Tässä kuva:

Kun mun periaate Applen kanssa on aina ollut, että näin kovalla hinnalla tulee saada ykkösluokan laatua. Eli ihan pienimmätkin asiat tulee olla kunnossa.
Onko teidän mielestänne takuuhuollon arvoinen asia?
Viesti Kirjoittaja jansku136 »
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei.jansku136 kirjoitti:Onko teidän mielestänne takuuhuollon arvoinen asia?
Viesti Kirjoittaja Tmi0 »
Oletko tosiaan tuota mieltä? Kyllä minusta monen sadan euron vehkeessä pitää olla osat paikallaan ja suorassa. Tuo on kyllä niin huomattavan vinossa että veisin ehdottomasti huoltoon.Mailia kirjoitti:Ei.jansku136 kirjoitti:Onko teidän mielestänne takuuhuollon arvoinen asia?
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Ei niitä korjata, ihan sama mikä on vikana.salmaster kirjoitti:Tosin en tiedä saisiko sieltä vaihtolaitteen vai korjaisiko sen napin?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Olen.Tmi0 kirjoitti:Oletko tosiaan tuota mieltä?Mailia kirjoitti:Ei.jansku136 kirjoitti:Onko teidän mielestänne takuuhuollon arvoinen asia?
Viiden asteen heitto on huomattavan vino? No jo on. Varmasti pilaa puhelimen käytettävyyden siihen pointtiin asti, että puhelin pitäisi laittaa takuuhuoltoon, jossa se on kumminkin ainakin viikon jos edes suostuvat ottamaan sen vastaan ja elellä sen ajan ilman puhelinta siinä toivossa, että saa vanhan korjatun laitteen tilalle.Tmi0 kirjoitti:Tuo on kyllä niin huomattavan vinossa että veisin ehdottomasti huoltoon.
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Ottaen huomioon paljonko kuluttaja on maksanut tuotteesta on tuo vinous sellainen, että laitevalmistajan tulee korjata se. Kysehän ei ole käytettävyydestä eikä sillä ole tekemistä sen asian kanssa pitääkö huollon ottaa laite takuuseen.Mailia kirjoitti:Olen.Tmi0 kirjoitti:Oletko tosiaan tuota mieltä?Mailia kirjoitti:Ei.jansku136 kirjoitti:Onko teidän mielestänne takuuhuollon arvoinen asia?
Viiden asteen heitto on huomattavan vino? No jo on. Varmasti pilaa puhelimen käytettävyyden siihen pointtiin asti, että puhelin pitäisi laittaa takuuhuoltoon, jossa se on kumminkin ainakin viikon jos edes suostuvat ottamaan sen vastaan ja elellä sen ajan ilman puhelinta siinä toivossa, että saa vanhan korjatun laitteen tilalle.Tmi0 kirjoitti:Tuo on kyllä niin huomattavan vinossa että veisin ehdottomasti huoltoon.
Viesti Kirjoittaja Delli »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Laitevalmistajanhan ei tule sitä korjata, jos se ei niin halua, kerta takuu on kumminkin laitevalmistajan/maahantuojan/myyjän tarjoama lisäetu. Virhevastuu on sitten erikseen, mutta niin on myös se, että meneekö se virhevastuun piikkiin.salmaster kirjoitti:Ottaen huomioon paljonko kuluttaja on maksanut tuotteesta on tuo vinous sellainen, että laitevalmistajan tulee korjata se. Kysehän ei ole käytettävyydestä eikä sillä ole tekemistä sen asian kanssa pitääkö huollon ottaa laite takuuseen.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
No tottakai selvä valmistusvika menee.Mailia kirjoitti:Laitevalmistajanhan ei tule sitä korjata, jos se ei niin halua, kerta takuu on kumminkin laitevalmistajan/maahantuojan/myyjän tarjoama lisäetu. Virhevastuu on sitten erikseen, mutta niin on myös se, että meneekö se virhevastuun piikkiin.salmaster kirjoitti:Ottaen huomioon paljonko kuluttaja on maksanut tuotteesta on tuo vinous sellainen, että laitevalmistajan tulee korjata se. Kysehän ei ole käytettävyydestä eikä sillä ole tekemistä sen asian kanssa pitääkö huollon ottaa laite takuuseen.
Viesti Kirjoittaja Legge »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja jamppu »
Eli jos sä ostat uuden mersun ja siinä on merkki keulalla vinossa, niin sun mielestä maahantuojan/merkkiliikkeen ei tarvi sitä suoristaa? Ei viddu, mikä mielipideMailia kirjoitti:Olen.Tmi0 kirjoitti:Oletko tosiaan tuota mieltä?Mailia kirjoitti:Ei.jansku136 kirjoitti:Onko teidän mielestänne takuuhuollon arvoinen asia?
Viiden asteen heitto on huomattavan vino? No jo on. Varmasti pilaa puhelimen käytettävyyden siihen pointtiin asti, että puhelin pitäisi laittaa takuuhuoltoon, jossa se on kumminkin ainakin viikon jos edes suostuvat ottamaan sen vastaan ja elellä sen ajan ilman puhelinta siinä toivossa, että saa vanhan korjatun laitteen tilalle.Tmi0 kirjoitti:Tuo on kyllä niin huomattavan vinossa että veisin ehdottomasti huoltoon.
Viesti Kirjoittaja Tmi0 »
Viesti Kirjoittaja deissi »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Muistaakseni se oli niin että nappi on suorassa mutta nappiin on painettu tuo neliö vinoon.E-W kirjoitti:Onko mahdollista, että kotinappula onkin oikeasti suorassa? Mietin vain, että jos se puhelin onkin vinossa ja nappula suorassa?
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Laitevalmistajan tulee nimenomaisesti korjata takuuseen tuo virhe. Jos takuuta ei olisi niin virhevastuu on selvä. Mitä ihmettä höpiset?Mailia kirjoitti:Laitevalmistajanhan ei tule sitä korjata, jos se ei niin halua, kerta takuu on kumminkin laitevalmistajan/maahantuojan/myyjän tarjoama lisäetu. Virhevastuu on sitten erikseen, mutta niin on myös se, että meneekö se virhevastuun piikkiin.salmaster kirjoitti:Ottaen huomioon paljonko kuluttaja on maksanut tuotteesta on tuo vinous sellainen, että laitevalmistajan tulee korjata se. Kysehän ei ole käytettävyydestä eikä sillä ole tekemistä sen asian kanssa pitääkö huollon ottaa laite takuuseen.
Viesti Kirjoittaja jansku136 »
Tämä on ostettu Joensuun Elisa Shopitista 28.04.2012.deissi kirjoitti:Emännällä sama vika puhelimessa. Ei halua korjata. Kerrothan, miten käy, jos päädyt viemään puhelimen huoltoon.
p.s. onko muuten ostettu heinäkuun alussa Humac Peoplesta? Ettei olisi samaa erää...
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja jansku136 »
Siis mitä tarkoitat tuolla äskeisellä? Huollostako ei saa koskaan uutta puhelinta takaisin?E-W kirjoitti:Eivät ne Elisa Shopitissa ota asiaan kantaa, kun eivät puhelimiakaan huolla ja/tai vaihda. Applen tuotteet lähtevät Elisan liikkeestä eteenpäin valtuutettuun huoltoon, jossa tilanteen niin vaatiessa tilalle vaihdetaan tehdashuollettu vanha puhelin (uutta ei siis ikinä saa tilalle, eikä vanhaa korjata). Mikäli huoltofirma katsoo, että vikaa ei ole, sama vanha rousku lähetetään kuluttajalle takaisin.
Viesti Kirjoittaja Nikon »
Ei tietenkään, tehdashuollettu tai oma rouskujansku136 kirjoitti:Siis mitä tarkoitat tuolla äskeisellä? Huollostako ei saa koskaan uutta puhelinta takaisin?E-W kirjoitti:Eivät ne Elisa Shopitissa ota asiaan kantaa, kun eivät puhelimiakaan huolla ja/tai vaihda. Applen tuotteet lähtevät Elisan liikkeestä eteenpäin valtuutettuun huoltoon, jossa tilanteen niin vaatiessa tilalle vaihdetaan tehdashuollettu vanha puhelin (uutta ei siis ikinä saa tilalle, eikä vanhaa korjata). Mikäli huoltofirma katsoo, että vikaa ei ole, sama vanha rousku lähetetään kuluttajalle takaisin.
Viesti Kirjoittaja jansku136 »
Nikon kirjoitti:Ei tietenkään, tehdashuollettu tai oma rouskujansku136 kirjoitti:Siis mitä tarkoitat tuolla äskeisellä? Huollostako ei saa koskaan uutta puhelinta takaisin?E-W kirjoitti:Eivät ne Elisa Shopitissa ota asiaan kantaa, kun eivät puhelimiakaan huolla ja/tai vaihda. Applen tuotteet lähtevät Elisan liikkeestä eteenpäin valtuutettuun huoltoon, jossa tilanteen niin vaatiessa tilalle vaihdetaan tehdashuollettu vanha puhelin (uutta ei siis ikinä saa tilalle, eikä vanhaa korjata). Mikäli huoltofirma katsoo, että vikaa ei ole, sama vanha rousku lähetetään kuluttajalle takaisin.Mutta ei tehdashuollettua erota uudesta
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”