Käytkö jatkuvasti suihkussa, koska haiset 2-tahdille? Se ei ole kovin tahdikasta haista 2-tahdille nykyään.hatey kirjoitti:Kotiuduin mopoilemasta Suitsalla. Matkamittarin mukaan tänään olen rullannut 257 km pikkuteitä. Sehän on melkein kuin se "iron butt" -ajo, aika lähelle ainakin. Kuinkahan moni tämän päivän HiTek-muovikuulista rullaa teitä 40 vuotiaana?
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eikös häntäheikit saa maineensa teoillaan? Minusta nyt ei häntäheikkiä saa edes kouluttamalla vaikka kouluttajana olisi alan mestaritAnniel kirjoitti:Naisia kiinnostaa kuule aika moni muukin asia mutta veikkaan että harvemmin saman miehen jakaminen jonkun muun kanssa. Ainakin itselleni se on mahdoton ajatus ja mies joka sellaista toivoo menee luokkaan häntäheikki.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Niin, kuvittele että naisen paidassa on 2 Tykkää-nappia. Paina siitä. 99 antaa korville, 1 ei.Anniel kirjoitti:M.P.T, mä väitän että jos käyttäisit edes puolet siitä ajasta, jonka vietät täällä kirjoittaen tyttösistä ja keksien tekosyitä naamakirjasta, ulkonäöstä, rahasta tms siihen, että keskittyisit tutustumaan edes yhteen naiseen, lopputulos saattaisi olla teitä kumpaakin miellyttävä.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »

-
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Elä ny... Olin aikoinani Senegalissa muutamia kuukausia. Siellä paikalliset nuoret miehet (muslimeita) suunnittelivat neljän (4 !!) vaimon ottamista heti, kun on varaa. Pidin ajatusta hulluna, ja kerroin hieman kokemuksiani yhdenkin naisen hoidosta ja sen kustannuksista (sekä taloudellisista, että henkisistä). He kuitenkin saivat mieleni muuttumaan. Jos naisia on taloudessa 4:Erño kirjoitti:Eli käytännössä jokainen mies on häntäheikki. Noh, valitettavasti yhdessäkin naisessa on niin paljon siedettävää, että useamman kanssa lähtisi varmasti jo järki lopullisesti.
a) kotiaskareet sujuvat joutuisammin, kun on neljä niitä tekemässä (huom. ei 5, eli miehen ei kuulu niihin sekaantua)
b) naisilla on aina seuraa toisistaan, kun mies haluaa lähteä kavereiden kanssa vaikka... öh... jonnekin
c) kun seksi kyllästyttää yhden kanssa, voi vaihtaa. Tai vaikka ottaa useampia mukaan kerrallaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
d) naisilla on aina pikku kilpailu keskenään siitä, kuka heistä on suosituin miehen silmissä.
Taidan kääntyä muslimiksi, ja muuttaa maahan, jossa 4 vaimoa on sallittua. Tosin halvaksi tuo lysti ei tule...

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Pieleen menee, tässä todellisuutta:arttula kirjoitti:Jos naisia on taloudessa 4: ..
a) kotiaskareet sujuvat meluisammin, kun on neljä niitä tekemässä.
b) naisilla on aina seuraa toisistaan, kun mies haluaa lähteä kavereiden kanssa vaikka... öh... jonnekin. 4 keksii ihmeellisia ideoita keskenään. Ja se jonnekin on muu miesseura.
c) kun seksi kyllästyttää naapurin miestä yhden kanssa, hän voi vaihtaa. Tai vaikka ottaa useampia mukaan kerrallaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
d) naisilla on aina pikku kilpailu keskenään siitä, kuka heistä on suosituin miehen silmissä ja saa käyttää eniten rahaa.
e) Kuukautisia on 4 kertaa useammin.
f) Suihku ja WC:ta aina varattu.
g) Suihkukaivo aina karvoja täynnä. Tosin valikoima monipuolisempi. Pitkää, lyhyttä, vaaleaa,tummaa.
h) Voi sitä purkkien määrää WC:ssä..
i) Ja ne s**tanan kynttilät ja niihin liittyvä puljaaminen!
[/quote]
-
Viesti Kirjoittaja arttula »

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vasta äskenhän minä kävin korjaamassa noita työkoneita. En minä täältä niin vain lähde liikenteeseen. Kotityötkin pitää hoitaa ja ei naista kehtaa tuoda likaiseen kämppään. Sehän antaa vaan huonon kuvan miehestäLare kirjoitti:Niin, kuvittele että naisen paidassa on 2 Tykkää-nappia. Paina siitä. 99 antaa korville, 1 ei.Anniel kirjoitti:M.P.T, mä väitän että jos käyttäisit edes puolet siitä ajasta, jonka vietät täällä kirjoittaen tyttösistä ja keksien tekosyitä naamakirjasta, ulkonäöstä, rahasta tms siihen, että keskittyisit tutustumaan edes yhteen naiseen, lopputulos saattaisi olla teitä kumpaakin miellyttävä.

