olenko ainoa ?
Viesti Kirjoittaja lasteferih »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
eipä ole tilillä senttiäkään.apple_fani kirjoitti:Et. http://www.macrumors.com/2012/07/25/app ... y-hiccups/ Noissa ehdoissahan sanotaan, että koodi tulee 24h kuluessa, joten suosittelen ottamaan joko yhteyttä Appleen tai helpompana; maksat itse sen huikean 15,99€
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Sitten vain, kontaktia Applelle päinlasteferih kirjoitti:eipä ole tilillä senttiäkään.apple_fani kirjoitti:Et. http://www.macrumors.com/2012/07/25/app ... y-hiccups/ Noissa ehdoissahan sanotaan, että koodi tulee 24h kuluessa, joten suosittelen ottamaan joko yhteyttä Appleen tai helpompana; maksat itse sen huikean 15,99€
laitoin jo sinne App store supporttiin.apple_fani kirjoitti:Sitten vain, kontaktia Applelle päinlasteferih kirjoitti:eipä ole tilillä senttiäkään.apple_fani kirjoitti:Et. http://www.macrumors.com/2012/07/25/app ... y-hiccups/ Noissa ehdoissahan sanotaan, että koodi tulee 24h kuluessa, joten suosittelen ottamaan joko yhteyttä Appleen tai helpompana; maksat itse sen huikean 15,99€
Viesti Kirjoittaja jellovi »
Olethan katsonut, ettei ole mennyt roskaposteihin ?lasteferih kirjoitti:on nyt mennyt jo 25h siitä kun laitoin aplelle sen hakemuksen tms. ja ei ole vieläkään tullut.
olenko ainoa ?
olenjellovi kirjoitti:Olethan katsonut, ettei ole mennyt roskaposteihin ?lasteferih kirjoitti:on nyt mennyt jo 25h siitä kun laitoin aplelle sen hakemuksen tms. ja ei ole vieläkään tullut.
olenko ainoa ?
Viesti Kirjoittaja Seula »
en ja ostokuitti on isällä, ja isä ei ole kotonaSeula kirjoitti:Oletko huomannut ostokuitinkin lähettää sähköpostilla, kun ilmeisesti sekin vaaditaan, kun ehtoja lueskelee?
Itsekin tässä koodia odottelin, mutta pitää vielä tuo ostokuitti sitten lähettää.
Oisivat voineet Applella edes sähköpostiosoitteen kirjoittaa tuonne ja mitä haluavat siihen sähköpostiviestiin kirjoitettavan...
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Ei herranjestas osaa ihmisillä olla kiire!lasteferih kirjoitti:en ja ostokuitti on isällä, ja isä ei ole kotonaSeula kirjoitti:Oletko huomannut ostokuitinkin lähettää sähköpostilla, kun ilmeisesti sekin vaaditaan, kun ehtoja lueskelee?
Itsekin tässä koodia odottelin, mutta pitää vielä tuo ostokuitti sitten lähettää.
Oisivat voineet Applella edes sähköpostiosoitteen kirjoittaa tuonne ja mitä haluavat siihen sähköpostiviestiin kirjoitettavan...pakko kai se on sitten ostaa jos ei ole tullut iltaan mennessä
no kyllä se nyt alkaa vituttaan ..carrbon kirjoitti:Ei herranjestas osaa ihmisillä olla kiire!lasteferih kirjoitti:en ja ostokuitti on isällä, ja isä ei ole kotonaSeula kirjoitti:Oletko huomannut ostokuitinkin lähettää sähköpostilla, kun ilmeisesti sekin vaaditaan, kun ehtoja lueskelee?
