Mountain Lionin ilmoituskeskus rikkikö
-
Mountain Lionin ilmoituskeskus rikkikö
Viesti Kirjoittaja fluboacji »
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
Re: Mountain lionin ilmoitus keskus rikkikö
Viesti Kirjoittaja freeway »

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kyllä se Mail varmaan pitää olla auki että ne ilmoitukset sinne saapuuElias Ståhlberg kirjoitti:Terve pitäisikö tuon ilmoitus keskuksen ilmoittaa esim saapuneista sähköposteista silloinkin kun meil on kiinni. Jos pitäisi minulla se ei sitä tee. Olen valinnut ilmoitus asetuksista Mailin kohdalta. Merkit äänet ja ilmoitus viestit. Onkohan nyt jotain sekaisin. Vai bugaako ilmoitus keskus.
-
Viesti Kirjoittaja jhalmu »
Macbook Pro 16" i9
Mac Mini Pro M4
-
Viesti Kirjoittaja fluboacji »
-
Re: Mountain Lionin ilmoituskeskus rikkikö
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
EDIT: Kalenteri toimii vaikkei ole auki.
-
Viesti Kirjoittaja nobu178 »
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Versiosta 10.8.1 eteenpäin luultavasti selviää, pitääkö sen ollakin näin vaiko olisiko ilmoituskeskus iOS-laitteiden tapaan toimiva (mikä olisi loogista).
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Re: OS X Mountain Lion käyttökokemukset
Viesti Kirjoittaja Macco »
Asensin muuten Hissin. Tuo välittää Growl-ilmoitukset Notification Centerille.
Growl tuo vastaavan ominaisuuden markkinoille 2.0-versiossa.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Hmmm, minulla Mail on aina piilotettuna, käynnissä taustalla ja pelaa täydellisesti. Lieneekö tuo sitten syyMacco kirjoitti:Jossakin mainittiin, että Mailin pitäisi olla piilotettuna, jotta viestit tulevat NC:iin. En ole itse testannut niin pitkällisesti. Itselle lähetetyt meilit eivät tosiaan näy NC:ssä.
Asensin muuten Hissin. Tuo välittää Growl-ilmoitukset Notification Centerille.
Growl tuo vastaavan ominaisuuden markkinoille 2.0-versiossa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kah, tuotahan pitää testata. Kiitokset vinkistä.Macco kirjoitti:Asensin muuten Hissin. Tuo välittää Growl-ilmoitukset Notification Centerille.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
-
Viesti Kirjoittaja lasteferih »
-
Viesti Kirjoittaja vinkkuri »
Mulla on se yleensä auki ensimmäisessä työpöydässä ja saatan tehdä töitä muussa työpöydässä musat korvissa. Ei tule minkäänlaista ilmoitusta että olen saanut viestin enkä kuule äänimerkkiä. Jossain vaiheessa jos satun näkemään Messages ohjelman ikonin niin siellä punainen merkki paistaa uusista viesteistä. Ei hyvä ominaisuus.
-
Viesti Kirjoittaja Arathiel »
Muut ilmoitukset vaikuttavat pelaavan hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Tuo on melko luonnollista kun ajattelee että mistä se ilmoituskeskus tietäisi mitä kaikkia sähköpostilaatikoita (ja millä tunnuksilla/salasanoilla) meiliin on konffattu. Ilmoituskeskuksen pitäisi pollata kaikkia postilaatikoita ja poppilaatikoiden kohdalla tuo ei välttämättä edes onnistuisi ilman että ilmoituskeskus imaisisi meilit sisäänsä, jolloin niitä ei enää saisi varsinaiseen mail-ohjelmaan.Arathiel kirjoitti:Sähköposteista tulee ilmoitus vain, jos Mail on auki joten laitoin sen aukeamaan aina käynnistyksen yhteydessä.
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
iPhonen ilmoituskeskus kyllä osaa tuon niin en kyllä ymmärrä mikä tässä ML:n ilmoituskeskuksen toiminnassa on luonnollista.KenSu kirjoitti:Tuo on melko luonnollista kun ajattelee että mistä se ilmoituskeskus tietäisi mitä kaikkia sähköpostilaatikoita (ja millä tunnuksilla/salasanoilla) meiliin on konffattu. Ilmoituskeskuksen pitäisi pollata kaikkia postilaatikoita ja poppilaatikoiden kohdalla tuo ei välttämättä edes onnistuisi ilman että ilmoituskeskus imaisisi meilit sisäänsä, jolloin niitä ei enää saisi varsinaiseen mail-ohjelmaan.Arathiel kirjoitti:Sähköposteista tulee ilmoitus vain, jos Mail on auki joten laitoin sen aukeamaan aina käynnistyksen yhteydessä.
