Miksi ihmeessä maksaisin toista kertaa???
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
EDIT. Kuinka kauan porukka muuten nyt odotellut??? Itse laitoin 25 päivä hakemuksen siinä 19.00 aikaan. Ei ole tullut vieläkään mitään Applelta

Viesti Kirjoittaja vapotti »
Viesti Kirjoittaja Skotsh »
Sama homma, mutta odotellaan rauhassavapotti kirjoitti:Kuinka kauan porukka muuten nyt odotellut??? Itse laitoin 25 päivä hakemuksen siinä 19.00 aikaan. Ei ole tullut vieläkään mitään Applelta
Viesti Kirjoittaja joonas »
Viesti Kirjoittaja Jekku0966 »
Viesti Kirjoittaja Josse »
Viesti Kirjoittaja TheMiklu »
Viesti Kirjoittaja _tomi_ »
Tuo kuittien lähettely kuulostikin jotenkin ihmeelliseltä. Tulipas vain mieleeni että itse olen esimerkiksi koneeni ostanut valtuteetulta jälleenmyyjältä (Expert) joten senkin takia voi kestää kauemmin "tarkistaa". Voisi kuvitella että Apple Storen kautta ostetut koneet on nopeimpia tarkastettavia.TheMiklu kirjoitti:Applen tuen mukaan tosiaan tuo aika on kasvanut 72 tuntiin. Ja kysyin kuitista niin kuittia EI kysytä jos kone on tarpeeksi uusi. Ja tämä kuitiien tarkastelu on se mikä viivästyttää. Mutta eikös sillä logiikalla kuitittomat voisi hyväksyä samoin tein...
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Viesti Kirjoittaja Niqita »
Laitoin keskiviikkona viiden aikaan ja viime yönä tuli koodi spostiin.Josse kirjoitti:Onko joku saanut koodia niin että ei ole kuittia lähettämyt ja että on ihan enkkula paikas sen lomakkeen täyttäny, ettei apple fi puolella?
Mihin osoitteeseen se kuitti pitää ees lähettää jos näin kysyy?
Viesti Kirjoittaja Niqita »
Itse latasin mountain lionin netistä koska koin omistavani lisenssin vaikka koodia vielä ei ollut tullut.mika_t kirjoitti:Olisi täysin idioottimaista ostaa jotain johon on oikeutettu jo ennestään.Tuon asennuskoodijupakan selvittämiseen Apple jo ilmoitti, että siihen voi mennä kolme päivää. Luulisi malttavan, ei se Lion ole myrkyttynyt ML:n myötä, hyvin se toimii vaikka vuodenkin päästä eikä tämä ML mitään ihmeellistä tuo edes lisää käyttäjälle, oleellisin hyöty on sen valmistajalle kun ottavat rahaa tuommoisesta 'service packista'.
Itse olen kyllä samaa mieltä, kyllä nyt kolme päivää jaksaa odotella. Eihän tässä nyt niin kiire ole. Pessimisti minussa kertoo että Verkkokauppahan käyttää samaa mainiota viivytystaktiikkaa jonka aikana hätäisimmät tekee vielä muutamia heräteostoksia. Maltti on valttia ja se tulee sitten iän myötä. Itselläni aina välillä on kyllä maltti myös hakusessamika_t kirjoitti:Olisi täysin idioottimaista ostaa jotain johon on oikeutettu jo ennestään.Tuon asennuskoodijupakan selvittämiseen Apple jo ilmoitti, että siihen voi mennä kolme päivää. Luulisi malttavan, ei se Lion ole myrkyttynyt ML:n myötä, hyvin se toimii vaikka vuodenkin päästä eikä tämä ML mitään ihmeellistä tuo edes lisää käyttäjälle, oleellisin hyöty on sen valmistajalle kun ottavat rahaa tuommoisesta 'service packista'.
Kyllä esim näytön peilaaminen apple TV:llä on minusta "ihmeellistä" ja tätä ominaisuutta odottanut siitä asti, kun apple tv 3 julkaistiin. Myöskin messages olisi kiva saada (kun sitä betaa ei ennää löydä ilman kunnon kaivelua).mika_t kirjoitti:Olisi täysin idioottimaista ostaa jotain johon on oikeutettu jo ennestään.Tuon asennuskoodijupakan selvittämiseen Apple jo ilmoitti, että siihen voi mennä kolme päivää. Luulisi malttavan, ei se Lion ole myrkyttynyt ML:n myötä, hyvin se toimii vaikka vuodenkin päästä eikä tämä ML mitään ihmeellistä tuo edes lisää käyttäjälle, oleellisin hyöty on sen valmistajalle kun ottavat rahaa tuommoisesta 'service packista'.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tämähän onkin oikea win win -tapaus. Odotus kestää, odottaessa ikää ja malttia karttuu._tomi_ kirjoitti:Itse olen kyllä samaa mieltä, kyllä nyt kolme päivää jaksaa odotella. Eihän tässä nyt niin kiire ole. Pessimisti minussa kertoo että Verkkokauppahan käyttää samaa mainiota viivytystaktiikkaa jonka aikana hätäisimmät tekee vielä muutamia heräteostoksia. Maltti on valttia ja se tulee sitten iän myötä. Itselläni aina välillä on kyllä maltti myös hakusessa
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Museo »
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Viesti Kirjoittaja fluboacji »
Tosiaan, siinähän kysyttiin vaikeita kysymyksiä. Siksi varmaan tässä odotellaankin, korjaavat luultavasti virheitä vielä...Museo kirjoitti:Itse sain sen koodin siinä tunnissa sähköpostiini. Joko oli hyvä säkä tai sitten on vaan tätä koulutusta/kokemusta sen verran että osaan sentään yhden lomakkeen täyttää oikein.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja Jekku0966 »
Viesti Kirjoittaja 8ham »
Täytyy sanoa että itse olen elänyt Mac-elämää nyt n. 20 pv ja kaikki se vain toimii jutut on tullut jo tässä ajassa todistettua vääräksi. Minun pakasta vedetty Mac ei ainakaan toiminut heti tuosta vain koska iTunes-päivitykset feilasivat samoin tein ja kaverit osasivat kertoa että tämä Maceissä nykyään arkipäivää, päivitykset ovat alkaneet hajoamaan entistä enemmän. Olen jopa lukenut juttuja siitä että koneet ovat täysin tiltissä lopuksi.8ham kirjoitti:Näin uutena Mac-käyttäjä tulee mieleen, että onko täällä osa väestä jossakin kroonisessa Mac-psykoosissa?
Sain uuden mid 2012 Airin pari viikkoa sitten. Olettaisin että Mountain Lion päivittyy sillä perusteella itsestään. Jos Applen tyylinsä mukaan olisi pakko olla paranoidinen niin laittaisivat uudelle koneelle S/N=xxxxxxxxxxxxx ja se kryptattuna ^n => melko varma ID-koodi, jonka perusteella baana auki ja kone päivittymään.
Mutta ei. Tuo on varmaan samanlaista utopiaa kuin se, että työmatkat tehdään valon nopeudella lentävillä autoilla. Sehän vaatisi sen, että ostamani kone identifioisi itsensä luotettavasti Applen serverille. Ihmiskunta saavuttaa tämän ehkä 50-60 vuoden kuluttua. Sitä ennen ajatusten lukeminen on arkipäivää ja Soini on lopettanut viidennen presidenttikautensa.
2010-luku Applen mukaan: kaivele kansioista ostokuitti, jos se on paperilla niin skannaa ja lähetä Applelle. Applen uskollinen toimistorotta sitten lukee sen läpi jos jaksaa ja 72 'ehkä tunnin' kuluttua ilmoitaa, kuulutko onnelliseen ryhmään. Jos tätä touhua joku erehtyy kyseenalaistamaan niin seurauksena on samanlainen viha kuin Neuvostoliitossa olisi kyseenalaistanut Gosplanin.
EI-maanalainen paikka!
Viesti Kirjoittaja 8ham »
Minä täyttelin virne kasvoilla lomakkeeseen perustietoja. Sitten piti lähettää LIITETIEDOSTONA ostokuitti. Formaatteina kävi kaikki nykymuodot hieroglyfeistä maisemakuviin poislukien PDF, jossa muodossa tämä nimenomainen kuitti minulle lähetettiin. Tässä vaiheessa tajusin, että kyseessä on pilailu/piilokamera(*)._tomi_ kirjoitti:Eikä muuten vieläkään kuulu sitä kuuluisaa koodia jolla saisin lunastettua minulle kuuluvan softan.
Viesti Kirjoittaja Dudekki »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”