Lare. Jos 99 antaa korville ja 1 ei niin minulla on käynyt sitten tuuri. Olen kyllä kysynyt luvan ennen tykkäämistä

-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Jaa, taidatkin olla pelimies. Siinä tapauksessa, viilaat vaan taktiikkaasi hieman suoraviivaisemmaksi. Löräytät kaakaohon vähän minttulikööriä ja sen jälkeen käyt asiaan. Ei ihan yhtä terävästi kuin Kunkku, mutta siihen suuntaan.M.P.T kirjoitti:Lare. Jos 99 antaa korville ja 1 ei niin minulla on käynyt sitten tuuri. Olen kyllä kysynyt luvan ennen tykkäämistä
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ai mie vai? En mie ole mitään tehnyt.Lare kirjoitti: Ei ihan yhtä terävästi kuin Kunkku, mutta siihen suuntaan.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Tai olen. Toimin Otolle kuskina, kun tämä kävi Lappeenrannassa piristämässä lasten sijoituskodin pieniä asukkaita. Kivaa näytti olevan molemmilla osapuolilla.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Taas loikit siis ilkosillasi vain kumiset kengät jalassa pitkin rantakalliota mukamas hakemaan bikineitä "tolpasta"Citruuna kirjoitti:Kävin uimassa. Ihmeellistä, miten joka kerta tunnen uudistuvani uimisen jälkeen. Nyt tunnen olevani tyyni ja rauhallinen, on kiva olla. tämä koskee vain meressä tai järvessä uimista, uimahalliin mua ei saa haulikolla uhkaamallakaan.

-
Nimimerkillä "Kokemusta on"?hatey kirjoitti:Taas loikit siis ilkosillasi vain kumiset kengät jalassa pitkin rantakalliota mukamas hakemaan bikineitä "tolpasta"
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen ymmärtänyt, että hatey rakastaa auringonottoa alasti.Lare kirjoitti:Nimimerkillä "Kokemusta on"?hatey kirjoitti:Taas loikit siis ilkosillasi vain kumiset kengät jalassa pitkin rantakalliota mukamas hakemaan bikineitä "tolpasta"
-
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä käsitin sen niin, että Sitruuna kävelee rannalta kotiin bikinit päällä sitä tietä, jolla sammankonpoikaset loikkivat. Sitten kotipihalla hän heittää bikinit kuivumaan.hatey kirjoitti:Taas loikit siis ilkosillasi vain kumiset kengät jalassa pitkin rantakalliota mukamas hakemaan bikineitä "tolpasta"Citruuna kirjoitti:Kävin uimassa. Ihmeellistä, miten joka kerta tunnen uudistuvani uimisen jälkeen. Nyt tunnen olevani tyyni ja rauhallinen, on kiva olla. tämä koskee vain meressä tai järvessä uimista, uimahalliin mua ei saa haulikolla uhkaamallakaan.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
hatey kirjoitti:Taas loikit siis ilkosillasi vain kumiset kengät jalassa pitkin rantakalliota mukamas hakemaan bikineitä "tolpasta"Citruuna kirjoitti:Kävin uimassa. Ihmeellistä, miten joka kerta tunnen uudistuvani uimisen jälkeen. Nyt tunnen olevani tyyni ja rauhallinen, on kiva olla. tämä koskee vain meressä tai järvessä uimista, uimahalliin mua ei saa haulikolla uhkaamallakaan.

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hienoa. Uusi takavalo on suhteessa ajovaloon. Kun ajovalo ei näytä mitään eikä näy eteen päin, tämä uusi takavalo on riittävän pieni tuikku, ettei sitäkään kukaan huomaa.hatey kirjoitti:Vaihdoin Sutsukiin normaalin takavalon siinä olleen norsuntassun kokoisen jenkkimallin tilalle.
-
-
Minä taas ymmärsin että Hätsii oli tolppana edellisellä kerralla. Siksi kyllästynyt sävy äänessä. Tai voihan tuo tolppa tarkoittaa muutakin...Macco kirjoitti:Olen ymmärtänyt, että hatey rakastaa auringonottoa alasti.Lare kirjoitti:Nimimerkillä "Kokemusta on"?hatey kirjoitti:Taas loikit siis ilkosillasi vain kumiset kengät jalassa pitkin rantakalliota mukamas hakemaan bikineitä "tolpasta"
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka