Mitkäs on ne ostajan oikeudet?
Ostajan oikeus on saada tavara sen maksettuaan. Näin homma vähän niin kuin yleismaailmallisesti toimii. Tuote on hitsinpitsi vie taivutettu pala alumiinia. Ei luulisi kenenkään olevan vaikea tietää ilmoituksen luettuaan, haluaako sen vai ei.
Asetan tarkat ja selkeät ehdot, niin kenellekään ei jää epäselvyyksiä ja tulkinnanvaraa mistään kaupanteon vaiheesta, ja yllätyksiä ei tule.
Minulla vaan tökkää, kun just rekisteröitynyt ... Jokaisen läppärin olen lähettänyt ostajalle omalla kustannuksellani
Se, miten itse kauppaa käyt, on sinun asiasi enkä puutu siihen. Tarjoa vaikka ikkunanpesua ja tuoretta pullaa kaupan päälle, EVVK. Mutta on turha lähteä vänisemään siitä, miten minä kamojani kauppaan. En tullut tänne juttelemaan mukavia ja hankkimaan halipusifoorumikavereita, vaan myymään tätä ständiä veks. (Näin halvan tuotteen omakustanteinen postittelu ties mille renkaanpotkijoille söisi sitä paitsi turhan suuren siivun profiteista.)
Summa summarum, joko tarjoat tai olet tarjoamatta, metatason jauhanta ja käyttäjätunnuksen iällä nokittelu ei palvele kenenkään etuja.