ja vielä hymyilevä --->hatey kirjoitti:^ hahahaa... aasiakaspalvelija.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
ja vielä hymyilevä --->hatey kirjoitti:^ hahahaa... aasiakaspalvelija.
Viesti Kirjoittaja Macco »
En sentäs iPadin kanssa siellä heilunutLatvastalaho kirjoitti:Niipä se Macco näytti tuolla olevan, Meikäläisen edessä heilui valkoinen iPad kourassa ....
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eikö Espoo ole sitä aluetta, johon masentuneet perheet menee etsimään tätä suburb-elämää että ei tarvitse viillellä ranteet auki?tuomaril kirjoitti:Oulussa sivitys?iDock kirjoitti:Oulussa, Suomen sivistyksen keskuksessaNyt kyllä juksautit. Espoossa se sivistys on tottakai, tarkemmin ottaen Tuomarilassa.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Vilakisepa sanakirjasta määritelmä sanalle sivistys. Siinä tuskin lukee "maanalaisen paikan itsekeskeinen huomionkipeä kakara".tuomaril kirjoitti:Oulussa sivitys?iDock kirjoitti:Oulussa, Suomen sivistyksen keskuksessaNyt kyllä juksautit. Espoossa se sivistys on tottakai, tarkemmin ottaen Tuomarilassa.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Nyt kun Rouva Mercury kerran oikeen kunnolla innostui niin annappa sitten vähän perusteluja sille että olen huomionkipeä ja itsekeskeinen!mercury kirjoitti:Vilakisepa sanakirjasta määritelmä sanalle sivistys. Siinä tuskin lukee "maanalaisen paikan itsekeskeinen huomionkipeä kakara".tuomaril kirjoitti:Oulussa sivitys?iDock kirjoitti:Oulussa, Suomen sivistyksen keskuksessaNyt kyllä juksautit. Espoossa se sivistys on tottakai, tarkemmin ottaen Tuomarilassa.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Juurihan sen tuossa lainaamassani viestissä itse näytit: käännät asian kuin asian itseesi. Ei ole mitenkään harvinaista.tuomaril kirjoitti:Nyt kun Rouva Mercury kerran oikeen kunnolla innostui niin annappa sitten vähän perusteluja sille että olen huomionkipeä ja itsekeskeinen!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tuo viestini ei ollut siis missään nimessä ei tietenkään huumorilla kirjoitettu!mercury kirjoitti:Juurihan sen tuossa lainaamassani viestissä itse näytit: käännät asian kuin asian itseesi. Ei ole mitenkään harvinaista.tuomaril kirjoitti:Nyt kun Rouva Mercury kerran oikeen kunnolla innostui niin annappa sitten vähän perusteluja sille että olen huomionkipeä ja itsekeskeinen!
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Erño kirjoitti:Villi klubi-ilta tiedossa.![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pskat! Klubille mennään juurikin tuota, eli pyjamapainia varten. 8)Jussi68 kirjoitti:Erño kirjoitti:Villi klubi-ilta tiedossa.![]()
Joku on kaapannut pyjamapainijan tunnukset!
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Missä KL:t... niitähän pitäisi "tuhlata"@Tuomas kirjoitti:VLV ja maanantaina HL
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Perinteisestihän KL = kahvi lippu, eli kahvi ja munkki sotilaskodista.Jussi68 kirjoitti:Missä KL:t... niitähän pitäisi "tuhlata"@Tuomas kirjoitti:VLV ja maanantaina HL
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Mun aikoina ne oli kyllä kuntsareita.theinonen kirjoitti:Perinteisestihän KL = kahvi lippu, eli kahvi ja munkki sotilaskodista.Jussi68 kirjoitti:Missä KL:t... niitähän pitäisi "tuhlata"@Tuomas kirjoitti:VLV ja maanantaina HL
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Höh, niinhän mä just kirjoitin.Macco kirjoitti:Kyllähän KL:t ovat virallisesti kuntoisuuslomia.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin kirjoititkin, ja minä vahvistinjjpeltola kirjoitti:Höh, niinhän mä just kirjoitin.Macco kirjoitti:Kyllähän KL:t ovat virallisesti kuntoisuuslomia.