Aaaa, nomnomnomM.P.T kirjoitti:Ostin 40-leivonnaista leipurilta.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

Viesti Kirjoittaja vinouma »
Aaaa, nomnomnomM.P.T kirjoitti:Ostin 40-leivonnaista leipurilta.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Et voi tietää miltä minä näytänPeitsamo kirjoitti:Toivottavasti pysyt poissa ihmisten ilmoilta. Silkasta kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan tulee näyttää edes jokseenkin siistiltä ja huolitellultaCitruuna kirjoitti:Mutta kun HALUAN olla tämmönenhatey kirjoitti:Ei ihmisen pidä näyttää mörrimöykyltä. Ihmisen kuuluu olla huoliteltu koko ajan. Tietysti siis vain ihan itseään varten..En ole koskaan viihtynyt huoliteltuna koska se ei ole silloin minä. Mutta tuota sinun itseään varten-juttua ei ny kukaan usko
![]()
Käyttääkö Kyyti solmiota?
Juuri tulin kaupoilta. Mukaan tarttui mm. parit sortsit, kauluspaita, teepaita, parin metrin hdmi-kaapeli, paristoja, kahvia etc
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kyllä multa pokkaa löytyy 8)M.P.T kirjoitti: Samaa ihmettelen itsekkin. Vaatii pokkaa edes käydä siellä. Helpompi on ostaa 24 pack sydänkaupasta kuin käydä edes tuolla nimeltä mainitsemattomassa kaupassa.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Huokaus…itse juuri tankkasin reilut 40 litraa…ja kismitti niin vietävästi katsoa loppusummaa…tuomaril kirjoitti:Bensaa 0,8 litraa.![]()
Täytinpä tankkini ihan huvin vuoksi kun kavereiden oli pakko tankata.
Minun ostokseni maksoi vain 1,70€. 8)kallekilponen kirjoitti:Huokaus…itse juuri tankkasin reilut 40 litraa…ja kismitti niin vietävästi katsoa loppusummaa…tuomaril kirjoitti:Bensaa 0,8 litraa.![]()
Melkoisen arvokasta gasoatuomaril kirjoitti:Minun ostokseni maksoi vain 1,70€. 8)kallekilponen kirjoitti:Huokaus…itse juuri tankkasin reilut 40 litraa…ja kismitti niin vietävästi katsoa loppusummaa…tuomaril kirjoitti:Bensaa 0,8 litraa.![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Aika lähelle sama summa itselle, tosin pilkku ja ykkönen taisivat olla eri paikassa.tuomaril kirjoitti:Minun ostokseni maksoi vain 1,70€. 8)kallekilponen kirjoitti:Huokaus…itse juuri tankkasin reilut 40 litraa…ja kismitti niin vietävästi katsoa loppusummaa…tuomaril kirjoitti:Bensaa 0,8 litraa.![]()
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Totta mutta ilman sitä en pysty ajelemaan.Jussi68 kirjoitti:Melkoisen arvokasta gasoatuomaril kirjoitti:Minun ostokseni maksoi vain 1,70€. 8)kallekilponen kirjoitti:Huokaus…itse juuri tankkasin reilut 40 litraa…ja kismitti niin vietävästi katsoa loppusummaa…tuomaril kirjoitti:Bensaa 0,8 litraa.![]()
![]()
JL
2,125€ / litra!!!!tuomaril kirjoitti:Totta mutta ilman sitä en pysty ajelemaan.Jussi68 kirjoitti:Melkoisen arvokasta gasoatuomaril kirjoitti:Minun ostokseni maksoi vain 1,70€. 8)tuomaril kirjoitti:Bensaa 0,8 litraa.![]()
![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Panda. »
No ei se muuten voi maksaa 1,70€?tuomaril kirjoitti:^ Ei se nyt noin kallista ollut!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kyllä siistin ihmisen tunnusmerkki on vähintään tuo 2 metriä, jos hdmi-kaapelista puhutaan. Paristot ja kahvi onkin vaikeampia.Peitsamo kirjoitti:...Silkasta kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan tulee näyttää edes jokseenkin siistiltä ja huolitellulta
Juuri tulin kaupoilta. Mukaan tarttui...parin metrin hdmi-kaapeli, paristoja, kahvia etc
Voiko 98 olla tosiaan noin kallista?Panda. kirjoitti:No ei se muuten voi maksaa 1,70€?tuomaril kirjoitti:^ Ei se nyt noin kallista ollut!
0,8l*2,125€/l=1,70€
Viesti Kirjoittaja Panda. »
Kyllä mä veikkaan, että sä oot katsonut vaan jommankumman väärin, ei se nyt sentään (vielä) noissa hinnoissa oletuomaril kirjoitti:Voiko 98 olla tosiaan noin kallista?Panda. kirjoitti:No ei se muuten voi maksaa 1,70€?tuomaril kirjoitti:^ Ei se nyt noin kallista ollut!
0,8l*2,125€/l=1,70€
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä en ikinä katso, mitä se maksaa. Vingutan kortilla. Ihan sama mitä maksaa. Ei se katsomalla halpene.Citruuna kirjoitti:Viimeisin tankkaukseni maksoi 87,45 euroa![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
2T-valmisseosta?tuomaril kirjoitti:Voiko 98 olla tosiaan noin kallista?Panda. kirjoitti:No ei se muuten voi maksaa 1,70€?tuomaril kirjoitti:^ Ei se nyt noin kallista ollut!
0,8l*2,125€/l=1,70€
Hahahaa..keinoälyä purkista. Blondi olet silti.Citruuna kirjoitti:..i... ja huomenna laitan vähän väriä hiuksiinVoi mörrikin olla huoliteltu, sellainen luonnollinen mörrihuoliteltu
Jeps, näin on. Puhdasta bensaa vain tankkaan.hatey kirjoitti:^Eikös tuomarilin tyttömopossa ollut tuorevoitelu, ei silloin saa ajaa valmisseoksella.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »