Juuri äsken siirsin siis keskustelun oikeampaan ketjuun. 8)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä olenkin toisinaan miettinyt, että käykö aurinko koskaan saunassa, ja jos käy, niin kuinka monta miljoonaa astetta siellä on.vinouma kirjoitti:laskeva aurinko paistaa, saunan raikkaana.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
tuomaril kirjoitti:Kotiuduin. Oltiin kavereiden kanssa Oittaalla. Minä en tietysikkään mennyt uimaan, minä jäin vartioimaan kavereiden tavaroita hiekalle. 8)
Komppaan. Ui poika, ui. 15 vuoden päästä on kiva muistella, millaista oli uida ilman asuntolainaa.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Kotiuduin. Oltiin kavereiden kanssa Oittaalla. Minä en tietysikkään mennyt uimaan, minä jäin vartioimaan kavereiden tavaroita hiekalle. 8)kesällä PITÄÄ uida, se on lapsille hauska harraste.
Niin, nimenomaan LAPSILLE. Minähän en ole enää mikään lapsi.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Kotiuduin. Oltiin kavereiden kanssa Oittaalla. Minä en tietysikkään mennyt uimaan, minä jäin vartioimaan kavereiden tavaroita hiekalle. 8)kesällä PITÄÄ uida, se on lapsille hauska harraste.
JL
Olet alle 18v., joten olet LAPSItuomaril kirjoitti:Niin, nimenomaan LAPSILLE. Minähän en ole enää mikään lapsi.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Kotiuduin. Oltiin kavereiden kanssa Oittaalla. Minä en tietysikkään mennyt uimaan, minä jäin vartioimaan kavereiden tavaroita hiekalle. 8)kesällä PITÄÄ uida, se on lapsille hauska harraste.
JL
Olen teini!Jussi68 kirjoitti:Olet alle 18v., joten olet LAPSItuomaril kirjoitti:Niin, nimenomaan LAPSILLE. Minähän en ole enää mikään lapsi.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Kotiuduin. Oltiin kavereiden kanssa Oittaalla. Minä en tietysikkään mennyt uimaan, minä jäin vartioimaan kavereiden tavaroita hiekalle. 8)kesällä PITÄÄ uida, se on lapsille hauska harraste.
JL![]()
JL
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Älä huoli, kyllä aika korjaa tuon vian.tuomaril kirjoitti:Olen teini!
Kiukutteleva LAPSI sinä olet, sellaista termiä, kuin "teini" ei ole virallisesti olemassa!tuomaril kirjoitti: Olen teini!
Se on ominaisuus, ei vika.K_Kolja kirjoitti:Älä huoli, kyllä aika korjaa tuon vian.tuomaril kirjoitti:Olen teini!
Huono ominaisuus on pahempi kuin vika. Vian voi korjata.tuomaril kirjoitti:Se on ominaisuus, ei vika.K_Kolja kirjoitti:Älä huoli, kyllä aika korjaa tuon vian.tuomaril kirjoitti:Olen teini!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ei se uskalla kun se on niin läski, että se pelkää että muut alkaa haukkua sitä.Jussi68 kirjoitti:Kiukutteleva LAPSI sinä olet, sellaista termiä, kuin "teini" ei ole virallisesti olemassa!tuomaril kirjoitti: Olen teini!
Alle 18v. on LAPSI, yli 18v. on AIKUINEN (tosin monella on lapsi-vaihde vielä päällä).
Uimaan siitä, LAPSI!
JL
Ajoin skoballa ilman paitaa että että...iPadi kirjoitti:Ei se uskalla kun se on niin läski, että se pelkää että muut alkaa haukkua sitä.Jussi68 kirjoitti:Kiukutteleva LAPSI sinä olet, sellaista termiä, kuin "teini" ei ole virallisesti olemassa!tuomaril kirjoitti: Olen teini!
Alle 18v. on LAPSI, yli 18v. on AIKUINEN (tosin monella on lapsi-vaihde vielä päällä).
Uimaan siitä, LAPSI!
JL
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Sitten pitää käyttää Humppaa.tuomaril kirjoitti:Se on ominaisuus, ei vika.K_Kolja kirjoitti:Älä huoli, kyllä aika korjaa tuon vian.tuomaril kirjoitti:Olen teini!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
No hyi maanalainen paikka! Onneksi en ollut Espoossa.tuomaril kirjoitti:Ajoin skoballa ilman paitaa että että...iPadi kirjoitti:Ei se uskalla kun se on niin läski, että se pelkää että muut alkaa haukkua sitä.Jussi68 kirjoitti:Kiukutteleva LAPSI sinä olet, sellaista termiä, kuin "teini" ei ole virallisesti olemassa!tuomaril kirjoitti: Olen teini!
Uimaan siitä, LAPSI!
JL
Mikä versio? Siis, missä nyt mennään, itse käytän tulikettua ykkösselaimena... pitäisiköhän päivittää?arisel kirjoitti:Päivitin Firefoxin.
Toinen beta 15.Jussi68 kirjoitti:Mikä versio? Siis, missä nyt mennään, itse käytän tulikettua ykkösselaimena... pitäisiköhän päivittää?arisel kirjoitti:Päivitin Firefoxin.
JL
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kerkeet nukkua 3-4 tuntia?hatey kirjoitti:Kävin suihkussa puhdistautumassa, kohta voisi suunnitella nukkumaan menoa, kun aamulla on herätys kuudelta.
Viesti Kirjoittaja hatey »