Täällä Elisapeetin hyppy
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minulle saa. Laita vain mukaan nettipankkitunnukset niin hoitelen ne tuosta alta pois.Jussi68 kirjoitti:Saanko pistää yyveenä tulemaan omia?M.P.T kirjoitti:Pyörin nettipankissa ja maksan laskuja.
JL
Ilmoita kun olet saanut Jussin tunnukset, niin lähetän omat laskuni.Mailia kirjoitti:Minulle saa. Laita vain mukaan nettipankkitunnukset niin hoitelen ne tuosta alta pois.Jussi68 kirjoitti:Saanko pistää yyveenä tulemaan omia?M.P.T kirjoitti:Pyörin nettipankissa ja maksan laskuja.
JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Voitte pettyäarisel kirjoitti:Ilmoita kun olet saanut Jussin tunnukset, niin lähetän omat laskuni.Mailia kirjoitti:Minulle saa. Laita vain mukaan nettipankkitunnukset niin hoitelen ne tuosta alta pois.Jussi68 kirjoitti:Saanko pistää yyveenä tulemaan omia?M.P.T kirjoitti:Pyörin nettipankissa ja maksan laskuja.
JL
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se menee toiseen suuntaan: Viron jälkeen oli Suomi, ja sitten Ranska.arisel kirjoitti:Nyt ollaan avajaisissa jo pitkällä - ollaan menossa V-kirjaimen kohdalla, kun Viro on ruudussa. Kohta ne sitten loppuukin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Eli ketä?amanita kirjoitti:Odotan kyytiä autoilutapahtumaan.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »
En ainakaan sitä Hätziin kyydittäjää, minulla on ihan oma täällä, kunhan saa releet kasaan.Lare kirjoitti:Eli ketä?amanita kirjoitti:Odotan kyytiä autoilutapahtumaan.
On siis sähkömies?amanita kirjoitti:En ainakaan sitä Hätziin kyydittäjää, minulla on ihan oma täällä, kunhan saa releet kasaan.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Oletko itsekin kun osasit tehdä tälläisen johtopäätöksen?KunkkuJ kirjoitti:On siis sähkömies?
Elämä on koulinut minusta kaikkien alojen asijantuntian.Lare kirjoitti:Oletko itsekin kun osasit tehdä tälläisen johtopäätöksen?
Jotkut ovat tuolla tasolla jo 15-vuotiaana!KunkkuJ kirjoitti:Elämä on koulinut minusta kaikkien alojen asijantuntian.Lare kirjoitti:Oletko itsekin kun osasit tehdä tälläisen johtopäätöksen?
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Nimimerkkisi velvoittaa?apple_fani kirjoitti:Katson Tigerin keynotea. En kylläkään tiedä miksi
On tylsääTauvo kirjoitti:Nimimerkkisi velvoittaa?apple_fani kirjoitti:Katson Tigerin keynotea. En kylläkään tiedä miksi
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Juo viinaa, tai lähde lenkille? Niin minä teen. Lenkkivaatteet on puettuna. ajattelin käydä katsomassa, jos tuo urheilukentän rata olisi vapaa, voisi kokeilla Cooperin testiä. Sen jälkeen sitten pientä palauttelua ja loppuilta grillaamista ja juopottelua...apple_fani kirjoitti:On tylsääTauvo kirjoitti:Nimimerkkisi velvoittaa?apple_fani kirjoitti:Katson Tigerin keynotea. En kylläkään tiedä miksiEhkä siksi
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
mikä, missä?amanita kirjoitti:Odotan kyytiä autoilutapahtumaan.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minun iMacissa unettomuus hävisi ML:n myötä. Lionilla iMac ei välillä tahtonut pysyä nukkumassa vaan heräsi pari sekunnin päästä nukkumaan laitosta.apple_fani kirjoitti:Yritän saada apua iMacin unettomuuteen
Mulla taas alkoi ML myötä. Tätä ei tosin tapahtunut silloin, kun ML oli ulkoiselta kovollatuomaril kirjoitti:Minun iMacissa unettomuus hävisi ML:n myötä. Lionilla iMac ei välillä tahtonut pysyä nukkumassa vaan heräsi pari sekunnin päästä nukkumaan laitosta.apple_fani kirjoitti:Yritän saada apua iMacin unettomuuteen