KunkkuJ kirjoitti:arisel kirjoitti:
Ja... mitä sulla on tekemistä kunnollisten ihmisten kanssa...?
Minä tapaan kunnollisia ihmisiä melkein joka päivä, että älä sinä ala...
Niin, juu, tuota... hrhmm... juu.
KunkkuJ kirjoitti:arisel kirjoitti:Sitäpaitsi - puhuin alkoholin käyttämisestä; etkö tunne muita alkoholin käyttämismuotoja kuin juomisen?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viisastelija! Sen verran tunnen sinua, että olen varma sinun juovan kaiken alkomahoolin, mitä saat käsiisi.
Niin mutkun viinat on tuolla ylimmällä hyllyllä, niin enhän mä sinne yllä...
KunkkuJ kirjoitti:arisel kirjoitti:Ja jos puhutaan juomisesta sillä tavalla kuin arvelen sun tarkoittavan, niin
pyhäisin käytettäessähän negatiiviset seuraukset painavat päälle usein nimenomaan työpäivänä... [8-|]Siinä mielessä - eikö olisi parempi käyttää alkoholia arkena - eli esimerkiksi perjantai-iltana tai lauantaina?
Päin vastoin. Nyt minun kaltaiseni kunnolliset ja hyviä elämäntapoja noudattavat paremmat ihmiset eivät voi käydä edes syömässä ravintoloissa viikonloppuisin törmäämättä näihin elämässään epäonnistuneisiin ihmisraunioihin, jotka öristen ja oksennellen purkavat elämisen tuskaansa alkomahoolin voimin.
Niin
millaisissa ravintoloissa taas kävitkään viikonloppuisin?
Itse en muista nähneeni kännissä öriseviä ihmisiä sen kummemmin arkisin, viikonloppuisin kuin pyhäisinkään pitkään aikaan...
Jokohan muuten tekopyhyysketju on vajonnut pitkällekin menneisyyteen; ehkä nämä jutut kuuluisivat paremmin siihen kuin tähän shoppailuketjuun - etenkin kun tässä puhutaan enemmän kieltämisestä kuin ostamisesta.