![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
En nyt tiedä pitäisikö tästä hehkuttaa vai vuodattaa. Siinä sitä keksitään mukamastaan ohjelmaa ja pitäisi tuossa välissä kuunnella isäukon nalkutusta, kun remppailen kesämökkiä. Mieluummin voisin olla ehkä töissä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Aamiaiselle abc:lle? Vai mitäPeitsamo kirjoitti:Kesäloma alkoi tänään! Huomenna aamusta aikaisten hereille ja suunta norskilla tuonne Ouluun käsin. Qstockissa pitää ilmeisesti käydä, kyläillä ja tehdä parin päivän treffit hyvän ystäväni oluen kanssa![]()
En nyt tiedä pitäisikö tästä hehkuttaa vai vuodattaa. Siinä sitä keksitään mukamastaan ohjelmaa ja pitäisi tuossa välissä kuunnella isäukon nalkutusta, kun remppailen kesämökkiä. Mieluummin voisin olla ehkä töissä
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Älä nyt oo noin rajoittunut! Mietippä nyt kuinka miehekkäät olis tommoset miesten legginssit (megginsit) vaikkapimpinkarvakuosilla!amanita kirjoitti:Lienee HIUKKA eri asia!Jamac kirjoitti:
Minulla on tuollaiset, tai, no... Juoksushortsit, ei valu polven alapuolelle sentään..
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Ouluun kun olet menossa ja mie kun olen Jyväskylässä. Ellet lähde sitten matkaan ennen 3.00. Tiksi? Tikkurila varmaan. Sieltä kestää 3h ja puuro tarjoilu alkaa 6.00Peitsamo kirjoitti:Tuolla Tiksissä taitaa olla lähin ABC? Tuskinpa tarjoilevat aamupuuroa tuossa ennen kukon pieraisua
Viesti Kirjoittaja amanita »
Semmoisilla pöksyillä taitaisi olla pakko seisoa koko ajan...Jamac kirjoitti:Älä nyt oo noin rajoittunut! Mietippä nyt kuinka miehekkäät olis tommoset miesten legginssit (megginsit) vaikkapimpinkarvakuosilla!amanita kirjoitti:Lienee HIUKKA eri asia!Jamac kirjoitti:
Minulla on tuollaiset, tai, no... Juoksushortsit, ei valu polven alapuolelle sentään..
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin, en minä oikeastaan tiedä... Eikö noi ole semmoista joustavaa kangasta mikä sallii hyvän istuvuudenkin?amanita kirjoitti:Semmoisilla pöksyillä taitaisi olla pakko seisoa koko ajan...Jamac kirjoitti:Älä nyt oo noin rajoittunut! Mietippä nyt kuinka miehekkäät olis tommoset miesten legginssit (megginsit) vaikkapimpinkarvakuosilla!amanita kirjoitti:Lienee HIUKKA eri asia!Jamac kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Repesin täysin! Hiton hyvä idea! Mikäs sen huvittavampaa kuin kävelevä vitsi
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
Sehän ton on pakko olla... Vitsi siis, onhan?!?Citruuna kirjoitti:Repesin täysin! Hiton hyvä idea! Mikäs sen huvittavampaa kuin kävelevä vitsi
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Eikö Peitsamo kirjoittanut norskilla matkustavansa...M.P.T kirjoitti:Ouluun kun olet menossa ja mie kun olen Jyväskylässä. Ellet lähde sitten matkaan ennen 3.00. Tiksi? Tikkurila varmaan. Sieltä kestää 3h ja puuro tarjoilu alkaa 6.00Peitsamo kirjoitti:Tuolla Tiksissä taitaa olla lähin ABC? Tuskinpa tarjoilevat aamupuuroa tuossa ennen kukon pieraisua
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Siinä oli eilen vielä joku kuva. Ei ole enää!arisel kirjoitti:^ saakutti ulottaa lonkeronsa myös Homppuun?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
No ei paljoa kuitenkaan. Minä en huulihousuissa lenkkeile. Haluan, että varustukseni lyö rytmiä.amanita kirjoitti:Lienee HIUKKA eri asia!Jamac kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja arisel »
Missä oli kuva?Hieno kirjoitti:Siinä oli eilen vielä joku kuva. Ei ole enää!arisel kirjoitti:^ saakutti ulottaa lonkeronsa myös Homppuun?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Toivotan koska olen hieno ja sivistynyt ihminen. 8)hatey kirjoitti:Miksi toivotetaan hyvää yötä? Mistä moinen tapa? Ihminenhän on tiedoton kuolaava idiootti nukkuessaan.
Niin paitsi minä, minä en kuolaa, enkä ole idiootti.
Niinpä. Eikös silloin voi toivottaa jo hyvää huomenta, jos päivä on ollut hyvä. Kyllä ihminen reagoi nukkuessaankin ärsykkeisiin, mutta minä olen joskus nukkunut vaikka tusinan verran herätyskelloja on soinut. Ainakin napit on olleet ylhäällä ja aika on mennyt ohitse.hatey kirjoitti:Miksi toivotetaan hyvää yötä? Mistä moinen tapa? Ihminenhän on tiedoton kuolaava idiootti nukkuessaan.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Haa, olet kuolaava idioottihatey kirjoitti:Miksi toivotetaan hyvää yötä? Mistä moinen tapa? Ihminenhän on tiedoton kuolaava idiootti nukkuessaan.
Niin paitsi minä, minä en kuolaa, enkä ole idiootti.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Voi hyvää päivää sentään!hatey kirjoitti:Miksi toivotetaan hyvää yötä? Mistä moinen tapa? Ihminenhän on tiedoton kuolaava idiootti nukkuessaan.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Onko tuo lsippu vai joku? Siis avatar.arisel kirjoitti:Missä oli kuva?Hieno kirjoitti:Siinä oli eilen vielä joku kuva. Ei ole enää!arisel kirjoitti:^ saakutti ulottaa lonkeronsa myös Homppuun?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Oletko kuullut semmoisista laitteista kuin valokuvakehys? Idea on, että iPadia voi halutessaan käyttää semmoisena.Thoth kirjoitti:Miksi iPadin lukkoruudulla on nappi, jota painamalla iPad alkaa näyttää satunnaisia kuvia iPadin sisältä? Ja miksi sitä ei voi kytkeä pois?! Kuka tahansa voi alkaa sillä tavalla katsoa iPadin omistajan henkilökohtaisia valokuvia.
Edit: OK, sen ainakin nykyään saa myös kytkettyä poiskin. Jossain netissä luki sellaista, että sitä ei saisi kytkettyä pois ollenkaan. Mutta miksi tuollainen typerä ominaisuus on päällä oletuksena? Kuka sitä käyttää? Jos pitää katsella valokuvia, niin kai sitä varten ehtii näpytellä tunnusluvun. Ymmärrän kyllä iPhonen kameranapin lukkoruudulla, sitä kauttahan ei pääse edes selaamaan valokuvia, mutta miksi iPadissa on tuollainen typerä nappi lukkoruudulla? Kuka sitä käyttää?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »