![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Nyt en taida ymmärtää... en ole asentanut Mountain Lionia, mutta XP:n useinkin. Mikä siinä on vaikeaa?M.P.T kirjoitti:Tulin töistä ja pääsin testaamaan Mountain Lionia. Naapurin kimulilla on ollut näköjään hauskaa asennuksen kanssa. Toivottavasti nyt ei luule, että windows xp menisi yhtä helpostiOli hän asennuksen osannut tehdä loppuun.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä en ole ikinä asentanut mitään. Olen todennut sen liian vaivalloiseksi.Citruuna kirjoitti:Nyt en taida ymmärtää... en ole asentanut Mountain Lionia, mutta XP:n useinkin. Mikä siinä on vaikeaa?M.P.T kirjoitti:Tulin töistä ja pääsin testaamaan Mountain Lionia. Naapurin kimulilla on ollut näköjään hauskaa asennuksen kanssa. Toivottavasti nyt ei luule, että windows xp menisi yhtä helpostiOli hän asennuksen osannut tehdä loppuun.
Ei helpompaa olekaan
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sitä tarvitaan toisinaan lautamiestaitoja: Osaa nukkua silmät auki eikä piereskele unissaan.Citruuna kirjoitti:^ Minä keskityn palavereissa näyttämään siltä että kuuntelen ja pitämään silmiä auki. Se on vaikeaa
Viesti Kirjoittaja arisel »
Selvisikö mistä palo alkoi?Citruuna kirjoitti:Muistitko pukeentua vekkiruutuhattuun?hatey kirjoitti:^ Minä olen yhden kerran kokeillut minigolffia Oulussa.
Meillä (ei hyvänen aika sentään mulla!) oli ennen Golf, mutta se paloi...miniä ei ole ollut.
Ei selvinnyt. Ei sitä edes tutkittu (tai ainakaan kerrottu meille), mutta se paloi kokonaan ja nopeasti.arisel kirjoitti:Selvisikö mistä palo alkoi?Citruuna kirjoitti:Muistitko pukeentua vekkiruutuhattuun?hatey kirjoitti:^ Minä olen yhden kerran kokeillut minigolffia Oulussa.
Meillä (ei hyvänen aika sentään mulla!) oli ennen Golf, mutta se paloi...miniä ei ole ollut.![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Zanchas »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No ei tule. Kun saat ne puut tehtyä, kanna ne sisällä. Raahaa niitä uuniin joka ikinen päivä koko talven. Ensi keväänä mieti taas, mistä saisit polttopuita pihallesi. Ala pätkiä ja halkoa niitä. Kanna sisälle... jne, kunnes elämä siirtää sinut välivarastoon ja sen jälkeen lopulliseen sijoituspaikkaan. Ennakkotietojen mukaan vasta siellä on niin lämmintä, ettei lisälämmitystä tarvita.Citruuna kirjoitti:Tein jälleen suuren kasan polttopuita. Välillä tuntuu, että tuo ei lopu ikinä, mutta eiköhän tuokin työ joskus tule valmiiksi.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Klunk. Siis oikeesti?KunkkuJ kirjoitti:...Kun saat ne puut tehtyä, kanna ne sisällä. Raahaa niitä uuniin joka ikinen päivä koko talven. Ensi keväänä mieti taas, mistä saisit polttopuita pihallesi. Ala pätkiä ja halkoa niitä. Kanna sisälle... jne, kunnes elämä siirtää sinut välivarastoon ja sen jälkeen lopulliseen sijoituspaikkaan. Ennakkotietojen mukaan vasta siellä on niin lämmintä, ettei lisälämmitystä tarvita.
Elämä on.Aperture kirjoitti: Klunk. Siis oikeesti?
Höpöt ittelles. Tiedät varmasti itsekin, miten siinä käy. Yrität vain pettää itseäsi. Kun talvi tulee, se on aina kylmempi kuin olit ajatellut. Puita alkaa mennä enemmän ja enemmän ja keväällä huomaat, että ne kahden vuoden polttopuut ovat kadonneet. Tulet takuuvarmasti viettämään seuraavankin kesän polttopuiden kimpussa. Ja kaikki muut tulevat kesät.Citruuna kirjoitti:No höpöhöpö, kunkku. Niitä on niin paljon, että ne riittävät ainakin kahdeksi, ehkä kolmeksi talveksiTodellinen ongelma tosin on se, mihin ihmeeseen saan ne kaikki mahtumaan. Taisit vaan kuvailla omaa epätoivoista arkeasi.
.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mistä ne höpäjää? Minä vain talvella painelen ilpin kakesta nappeja niin tulee lämmintä, ei siihen mitään klapikuormaa tarvi.KunkkuJ kirjoitti:No ei tule. Kun saat ne puut tehtyä, kanna ne sisällä. Raahaa niitä uuniin joka ikinen päivä koko talven. Ensi keväänä mieti taas, mistä saisit polttopuita pihallesi. Ala pätkiä ja halkoa niitä. Kanna sisälle... jne, kunnes elämä siirtää sinut välivarastoon ja sen jälkeen lopulliseen sijoituspaikkaan. Ennakkotietojen mukaan vasta siellä on niin lämmintä, ettei lisälämmitystä tarvita.Citruuna kirjoitti:Tein jälleen suuren kasan polttopuita. Välillä tuntuu, että tuo ei lopu ikinä, mutta eiköhän tuokin työ joskus tule valmiiksi.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mietin juuri, että josko kävisin Rovaniemen kesäteatterissa. Tulisi käsitreeniä samalla.Tauvo kirjoitti:No, on kaupungissa etunsa, mutta ihan hauskaa tuo oli 15min. Eipähän kuole hyttyset nälkään...
Viesti Kirjoittaja iMies »