Oisivat voineet Applella edes sähköpostiosoitteen kirjoittaa tuonne ja mitä haluavat siihen sähköpostiviestiin kirjoitettavan...pakko kai se on sitten ostaa jos ei ole tullut iltaan mennessä
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja zalama »
Viesti Kirjoittaja fluboacji »
Viesti Kirjoittaja vararengas »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
carrbon kirjoitti:Ei herranjestas osaa ihmisillä olla kiire!lasteferih kirjoitti:en ja ostokuitti on isällä, ja isä ei ole kotonaSeula kirjoitti:Oletko huomannut ostokuitinkin lähettää sähköpostilla, kun ilmeisesti sekin vaaditaan, kun ehtoja lueskelee?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Kiva että olet jaksanut seuratajakovski kirjoitti:carrbon kirjoitti:Ei herranjestas osaa ihmisillä olla kiire!lasteferih kirjoitti:en ja ostokuitti on isällä, ja isä ei ole kotonaSeula kirjoitti:Oletko huomannut ostokuitinkin lähettää sähköpostilla, kun ilmeisesti sekin vaaditaan, kun ehtoja lueskelee?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei herranjestas kun joillakin on aikaa vastailla näin typeriä. Seuraillut carrbonin kommentointia, niin erittäin vähättelevästi laittaa viestiä
Viesti Kirjoittaja freeway »
Viesti Kirjoittaja vararengas »
Kuten jo aikasemmin mainitsin, eivät sitä kuittia ainakaan oman tapauksen kohdalla vaatineet, vaikka siellä jossain ilmeisesti sellaisesta lukeekin. Itsekkin tein sen hakemuksen apple.COMin kautta ja tuli se United States sinne kummittelemaan, mutta oli kuulemma ihan oikein menny tieto kuitenkin ja hakemus hyväksytty, joten ei kannata ressiä ottaa, että sen takia hakemus hylättäis, mutta varmuuden tietenkin saa sinne applen tukeen soittamalla.jakovski kirjoitti:Nyt, odotellaan. Aikaa on vaikka kuinka perkuleesti. Takaan että enemmän lomaa kuin carrbonilla
Viesti Kirjoittaja _tomi_ »
Itse ostin tuon kun alkoi vituttamaan kun ei tule koodia. Mutta mulla on viikon vanha kone kun ostin juuri uuden. ja asensin vaan päälle ja hyvin toimii!_tomi_ kirjoitti:Itse laitoin "anomuksen" eilen 25.7. sisään ja mitään ei ole tosiaan kuulunut. Hauskaa oli huomata että Safari hajosi kohdassa jossa piti valita maa joka löytyi vieläpä oikein eli 'Suomi'. Ei ole helppoa anominen ja odottavan aikahan on tunnetusti pitkä.
Itse aloitteleva Mac-kaverina kysyn viisaammilta kannattaa tehdä puhdas-asennus vai pelkkä päivitys? Nettihän on tunnestusti kauhutarinoita tulvillaan. Onko täällä mielipidettä? Mäkkini on 21 päivää vanha sikäli mikäli tieto asiaan vaikuttaa...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Päälle vaan. Oli sitten tuore tai vähän vanhempikin kone kyseessä._tomi_ kirjoitti: Itse aloitteleva Mac-kaverina kysyn viisaammilta kannattaa tehdä puhdas-asennus vai pelkkä päivitys? Nettihän on tunnestusti kauhutarinoita tulvillaan. Onko täällä mielipidettä? Mäkkini on 21 päivää vanha sikäli mikäli tieto asiaan vaikuttaa...
Viesti Kirjoittaja _tomi_ »
Ok, kiitos. Luinkin täältä jo toista ketjua josta tulin samasta asiasta vakuuttuneeksi. Sitten vain jatketaan koodin odottelua...Anghorn kirjoitti:Päälle vaan. Oli sitten tuore tai vähän vanhempikin kone kyseessä._tomi_ kirjoitti: Itse aloitteleva Mac-kaverina kysyn viisaammilta kannattaa tehdä puhdas-asennus vai pelkkä päivitys? Nettihän on tunnestusti kauhutarinoita tulvillaan. Onko täällä mielipidettä? Mäkkini on 21 päivää vanha sikäli mikäli tieto asiaan vaikuttaa...
kannattaa melkein ostaa se vaan_tomi_ kirjoitti:Ok, kiitos. Luinkin täältä jo toista ketjua josta tulin samasta asiasta vakuuttuneeksi. Sitten vain jatketaan koodin odottelua...Anghorn kirjoitti:Päälle vaan. Oli sitten tuore tai vähän vanhempikin kone kyseessä._tomi_ kirjoitti: Itse aloitteleva Mac-kaverina kysyn viisaammilta kannattaa tehdä puhdas-asennus vai pelkkä päivitys? Nettihän on tunnestusti kauhutarinoita tulvillaan. Onko täällä mielipidettä? Mäkkini on 21 päivää vanha sikäli mikäli tieto asiaan vaikuttaa...
lasteferih kirjoitti:kannattaa melkein ostaa se vaan_tomi_ kirjoitti:Ok, kiitos. Luinkin täältä jo toista ketjua josta tulin samasta asiasta vakuuttuneeksi. Sitten vain jatketaan koodin odottelua...Anghorn kirjoitti:Päälle vaan. Oli sitten tuore tai vähän vanhempikin kone kyseessä._tomi_ kirjoitti: Itse aloitteleva Mac-kaverina kysyn viisaammilta kannattaa tehdä puhdas-asennus vai pelkkä päivitys? Nettihän on tunnestusti kauhutarinoita tulvillaan. Onko täällä mielipidettä? Mäkkini on 21 päivää vanha sikäli mikäli tieto asiaan vaikuttaa...
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”