään suoraan sängystä.Citruuna kirjoitti:Minulla on hyvät käytöstavat! Aamurituaalit ovatkin sitten syvältä. Aamulla on saatava olla ihan rauhassa, varoaika n 2-3 tuntia - ainakin. Ei mitään teennäisiä hyvänhuomenenlässytyksiä eikä mitään muutakaan ääntelyä, aamulla on pidettävä suu kiinni ja parempi pysyä kaukana, muuten päivä alkaa huonosti ja olen pahalla tuulella koko päivän. Ei tullut sitikan kuvia, oli muita autoja jotka tunkivat uneeni, ja kostonhalu...E: lisätty sana kiinni
Viesti Kirjoittaja Wiperr »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei ihan keskivertohomppulainen tämä. Passin hukassa olemisen vielä jotenkin ymmärrän, mutta että sänkykin?Wiperr kirjoitti:Hyvää yötä kaikille, lähden etsimään sänkyäni vaateröykkiön alta.
Voisin kirjoittaa kirjan kaikista tavaroista, jotka olen lyhyehkön taipaleeni aikana hävittänyt. Paras taitaa olla mönkijä joka hukkui metsään, sitä kolme viikkoa etsittiinkin muutaman ihmisen voimin...KunkkuJ kirjoitti:Ei ihan keskivertohomppulainen tämä. Passin hukassa olemisen vielä jotenkin ymmärrän, mutta että sänkykin?Wiperr kirjoitti:Hyvää yötä kaikille, lähden etsimään sänkyäni vaateröykkiön alta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
HöhöhöhöhöhöhöHarkoosi kirjoitti:Nukahin kerran ... (sensuroitu)... aikana, yhtäkkiä oltiin siirrytty peestä veehen![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Harkoosi kirjoitti:yhtäkkiä oltiin siirrytty peestä veehen![]()
Viesti Kirjoittaja Anghorn »