iPhone 4s iOS 5.1.1 JB oikeesti?
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4s iOS 5.1.1 JB oikeesti?
Viesti Kirjoittaja Lintuhovi »
Onko kukaan ihan suomalaistenoikeesti onnistunut "tseil-preikkaamaan" otsikon mukaista myllyä? Ku ei jotenkin noi jenkkien awesome-hehkutukset vakuuta.. Jos joku on oikeasti onnistunut, niin en ois pahoillani hyödyllisistä vastauksista. Toimiva know-how-linkki tms.
-
Re: iPhone 4s iOS 5.1.1 JB oikeesti?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Lataa Absinthe ja paina "jailbreak". 

MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Ja jopa toimii ihan aikuisten oikeesti, lasten oikeesti, suomalaisten oikeesti ruotsalaisten oikeesti ja joka oikeesti minkä pystyt kuvittelemaa ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
-
Nii niitä versioitahan ei olekaan sit kovinkaan montaa. Varsin valaisevaa.tuomaril kirjoitti:Lataa Absinthe ja paina "jailbreak".
-
Ja omakohtaista kokemusta on?Apple II kirjoitti:Ja jopa toimii ihan aikuisten oikeesti, lasten oikeesti, suomalaisten oikeesti ruotsalaisten oikeesti ja joka oikeesti minkä pystyt kuvittelemaa
-
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Itse Tuomaril:n ohjeilla tein JB ja ei mitään ongelmaa. Toimii loistavasti ja toimenpide oli kivuton ja nopea. Suosittelut minulta.
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Mitä hittoa.. Mä en vaan jotenki löydä sellaista mestaa mistä saisin sen onnistuneesti ladattua.salmaster kirjoitti:Itse Tuomaril:n ohjeilla tein JB ja ei mitään ongelmaa. Toimii loistavasti ja toimenpide oli kivuton ja nopea. Suosittelut minulta.
-
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Latasin täältä: http://greenpois0n.com/
Mitä ongelmia sinulle tulee.
Vastuuvapauslauseke. Vaikka minulla on kaikki toiminut niin en ota mitään vastuuta jos puhelimesi menee jumiin, hajoaa tai muuta vastavaa. Asennat siis omalla vastuulla siis
Nimittäin kerran kun annoin jonkun latauslinkin joka oli kyllä ok niin lataaja hyökkäsi kimppuuni ja uhkasi haastaa oikeuteen koska neuvoin häntä lataamaan sen. Oli itse jotenkin kämmänyt ja koneelle oli tullut virus. Myöhemmin selvisi, että virus oli tullut eräiltä muilta sivuilta![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mitä ongelmia sinulle tulee.
Vastuuvapauslauseke. Vaikka minulla on kaikki toiminut niin en ota mitään vastuuta jos puhelimesi menee jumiin, hajoaa tai muuta vastavaa. Asennat siis omalla vastuulla siis
Nimittäin kerran kun annoin jonkun latauslinkin joka oli kyllä ok niin lataaja hyökkäsi kimppuuni ja uhkasi haastaa oikeuteen koska neuvoin häntä lataamaan sen. Oli itse jotenkin kämmänyt ja koneelle oli tullut virus. Myöhemmin selvisi, että virus oli tullut eräiltä muilta sivuilta
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
-
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Joo omakohtasta kokemusta on iha reippaasti, ja kertaakaan en oo oman jailbreak urani aikana törmänny vakaviin ongelmiin, pari kertaa on menny "safe modeen" ja sen jälkee vaa poistaa sen minkä latas viimeks mikä aiheuttaa ongelmaan ja sitten respring ja taas toimii ku unelmaLintuhovi kirjoitti:Ja omakohtaista kokemusta on?Apple II kirjoitti:Ja jopa toimii ihan aikuisten oikeesti, lasten oikeesti, suomalaisten oikeesti ruotsalaisten oikeesti ja joka oikeesti minkä pystyt kuvittelemaa
iPhone 6 iOS 9.1
-
Viesti Kirjoittaja Heletee »
Itse olen Absinthe ohjelmalla jailbreakannut oman ipadin lisäksi kaksi ipadia ja yhden iphonen ja aina onnistunut ok, paitsi ekaa jaibreakkasin ja kyseessa toi oma ipad, niin ei mennyt vanhemmalla versiolla bugin takia mutta uudemmalla sekin meni hyvin.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
http://www.iclarified.com/entries/index ... =11&seid=2
Tuosta katot ohjeet vaikkapa Absinthelle (millä olen siis ite breikannut, mulla mäkki), löytyy myös latauslinkki. Ohjeet sekä win että mäc.
Ei mitään ongelmaa mulla. Siitä vaan.
Tuosta katot ohjeet vaikkapa Absinthelle (millä olen siis ite breikannut, mulla mäkki), löytyy myös latauslinkki. Ohjeet sekä win että mäc.
-
Okei!!! Kiitos!mmmvuori kirjoitti:http://www.iclarified.com/entries/index ... =11&seid=2
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka