Viimeksi muokannut M.P.T, 25.7.2012 klo 20.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
hatey kirjoitti:Ei ihmisen pidä näyttää mörrimöykyltä. Ihmisen kuuluu olla huoliteltu koko ajan. Tietysti siis vain ihan itseään varten.
Mutta kun HALUAN olla tämmönen .En ole koskaan viihtynyt huoliteltuna koska se ei ole silloin minä. Mutta tuota sinun itseään varten-juttua ei ny kukaan usko
Käyttääkö Kyyti solmiota?
hatey kirjoitti:Ei ihmisen pidä näyttää mörrimöykyltä. Ihmisen kuuluu olla huoliteltu koko ajan. Tietysti siis vain ihan itseään varten.
Mutta kun HALUAN olla tämmönen .En ole koskaan viihtynyt huoliteltuna koska se ei ole silloin minä. Mutta tuota sinun itseään varten-juttua ei ny kukaan usko
Mikä ihmeen "Kyyti"?
Miten niin ei usko itseään varten -juttua? Ei se ole mikään juttu.
Ei kai kukaan nyt huvikseen rötväile, tottakai kun itseään varten on huoliteltu, niin olokin on paljon mukavampi.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Houdini kirjoitti:Minäkin hain uudet hiukset, vain 15 eurolla, en ole minäkään enää peikkomainen Sain myös vihdoinkin ostettua liputtimet Kuopiorockiin! 8)
Minä vedän fledan pois iha ilmaiseksi. Nyt jo kertyny säästöö vajaa satanen. Tietty en tällä toiminnalla tue paikallista parturikampaamoyrittäjyyttä.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Houdini kirjoitti:Minäkin hain uudet hiukset, vain 15 eurolla, en ole minäkään enää peikkomainen Sain myös vihdoinkin ostettua liputtimet Kuopiorockiin! 8)
Minä vedän fledan pois iha ilmaiseksi. Nyt jo kertyny säästöö vajaa satanen. Tietty en tällä toiminnalla tue paikallista parturikampaamoyrittäjyyttä.
Mutta entä jos ei tahro kaljua? Ehkä sitten vanhojen tansseihin 8)
No en minä kalju oo. Lyhyt sellai 9-11mm siili. En kyllä tanssisi vanhojen tansseja kaljuna, siili saa mennä silloinkin.
EDIT: Niin monta kertaa on tullu leikattua iteltä hiukset et tuleepi siistiä jälkeä jo iha rutiinilla.
Viimeksi muokannut iDock, 26.7.2012 klo 15.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Pitäis kans ite harkita Elementsin seuraksi Mitä oot näin ensivaikutelmalta tykänny?
Vastaan tähän myöhemmin, sillä laitoin tämän viestin heti sen perään kun olin syöttänyt Apple ID:ni salasanan ja ohjelma alkoi latautumaan, ja juuri nyt lataus on 379,8/555,9MB
No en minä kalju oo. Lyhyt sellai 9-11mm siili. En kyllä tanssisi vanhojen tansseja kaljuna, siili saa mennä silloinkin.
EDIT: Niin monta kertaa on tullu leikattua iteltä hiukset et tuleepi siistiä jälkeä jo iha rutiinilla.
Tuon mittastakaan jos ite yrittäisin ajella niin tulis aika hmm.. kaunis kampaus. Kaljunkaan ajaminen ei varmaan yksin onnistuis Voipi tosiaan olla ettei kaljun kanssa kehtais tanssimaan lähteä
richidi kirjoitti:Vuorikatti, ja tyytyväinen olen.
+1
Sinäkin, Brutukseni? Liittynyt miinanpolkijoiden lyhytikäiseen joukkoon?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Toivottavasti pysyt poissa ihmisten ilmoilta. Silkasta kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan tulee näyttää edes jokseenkin siistiltä ja huolitellulta
Juuri tulin kaupoilta. Mukaan tarttui mm. parit sortsit, kauluspaita, teepaita, parin metrin hdmi-kaapeli, paristoja, kahvia etc
Toivottavasti pysyt poissa ihmisten ilmoilta. Silkasta kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan tulee näyttää edes jokseenkin siistiltä ja huolitellulta
Juuri tulin kaupoilta. Mukaan tarttui mm. parit sortsit, kauluspaita, teepaita, parin metrin hdmi-kaapeli, paristoja, kahvia etc
Juuri näin! Naisilla hiustenpituus vähintään 35cm ja miehillä enintään 0,1cm
JL
Ostin ruokaa, nazi-siwaan meni melkein 40€... mutta kyllä sillä saikin pari isoa muovikassia täyteen.
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)
Me luonnonlapset elämme hienoa elämää. Itsekkin olen mörrimöykky ja hapan sellainen.
Ostin 40-leivonnaista leipurilta.
vinouma kirjoitti:Miksi natsi-siwa??
Samaa ihmettelen itsekkin. Vaatii pokkaa edes käydä siellä. Helpompi on ostaa 24 pack sydänkaupasta kuin käydä edes tuolla nimeltä mainitsemattomassa kaupassa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 26.7.2012 klo 19.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.