Kunkku on äksyillyt ja Hateyllä on ollut kuuma. Siinäpä suunnilleen se pähkinänkuoressa...Anniel kirjoitti:Odotellessani koitan saada selvää mitä täällä on tapahtunut viikon aikana.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kunkku on äksyillyt ja Hateyllä on ollut kuuma. Siinäpä suunnilleen se pähkinänkuoressa...Anniel kirjoitti:Odotellessani koitan saada selvää mitä täällä on tapahtunut viikon aikana.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
arttula kirjoitti:Kunkku on äksyillyt ja Hateyllä on ollut kuuma. Siinäpä suunnilleen se pähkinänkuoressa...Anniel kirjoitti:Odotellessani koitan saada selvää mitä täällä on tapahtunut viikon aikana.
Macco kirjoitti:tuomaril on ajellut skoballa ja Erño paininut hikisten miesten kanssa.
Tattis pojat, voinkin siis samantien kuitata koko alueen luetuksi.Lare kirjoitti:..ja Jamacista on kehittynyt tyytyväinen CS6 power user.
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Koodi: Valitse kaikki
fsck_hsf -r /dev/disk0s2
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Isin ja äitin pikku pehmo-jonnetuomaril kirjoitti:Macitan päivällä.Normaalisti olen päivällä aina ulkona mutta nyt kaverit halusivat mennä Helzinkiin uimaan niin minä jättäydyin lastista tottakai pois. Enhän minä voi sinne mennä, kylmää ja likaista vettä.
Mutta saan olla siellläkin paljon koneella, tosin varmaan Windowsilla.hatey kirjoitti:^ No kohta pääset päivisin uuteen kouluun.
Juuri niin, eikä mikään ES-jonne. Sain äsken papalta 20€. 8)Jussi68 kirjoitti:Isin ja äitin pikku pehmo-jonnetuomaril kirjoitti:Macitan päivällä.Normaalisti olen päivällä aina ulkona mutta nyt kaverit halusivat mennä Helzinkiin uimaan niin minä jättäydyin lastista tottakai pois. Enhän minä voi sinne mennä, kylmää ja likaista vettä.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minullakin onn pari CD:tä jotka poltin 4-vuotiaana, tosin ne EIVÄT toi enää erinomaisesti koska ne ovat naarmuuntuneet vähän.Macco kirjoitti:Löysin cd-levyn, jonka poltin 15 vuotta sitten. Lykkäsin sen dvd-soittimeen, ja biisit soivat erinomaisesti edelleenLevy on jotain nimetöntä halpiskamaa.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Paljon muuten maksoi levyt vuonna 1997? Itse olen löytänyt 12v vanhoja levyja ja niistä otettu varmuuskopiot. Vanhat laitoin sitten silppuriinMacco kirjoitti:Löysin cd-levyn, jonka poltin 15 vuotta sitten. Lykkäsin sen dvd-soittimeen, ja biisit soivat erinomaisesti edelleenLevy on jotain nimetöntä halpiskamaa.E: niin siis kuuntelen juuri nyt musiikillisia mieltymyksiäni 15 vuoden takaa...
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Käytin noihin aikoihin suuren osan opintotuistani CD-levyihin. Yksi levy maksoi silloin yleisesti noin 120 markkaa tai 20 euroa. Niillä levyillä oli siihen aikaan paljon enemmän "arvoa" kuin nykyään.M.P.T kirjoitti:Paljon muuten maksoi levyt vuonna 1997? Itse olen löytänyt 12v vanhoja levyja ja niistä otettu varmuuskopiot. Vanhat laitoin sitten silppuriinMacco kirjoitti:Löysin cd-levyn, jonka poltin 15 vuotta sitten. Lykkäsin sen dvd-soittimeen, ja biisit soivat erinomaisesti edelleenLevy on jotain nimetöntä halpiskamaa.E: niin siis kuuntelen juuri nyt musiikillisia mieltymyksiäni 15 vuoden takaa...
Ei tainnut polttonopeudet olla myöskään 2x nopeampaa.
Viesti Kirjoittaja Noksu »
1. En ole koskaan kuullut iMovesta onko se sun uusi dieetti..?apple_fani kirjoitti:+1tuomaril kirjoitti:iMovie on umpipaska. FCP:llä saa sentään jotain aikaseksi.M.P.T kirjoitti:Harjoittelen iMoven käyttöä ja julkaisen videoita youtubeen. Yleensä tullut tehtyä videot ilman editointeja, mutta nyt on pakko leikata asiattomuuksia pois ruudusta. Vielä kun noille saisi katsojiaHakusanoja voisi valehdella, mutta siitä tulisi jäähyä. Sellaista nyt.....
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja arisel »