Paistoin juuri itsepoimimani kanttarellit, niitä oli ainakin desilitra. Keittiössä leijailee nyt ihana tuoksu, ja paistinpannun pohjalla on ainakin ruokalusikallinen paistettuja kantarelleja ja yksi pikkuinen suppilovahvero. Lisäbonuksena kaksi muurahaisenpurremaa, pari hyttysenpistoa ja yksi hirvikärpänen!
Citruuna kirjoitti:Paistoin juuri itsepoimimani kanttarellit, niitä oli ainakin desilitra. Keittiössä leijailee nyt ihana tuoksu, ja paistinpannun pohjalla on ainakin ruokalusikallinen paistettuja kantarelleja ja yksi pikkuinen suppilovahvero. Lisäbonuksena kaksi muurahaisenpurremaa, pari hyttysenpistoa ja yksi hirvikärpänen!
Kävin tankkaamassa auton ja kävin katselemassa useamman taajaman menoa. Kaljaa tuntuivat monet rannalla latkivan, että julkijuopottelua näkyy keskellä viikkoa ja rallitkaan ei ole vielä alkaneet.
arttula kirjoitti:
jjpeltola kirjoitti:
arttula kirjoitti:Öh... Eikös tuo nykyään tarvitse mopokortin ? Mopo-topiccilaiset varmaan osaavat vastata...
…kun ikää on riittävästi, niin ei tarvii.
Ai, nyt puhutaan isoäitien ikäisistä ihmisistä...
Arttula tuntuu olevan huumorimiehiä. Mopokortti vaaditaan 1985 ja sen jälkeen syntyneiltä. Tämä tarkoittaa ES-jannuja tai siitä juuri eroon päässeitä. Mistä minä muka 1985 jälkeen syntyneen kimulin bongaisin? Ovat kuitenkin niin nuoria, että eivät osaa ruokaa tehdä saati imuria käyttää. Tuntuu tuo facebook riippuvuus olevan tälläkin tapauksella. Kirotun suckerbergi kun menit minun elämästä vaikean tekemään. Pitäisi kieltää Suomessa koko facebookin käyttö <- Yksi äreä naama ei nyt riittänyt. Facebook on junttimaisempaa kuin sukat sandaalissa ja borat mankiinit vyölaukun kera.
Viimeksi muokannut M.P.T, 31.7.2012 klo 22.46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Mukana matkassa kaksi Applen pikkulaitetta ja yksi laturi, joka sanoi tänään sopimuksen irti. Kynsisaksien ja pinsettien kanssa paikannettiin katkennut puha ja yhdisteltiin. Jo toimii jälleen
Wiperr kirjoitti:Mukana matkassa kaksi Applen pikkulaitetta ja yksi laturi, joka sanoi tänään sopimuksen irti. Kynsisaksien ja pinsettien kanssa paikannettiin katkennut puha ja yhdisteltiin. Jo toimii jälleen
Ihan MacGyver meininkiä.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Juu, kuulostaa siltä, että siinä on ollut asenne kohdallaan matkailijoilla. Eli kun tulee ongelmia, ei jäädä itkemään ja valittamaan, vaan tehdään kaikki se, mitä pystytään. Ja kun oikein yritetään, pystytään melkein mihin vaan!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Citruuna kirjoitti:Tulin joku aika sitten kaupungilta. Voi hemmetti että oli hankalaa ja vaikeaa ja aikaa meni . En koskaan enää lähde kauppoihin mieseläjän kanssa! Mulla ostaminen on hyvin yksinkertaista: tiedän mitä haluan ja menen ja haen sen. Näin sen pitääkin mennä, mutta jos mukana on mieseläjä, mistään ei tule mitään ja silloin vaan kierrrellään ja ihmetellään ja kysellään ja katotaan ja vertaillaan...
Tähän ei voi olla kuin yksi selitys. Sukupuolet ovat vaihtuneet.
Ei, ei! Sitruunan miehellä on sama taktinen perustavoite kun minulla. Vaimoni on just tuotteiden hypistelijä. Itse taas en. Joten, teen ostosmatkasta painajaismaisen hoputtamalla koko ajan. Koska tämä Citruuna ei ole normishoppaaja, on hänen fiksun miehensä valittava päinvastainen taktiikka: Viivyttely.
Ai että miksikö? Siksi ettei tarvitse lähteä ostoksille.
Palasin lomilta töihin ja huomasin, että täällä ei oo sitten tehty niin yhtään mitään.... Mukava alkaa selvitellä yli kuukauden vanhoja juttuja................
Kävin kaupungin tuntumassa juomassa mehun ja katsoin menoa. Täällä syrjemmässä ei näköjään tapahdu mitään kun rallit valtaa keskustan ja ne taipaleet piakoin. Harjoittelu pärinää on saanut kuunnellakkin ihan mukavasti aina välillä. Onneksi ei kuitenkaan liian häiritsevästi kun ajavat nyppylän toisella puolella. Siivosin ja raivasin vähän keittiötä ja kohta voisi varmaan käynnistää sen ruohonleikkurin, koska nurmi tuntuu rehottavan.
Viimeksi muokannut M.P.T, 1.8.2012 klo 14.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Erño kirjoitti:30 min. Metsästyksen jälkeen sain vihdoin tapettua yhden ärsyttävän kärpäsen. Olikin läski sellainen ja levisi liiskatessa iloisesti pitkin lattiaa. Ai että tuntuu hyvältä!
Kärpäsen tappaminen on vaikeaa, koska pitää välttää niitä sisälmyksiä. Kyllähän sen tappaa parissa minuutissa muuten, mutta tapettiin sitä ei viitsi liiskata. Ei nimittäin lähtisi pois. Onnittelut loistavasta saaliista, että ei muuta kuin kärpäsenpää seinälle ja seuraavaksi varmaan hirvi
Tankkasin 1,4 gallonaa leikkurin tankkiin, koska sen verran sinne mahtuu. Erikoista, että ilmoitetaan vain gallonoina. Ajelin myös nurmikkoa ja kävi mielessä, että samalla olisi voinut kirjoittaa homppuun. Alkoi kuitenkin satamaan vettä, etten viitsinyt kastella nettiaparaattiani. Nurmikonajo jäi keksen tuon vesisateen takia. Pitäisi hommata katto ja neliveto tuohon leikkuriin.
Lare kirjoitti:Kärpänen toiselle: Tuu kattoon kattoon, kun kaveri tapettiin tapettiin.
*reps* Tuo pitää muistaa. Toimii varmaan iskurepliikkinäkin kun pitää olla hauska ja supliikkimies.
M.P.T kirjoitti: Alkoi kuitenkin satamaan vettä, etten viitsinyt kastella nettiaparaattiani. Nurmikonajo jäi keksen tuon vesisateen takia. Pitäisi hommata katto ja neliveto tuohon leikkuriin.
Voi olla aika jytkyä nurmikkoa jos meinaat vesisateella ajella. Nimimerkillä ei jaksanut Partneri märkää 10cm korkuista ruohoa leikata vaan kone hyytyi.
Viimeksi muokannut redhat, 1.8.2012 klo 12.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
Kävin parin naapurin kanssa kahvilassa kun olivat kauppaan menemässä. Mitään erikoista ei näkynyt, että valtakunnassa ei mitään poikkeavaa.
redhat kirjoitti:
M.P.T kirjoitti: Alkoi kuitenkin satamaan vettä, etten viitsinyt kastella nettiaparaattiani. Nurmikonajo jäi keksen tuon vesisateen takia. Pitäisi hommata katto ja neliveto tuohon leikkuriin.
Voi olla aika jytkyä nurmikkoa jos meinaat vesisateella ajella. Nimimerkillä ei jaksanut Partneri märkää 10cm korkuista ruohoa leikata vaan kone hyytyi.
Olen minä täyttä pusikkoakin leikannut, että potkua kyllä on. Harmittaa se nelivedon puute joka on tärkeä kriteeri ruohonleikkurille. Mukitelineet, ajovalot, pehmeä penkki ja peräkoukut kyllä löytyy. Kyllä sillä vie naapurille saunakaljat ja kaksi sammunutta kotia kärryssä, mutta se neliveto puuttuu. Yli 30 asteen nousut tuntuvat olevan kova paikka. Pitäisi iskeä joku 30kW moottori ja neliveto tuollaiseen.