Minustakin ois mukava, jos luokallinen tyttöjä pesis mua.Tauvo kirjoitti:...että luokkanne tytötkin pesevät sinut mennen tullen...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Minustakin ois mukava, jos luokallinen tyttöjä pesis mua.Tauvo kirjoitti:...että luokkanne tytötkin pesevät sinut mennen tullen...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Katsot eri ottelua, nuohan ovat oikein pantavan näköisiä...pallo kirjoitti: Mä ainakin katon nyt naisten beachvolleyta - päivänkakkaran lihavia ja rumia ämmäntekeleitä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Edit: hyvä suoritus Sundstedtilta sinänsä.20. Pia Sundstedt FIN - " -
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Ensimmäinen kerta kymmeneen vuoteen, kun kuulen tuon "suomalaiset eivät pärjää, koska vain suomalaiset eivät douppaa" -bullshitin. Kyllä sitä on saanut kuullakin aikoinaan riittävästi. Lahti 2001 sentään kymmeneksi vuodeksi hiljensi tuon.arisel kirjoitti:Kyllähän sen tietää miten siinä sitten käy, kun on mukana yksi douppaamaton, niin eihän se pärjää...
Ei mulla ole harhaluuloja suomalaisten doping-puhtauteen nähden sinänsä - Kirvesniemi oli se viimeinen pisara; enkä millään jaksa uskoa,että esimerkiksi suomalaisten NHL-kiekkoilijoiden lihakset ovat pelkällä kovalla harjoittelulla tulleet...arisel kirjoitti:Jarkko Nieminen pelaa - ja YLE näyttää doping-urheilun ykköslajia!?
Viesti Kirjoittaja jalski »
Turha tuota doping korttia on aina vetää esiin huippu-urheilusta puhuttaessa. Kyllä mielestäni ilman noita myrkkyjäkin voi kovalla työllä vielä maailmalla pärjätä. Omaa laiskuuttaan ja käytettävissä olevia resursseja saa urheilija syyttää, jos ei doping mörköjen kanssa pysty kilpailemaan.arisel kirjoitti: enkä millään jaksa uskoa,että esimerkiksi suomalaisten NHL-kiekkoilijoiden lihakset ovat pelkällä kovalla harjoittelulla tulleet...
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
Viesti Kirjoittaja jalski »
Jännä muuten, että esim. ammattilaisnyrkkeilijällä ei ole asiaa olympiakehään, mutta tenniksellä 44 miljoonaa vuodessa tienaava kaveri luokitellaan kuitenkin vissiin amatööriksi... ;-)Jarlaita kirjoitti:Tää nyt ainakin otsikon tasolla liittyy Olympialaisiin, mutta kannattaa näköjään satsata palloilulajeihinNo, ehkä ei ole kauhea yllätys noiden koripalloilijoiden tulotasot...
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Elä Ville Långia unohdaArmada kirjoitti:Paras suoritus Suomalaisilta tähän mennessä kisoja! Uimari Mattsson,ja toki pyöräilijätkin sinkuttivat hyvin
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Yhden USAn tytön naama oli melkoisen paklattu 400m aidoissa!Erño kirjoitti:USA:n tyttö teki kovan tempun!