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Ei mun mielestä osaa kuin push-meileistä (mulla ei ole push päällä eikä tule meileistä ilmoituksia). Taisiko olla niin että nuo push-jutut on jotain mobiiliprotokollia. No kai nekin voisi toteuttaa macos:ään.Delli kirjoitti:iPhonen ilmoituskeskus kyllä osaa tuon niin en kyllä ymmärrä mikä tässä ML:n ilmoituskeskuksen toiminnassa on luonnollista.KenSu kirjoitti:Tuo on melko luonnollista kun ajattelee että mistä se ilmoituskeskus tietäisi mitä kaikkia sähköpostilaatikoita (ja millä tunnuksilla/salasanoilla) meiliin on konffattu. Ilmoituskeskuksen pitäisi pollata kaikkia postilaatikoita ja poppilaatikoiden kohdalla tuo ei välttämättä edes onnistuisi ilman että ilmoituskeskus imaisisi meilit sisäänsä, jolloin niitä ei enää saisi varsinaiseen mail-ohjelmaan.Arathiel kirjoitti:Sähköposteista tulee ilmoitus vain, jos Mail on auki joten laitoin sen aukeamaan aina käynnistyksen yhteydessä.
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Kyllä minulla tulee kahdesta postilaatikosta (IMAP) jotka on tyyppiä 'Hae' 30 min välein uudet postitKenSu kirjoitti:Ei mun mielestä osaa kuin push-meileistä (mulla ei ole push päällä eikä tule meileistä ilmoituksia). Taisiko olla niin että nuo push-jutut on jotain mobiiliprotokollia. No kai nekin voisi toteuttaa macos:ään.Delli kirjoitti:iPhonen ilmoituskeskus kyllä osaa tuon niin en kyllä ymmärrä mikä tässä ML:n ilmoituskeskuksen toiminnassa on luonnollista.KenSu kirjoitti:Tuo on melko luonnollista kun ajattelee että mistä se ilmoituskeskus tietäisi mitä kaikkia sähköpostilaatikoita (ja millä tunnuksilla/salasanoilla) meiliin on konffattu. Ilmoituskeskuksen pitäisi pollata kaikkia postilaatikoita ja poppilaatikoiden kohdalla tuo ei välttämättä edes onnistuisi ilman että ilmoituskeskus imaisisi meilit sisäänsä, jolloin niitä ei enää saisi varsinaiseen mail-ohjelmaan.Arathiel kirjoitti:Sähköposteista tulee ilmoitus vain, jos Mail on auki joten laitoin sen aukeamaan aina käynnistyksen yhteydessä.
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Joo, mutta silloin sulla on mail client päällä hakemassa ne postit 30 min välein. Eli mail client puskee notifikaatiot liilkelle. Taitaa muuten push-posteissakin se mail client olla päällä ilmoittamassa. Nythän tahtotila ml:ssä oli, että mailista tulisi notifikaatiot ilman että mail client olisi päällä. iOS:ssähän tuo prosessin status käynnissä vai ei on vähän hämärä. OS X on prosessimallissaan liikkumassa tuohon suuntaan mutta ei vielä ole ihan IOS-mainen.Delli kirjoitti:Kyllä minulla tulee kahdesta postilaatikosta (IMAP) jotka on tyyppiä 'Hae' 30 min välein uudet postitKenSu kirjoitti:Ei mun mielestä osaa kuin push-meileistä (mulla ei ole push päällä eikä tule meileistä ilmoituksia). Taisiko olla niin että nuo push-jutut on jotain mobiiliprotokollia. No kai nekin voisi toteuttaa macos:ään.Delli kirjoitti:
iPhonen ilmoituskeskus kyllä osaa tuon niin en kyllä ymmärrä mikä tässä ML:n ilmoituskeskuksen toiminnassa on luonnollista.
-
Viesti Kirjoittaja vinkkuri »
Bootti kaiken muutti sekä vanhat viestit kaikki pois ja tänään on alertit toimineet. Liekö Lionissa pyörineen Beta version kupruja ollut.vinkkuri kirjoitti:Messages ohjelmasta mulla tulee ilmoitus vain kun se on kokonaan pois päältä.
Mulla on se yleensä auki ensimmäisessä työpöydässä ja saatan tehdä töitä muussa työpöydässä musat korvissa. Ei tule minkäänlaista ilmoitusta että olen saanut viestin enkä kuule äänimerkkiä. Jossain vaiheessa jos satun näkemään Messages ohjelman ikonin niin siellä punainen merkki paistaa uusista viesteistä. Ei hyvä ominaisuus.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Aploodit Applelle.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Eilen ei minullakaan toiminut, mutta nyt toimii taasKain kirjoitti:Kappas, "Click to Tweet" ei enää toimi, vaikka olen lisännyt oman accountin asetuksiin.
Aploodit Applelle.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka