Mutta, mitä helvataa?! Kytkin tänään EyeTV 610:seeni CI-modulin (Conax CA), Jyväsviestinnän kortti sisään ja canal+/tv1000 virittäen.. but but, no!! .. fitut, missä TEKSTITYS!!!????
Että osaa ihminen olla pettynyt
![Itku [:'(]](./images/smilies/icon_cry.gif)
Viesti Kirjoittaja macister »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kiitos kysymästä! Yritys tuon suuntaiseen toimintaan on ollut kova, mutta vaikuttaa siltä, ettei maksullisia kanavia (meikäläisellä siis tv1000, canal+) katsellessa pääse 'subtitles'-säätöä tekemään (on valitsemattomissa harmaana). Yle-kanavat, mtv3, nelonen, .. antavat kyllä tempun tehdä.kallekilponen kirjoitti:Kai muistit kytkeä tekstityksen päälle valikosta?
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
Mitäs tekstitystä noiden Canal+:n ja tv1000:n pitäisi sitten käyttää??macister kirjoitti:Kiitos kysymästä! Yritys tuon suuntaiseen toimintaan on ollut kova, mutta vaikuttaa siltä, ettei maksullisia kanavia (meikäläisellä siis tv1000, canal+) katsellessa pääse 'subtitles'-säätöä tekemään (on valitsemattomissa harmaana). Yle-kanavat, mtv3, nelonen, .. antavat kyllä tempun tehdä.
Viesti Kirjoittaja juharju »
Käyttäjässä saattaa olla vikaa hyvinnii, sitä en kiistä. Mutta jos tiedät tempun, kuinka nuo mainitsemieni maksukanavien tekstitykset saa näkyviin, olisin tuhannesti kiitollinen.juharju kirjoitti:macister:
Mitäs oikein nyt keuhoat? Itse olen ollut alusta alkaen tekemisissä Elgaton supportin kanssa tämän tulevan 1.8.4 päivityksen tiimoilta ja voin todeta, että helkkarin hienosti toimii DVB tekstitys. Nyt taitaa olla käyttäjässä vikaa?
huonosti tsekkailin.. Myös Nelonen Plus tarjoaa ei oota.macister kirjoitti:Tsekkailin tuossa ilmaiskanavat läpi ja The Voice tuntuu olevan tekstitysvalinnan kanssa yhtä nihkeä kuin maksukanavat (eli subtitles ei ole view-valikon kautta säädeltävissä).
Viesti Kirjoittaja juharju »
No nyt ymmärrän. Vain Yle käyttää DVB-tekstitystä, joten sitä et saa näillä Canal/TV1000 kanavilla mitenkään päälle. Mtv3,Nelonen,Subtv polttaa tekstit suoraan kuvaan kiinni. Pikaisella googletuksella myös Canal+ polttaisi tekstit.macister kirjoitti:macister kirjoitti:Tsekkailin tuossa ilmaiskanavat läpi ja The Voice tuntuu olevan tekstitysvalinnan kanssa yhtä nihkeä kuin maksukanavat (eli subtitles ei ole view-valikon kautta säädeltävissä)
huonosti tsekkailin.. Myös Nelonen Plus tarjoaa ei oota.
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Viesti Kirjoittaja Larsson »
Viesti Kirjoittaja traktori »
DigiTV:ssä on yleisesti analogiseen telkkariin verrattuna muutaman sekunnin viive, eli tuon takia ei noita voi missään ympäristössä oikein sekoittaa. En tiedä vaikuttaako esim käytettävä ohjelma tai viritinpurkki jotain omaa viivettä, mutta mikäli kuva muuten on pätkimätön ja toimii hyvin, niin näistä ei sanottavaa viivettä voi aiheutua. Eli mitään kotikonstia tuohon viivästykseen ei ole.Larsson kirjoitti:Moi!
Huomasin tuossa eilen kun katoin telkkaria omalta läppäriltä ja sitten äänet tuli normi telkkarin/kotiteatterin kautta niin macin kuvassa oli aika suuri viive. Katsominen ei onnistunut sitten laisinkaan kun ääni ja kuva ei ollut ollenkaan kohdillaa. Mahtaakohan tuo johtua koneeni hitaudesta vai onkohan se tuon purkin/softan vika? Ootteko huomanneet ite samaa kuin minää?
Nii ja mitä tuo prammin zappaaminen on niinku suomeksiJos se auttais vaikka muakin....
-Lassi
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Viesti Kirjoittaja Larsson »
Jaahas... Minä kun olen laittanut nämä pienet viiveet GSM-äänensiirron viiveiden piikkiin...BugsBunny kirjoitti:On niitä viiveitä analogipuolellakin. Kun asuin taannoin läntisellä Uudellamaalla ja kaveri Kymenlaaksossa, huomattiin puhelimessa puhuessa, että mulla alkoi aina mainoskatko pari sekuntia ennen häntä. Molemmilla ihan puilla lämmitettävät höyry-tv:t.
Kymenlaaksossa oli niin vähän mainoksia, että joka katkolla ajettiin loppuun ohjelmatietoja, joten ei johtunut siitäkään.
Ach, maailma on ällistyttävä paikka!
Viesti Kirjoittaja cowsky »
Viesti Kirjoittaja Juha »
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Kyseessä olivat ihan lankapuhelimet.GSM-äänensiirron viiveiden piikkiin
Lankapuhelimet?! Mitäs ne ovat? Ai niin, isoäiti puhui joskus sellaisista!!BugsBunny kirjoitti:Kyseessä olivat ihan lankapuhelimet.GSM-äänensiirron viiveiden piikkiin
Mun tv oli aina edellä. Ehkä sillä lähetyksellä kestää kauemmin mennä kauas itään.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”