Niin, sama täälläiDock kirjoitti:Niin, edelleenkin?apple_fani kirjoitti:...

Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Niin, sama täälläiDock kirjoitti:Niin, edelleenkin?apple_fani kirjoitti:...
Viesti Kirjoittaja iDock »
Jos luulet minun polttavan, olet väärässä.apple_fani kirjoitti:Niin, sama täälläiDock kirjoitti:Niin, edelleenkin?apple_fani kirjoitti:...
Olkoot
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olette fiksu ihminen kun ette polta Mr. iDock.iDock kirjoitti:Jos luulet minun polttavan, olet väärässä.apple_fani kirjoitti:Niin, sama täälläiDock kirjoitti:Niin, edelleenkin?apple_fani kirjoitti:...
Olkoot
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
En minä sinua tarkoittanutkaan vaan erästä toistaiDock kirjoitti:Jos luulet minun polttavan, olet väärässä.apple_fani kirjoitti:Niin, sama täälläiDock kirjoitti:Niin, edelleenkin?apple_fani kirjoitti:...
Olkoot
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mr. O'Dick.tuomaril kirjoitti:Mr. iDock.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ööh...arisel kirjoitti:Mr. O'Dick.tuomaril kirjoitti:Mr. iDock.![]()
![]()
8)
![]()
Oopperasta on vaikea löytää mitään hyvää - ainakaan sellaista mikä saisi mut katsomaan sitä. Tietysti on hyvä, että muuhun työhön kykenemättömille on suojatyöpaikkoja, mutta en ole ollenkaan varma siitä, että panostus vastaa yhteiskunnan saamaa hyötyä.Mikael K. kirjoitti:Äläs nyt. Kyllä se kyldyyri aina kannattaa ja on hyväksi. Se elähdyttää sielun ja on mielelle ravinnoksi. Jos ei muuten niin jälkeenpäin voi aina pohtia sitä miksi ne minkkistolaiset frouvat kulkevat nenä pystyssä vaikka rahat ovatkin talon herran.arisel kirjoitti: Pizzassa ooppera lienee kyllä parhaimmillaan...![]()
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kyllä oopperaa joskus katsoo ja kuuntelee. Ei aina. Se vaatii hyvän akustiikan ja mielellään vierelle mukavan kuuntelijan. Näin voi sitten jälkeenpäin fiilistellä ja päästä kiinni elämän perusasioihin. Tällä tavoin kokemus oopperasta syvenee ja sitä katsoo mielellään lisääkin.arisel kirjoitti:Yllättäen luiskahti off-topic -jutustelu off-topicin puolelle...![]()
Näytä valokuvasi - Catch the momentOopperasta on vaikea löytää mitään hyvää - ainakaan sellaista mikä saisi mut katsomaan sitä. Tietysti on hyvä, että muuhun työhön kykenemättömille on suojatyöpaikkoja, mutta en ole ollenkaan varma siitä, että panostus vastaa yhteiskunnan saamaa hyötyä.Mikael K. kirjoitti:Äläs nyt. Kyllä se kyldyyri aina kannattaa ja on hyväksi. Se elähdyttää sielun ja on mielelle ravinnoksi. Jos ei muuten niin jälkeenpäin voi aina pohtia sitä miksi ne minkkistolaiset frouvat kulkevat nenä pystyssä vaikka rahat ovatkin talon herran.arisel kirjoitti: Pizzassa ooppera lienee kyllä parhaimmillaan...![]()
![]()
Olen aina inhonnut väkinäistä teatraalisuutta, tekotunteita, mahtailua ja epävireistä kiljumista - mistä ooppera käsittääkseni pääasiassa koostuu. Kotimainen nykyiskelmä pääsee lähelle vastaavaa, ja italialaiset jalkapalloilijat muutamien portugalilaisten ohella.
Jotkut oopperaa arvostavat moittivat esimerkiksi rock-musiikkia siitä, ettei laulujen sanoista saa selvää... En ole kuuna päivänä saanut mitään tolkkua oopperalaulajien kiljunnasta tai möyryämisestä - lähes yhtä naurettavaa kuin jotkut ns. "rankat" metallibändit, joiden örinää ei nauramatta voi kuunnella...
Ällistyttävä tieto alkuihmisen seksistä: rakasteli kolmattakin vierasta lajiaMacco kirjoitti:Tuhannet sukupolvet ovat uhrautuneet yhdynnän alttarille jotta sinut saataisiin aikaiseksi, ja sinä meinaat heittää hanskat tiskiin? Nyt n***imaan siitä!Citruuna kirjoitti:^ Mutta minä en!!!En minkäänlaista, en suojattua enkä suojaamatonta!
