Oho, mitähän tuli aamuhöperöisenä kirjoitettuajjpeltola kirjoitti:Adobe + adoptio = adobtio?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miksi adobtiossa pitää täyttää jos minkälaista kaavaketta […]

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Oho, mitähän tuli aamuhöperöisenä kirjoitettuajjpeltola kirjoitti:Adobe + adoptio = adobtio?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miksi adobtiossa pitää täyttää jos minkälaista kaavaketta […]
Viesti Kirjoittaja arisel »
Hieman vastaava toimi abduktio sen sijaan ei vaadi papereiden täyttöä lainkaan.jjpeltola kirjoitti:Adobe + adoptio = adobtio?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miksi adobtiossa pitää täyttää jos minkälaista kaavaketta […]
Viesti Kirjoittaja thoug »
Poliisi-setä?Hieno kirjoitti:Joku vei mopostani kilven.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Oli sitten poliisi tai joku muu, niin osoitus nykysuomalaisten ääliöydestä.thoug kirjoitti:Poliisi-setä?Hieno kirjoitti:Joku vei mopostani kilven.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jep, ja ohi ajaessa tai kun semmoinen tulee vastaan, pitää nauraa sille ja osoittaa sormella sitä.hatey kirjoitti:^ Mopoautot saa kaataa katolleen ojaan.
Olisinpa tiennyt tämän!hatey kirjoitti:^ Mopoautot saa kaataa katolleen ojaan.
Viesti Kirjoittaja Wiperr »
Siis ajatko sinä maudolla?Wiperr kirjoitti:En taidakaan kehdata mainita, mikä meidän autokatoksesta löytyy...
Juu siis ihan hirveitä nuo mopoautot.
Ei siis mitenkään että minulla sellainen olisi mutta se on mautolla eikä maudolla...tuomaril kirjoitti:Siis ajatko sinä maudolla?Wiperr kirjoitti:En taidakaan kehdata mainita, mikä meidän autokatoksesta löytyy...
Juu siis ihan hirveitä nuo mopoautot.![]()
![]()
![]()
Mautot on säälittäviä.Wiperr kirjoitti:Ei siis mitenkään että minulla sellainen olisi mutta se on mautolla eikä maudolla...tuomaril kirjoitti:Siis ajatko sinä maudolla?Wiperr kirjoitti:En taidakaan kehdata mainita, mikä meidän autokatoksesta löytyy...
Juu siis ihan hirveitä nuo mopoautot.![]()
![]()
![]()
Ei. Mautot tukkivat liikenteen aina ja ovat muutenkin melko säälittävä näky. Minä olen monta kertaa mennyt viereiseltä kaistalta mauton ohi ja saanut hyvät naurut.Wiperr kirjoitti:Kyllä tyttömopolla ajava poika on säälittävämpi.
Mikä siinä mopoautossa on säälittävää ? Teidentukkimiset ja huonot kuskit ymmärrän mutta kyllä minä sillä ajelen mielummin 18 km kaupunkiin vesisateessa kuin mopolla.
No, täällä on vähän vaikeaa liikennettä tukkia koska ei täällä ole ketääntuomaril kirjoitti:Ei. Mautot tukkivat liikenteen aina ja ovat muutenkin melko säälittävä näky. Minä olen monta kertaa mennyt viereiseltä kaistalta mauton ohi ja saanut hyvät naurut.Wiperr kirjoitti:Kyllä tyttömopolla ajava poika on säälittävämpi.
Mikä siinä mopoautossa on säälittävää ? Teidentukkimiset ja huonot kuskit ymmärrän mutta kyllä minä sillä ajelen mielummin 18 km kaupunkiin vesisateessa kuin mopolla.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja GTX670 »
Jos mopoauto on aivan vakio, nii sen ohitte pääsee melkein millä tahansa 4 pyöräisellä. Itsehän olen ajanut trakotorilla mauton edelle, toki se ohitus kesti aika kauvan, mutta kuskin ilme oli näkemisen arvoinen. 8)Wiperr kirjoitti: Epäilen silti että tuo murokulho kulkee sinun skootteriasi kovempaa, mutta en jää kinaamaan. Kaikki ajelkoon sillä millä lystää, oli se sitten Volvo, mönkijä tai kaivinkone. Joissain tilanteessa joku ajonevo on sopivampi kuin toinen.
Laki kieltää ruumiillisen kurituksen, ml tukkapölly ja luunapithatey kirjoitti:^ Selkään tommosille lökäpöksyille pitäisi antaa, kunnon nahkavyöllä ja vielä solkipäällä pitkin paljasta persausta. Samoin tuolle itkuiita äitylille. Häpeäksi ihmiskunnalle tuommoiset.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Meidän pihassa oleva on kyllä tietääkseni vakio, mutta kulkee 80km/h. Traktoria ei ole ohi tullut, itse olen kyllä ohi mennytGTX670 kirjoitti:Jos mopoauto on aivan vakio, nii sen ohitte pääsee melkein millä tahansa 4 pyöräisellä. Itsehän olen ajanut trakotorilla mauton edelle, toki se ohitus kesti aika kauvan, mutta kuskin ilme oli näkemisen arvoinen. 8)Wiperr kirjoitti: Epäilen silti että tuo murokulho kulkee sinun skootteriasi kovempaa, mutta en jää kinaamaan. Kaikki ajelkoon sillä millä lystää, oli se sitten Volvo, mönkijä tai kaivinkone. Joissain tilanteessa joku ajonevo on sopivampi kuin toinen.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sen verran ärsytti moinen juttu, että piti laittaa tämmoinen viesti sinne aiheesta käytävään keskusteluun:Tauvo kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012080 ... 7_uu.shtml
Joku saakutti jonne parkuu, kun poliisi sai kiinni. Rintaruokintaa antava äiti vielä kehtaa parkua julkisesti, miten hänen lapsensa pitää saada rikkoa rikkoa lakia, tai vähintään ainakin pitäisi perustuslakiin saada kirjattua huomautus, että hänen penikat saisivat tehdä mitä haluavat. Kunnon poliisi olisi käyttänyt etälamauttimen sijasta kivääriä.