![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Viesti Kirjoittaja amanita »
No kiva että pääseeamanita kirjoitti:Kerhoon pääsee vaikka millä venesortilla, ihan vaikka soutaenkin. Oma saari, wau, mitäs siinä punastelet, komiaahan se on olla saaren valtias!
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kääri hihas, hippi, nyt tuli loukkaus moottorivenelijälle!Apple II kirjoitti:jottei nyt leimata ihan heti moottoriveneilijäpelleks niin olen mä purjehtinukki elämässäni pari viikkoa ja hauskaa oli
Viesti Kirjoittaja hatey »
Lare on tainnut nähdä noin kummallisia purjehtijoita ollessaan itte laitamyötäisessä.Lare kirjoitti:Kääri hihas, hippi, nyt tuli loukkaus moottorivenelijälle!Apple II kirjoitti:jottei nyt leimata ihan heti moottoriveneilijäpelleks niin olen mä purjehtinukki elämässäni pari viikkoa ja hauskaa oli![]()
Nämä "purjetijat vain menee seuraavaan laituriin ja juovat viinaa kannella. Samoin karavaanarit tekevät, paikkana leirintäalue.
P.S. Mulla on huikea 18hv konekin.
Oikee asenneLare kirjoitti:Kääri hihas, hippi, nyt tuli loukkaus moottorivenelijälle!Apple II kirjoitti:jottei nyt leimata ihan heti moottoriveneilijäpelleks niin olen mä purjehtinukki elämässäni pari viikkoa ja hauskaa oli![]()
Nämä "purjetijat vain menee seuraavaan laituriin ja juovat viinaa kannella. Samoin karavaanarit tekevät, paikkana leirintäalue.
P.S. Mulla on huikea 18hv konekin.
Sitten on nämä Whiskey on the Rocks -purjehtijat, jotka unohdin mainita.amanita kirjoitti:Lare on tainnut nähdä noin kummallisia purjehtijoita ollessaan itte laitamyötäisessä.
Ei savua ilman visk..tua noin, piti hyvinkin sanomani, jotta tottahan onnistuneen purjehduksen päätyttyä tulee sitloodassa istuen nauttia jokunen sentti sitä tai niin siis just sitä ihan vain nauttiakseen, että kivikot on kierretty ja karikot vältetty ja saavuttu taas kerran luonnon neitseelliseen helmaan kauas ihmisten ilmoilta saariston rauhaan.Lare kirjoitti:Sitten on nämä Whiskey on the Rocks -purjehtijat, jotka unohdin mainita.amanita kirjoitti:Lare on tainnut nähdä noin kummallisia purjehtijoita ollessaan itte laitamyötäisessä.
Niitäpä hyvinnii.amanita kirjoitti:Tätähän Lare asiantuntevana purjehtijabongarina tietenkin tarkoitti.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Alumiiniveneen jos tekis puusta, niin se kelluisi vaikka tulisi reikä pohjaan.Maza kirjoitti:Käytiin paikoissa, joihin vain alumiiniveneellä uskaltaa mennä.
Viesti Kirjoittaja Viizei »