Kun ihminen eli vielä metsästäjänä ja keräilijänä, yhteisöjen seksi oli tutkijoiden mukaan yhteistä. Naiset ja miehet parittelivat ristiin saavuttaakseen mahdollisimman hyvän kannan jälkeläisiä.
Evoluutio eteni niin kutsutulla spermakilpailulla, jossa vahvimmat siittiöt pääsivät hedelmöittämään naisen munasolun.
Tässä kisassa ei ollut väliä sillä, kuka harrasti seksiä kenenkin kanssa, sillä kyse oli koko yhteisön selviämisestä. Kun tuore lapsi saattoi olla kenen tahansa, yhteisön miehet pitivät huolta kaikista syntyneistä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Oksettaa...Macco kirjoitti:Tuhannet sukupolvet ovat uhrautuneet yhdynnän alttarille jotta sinut saataisiin aikaiseksi, ja sinä meinaat heittää hanskat tiskiin? Nyt n***imaan siitä!Citruuna kirjoitti:^ Mutta minä en!!!En minkäänlaista, en suojattua enkä suojaamatonta!
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
hatey kirjoitti:Oksettaa...Macco kirjoitti:Tuhannet sukupolvet ovat uhrautuneet yhdynnän alttarille jotta sinut saataisiin aikaiseksi, ja sinä meinaat heittää hanskat tiskiin? Nyt n***imaan siitä!Citruuna kirjoitti:^ Mutta minä en!!!En minkäänlaista, en suojattua enkä suojaamatonta!
Sellaista päivää ei tule, että vaihtaisin eritteitä muumimukeilla tai ilman (en tosin vieläkään tajua koko mukijuttua), en voi edes kuvitella mitään yhtä kuvottavaa.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
http://urbaanisanakirja.com/word/muumimuki-menetelma/Citruuna kirjoitti:Oksettava aihe, mutta en vieläkään tiedä miten muumikuki liittyy tähän ällötykseen. Muumithan on ihan harmittoman kivoja.
Viesti Kirjoittaja Macco »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 1#p1146721Citruuna kirjoitti:Oksettava aihe, mutta en vieläkään tiedä miten muumikuki liittyy tähän ällötykseen. Muumithan on ihan harmittoman kivoja.
Hyi hel***ttiK_Kolja kirjoitti:http://urbaanisanakirja.com/word/muumimuki-menetelma/Citruuna kirjoitti:Oksettava aihe, mutta en vieläkään tiedä miten muumikuki liittyy tähän ällötykseen. Muumithan on ihan harmittoman kivoja.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
No hyvähän teidän neljäsluokkalaisten on huudella sieltä sivustaTauvo kirjoitti:Hmmm. Miten mulle tulee mieleen 9v poikien keskustelu tytöistä?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mites meille saamattomille käy? Minä en tahdo heittää hanskoja tiskiin vaan hommata sen jalkapallojoukkueen.Macco kirjoitti:Tuhannet sukupolvet ovat uhrautuneet yhdynnän alttarille jotta sinut saataisiin aikaiseksi, ja sinä meinaat heittää hanskat tiskiin? Nyt n***imaan siitä!
Tuollaisesta pitäisi antaa sakko. Eihän tuo ole enää edes normaalia vaikka normaalin määrittäminen on vaikeaa. Tuon on kumminkin todella kaukana normaalista.hatey kirjoitti:Hyi hel***ttiK_Kolja kirjoitti:http://urbaanisanakirja.com/word/muumimuki-menetelma/Citruuna kirjoitti:Oksettava aihe, mutta en vieläkään tiedä miten muumikuki liittyy tähän ällötykseen. Muumithan on ihan harmittoman kivoja.
Päteekö tähän sama kuin lehtitilauksiin? 3-6kk määräaikaiset tilaukset tulevat aina halvimmiksi ja saat vielä tilaajalahjan. Eikös palvelijan palkkaaminenkin tulkita parisuhteeksi?hatey kirjoitti:^^ Mikä ihmeen hääyö ?Minä olen henkisesti niin vahva, etten tarvitse mitään parisuhteita Parisuhteet ovat ovat vain henkisesti heikoille tai epävarmoille ihmisille.
Viesti Kirjoittaja Anniel »