Joo, sehän on sitten niinkun (mun) koira (maalla) – kun kissa on näkyvissä niin johan murisee ja ruopiikallekilponen kirjoitti:Ja ruopii kaikista nurkista.Jamac kirjoitti:no... Niinpä näkyy.. [:^)] ja nelirenkainenkin.
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo, sehän on sitten niinkun (mun) koira (maalla) – kun kissa on näkyvissä niin johan murisee ja ruopiikallekilponen kirjoitti:Ja ruopii kaikista nurkista.Jamac kirjoitti:no... Niinpä näkyy.. [:^)] ja nelirenkainenkin.
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
TiBook kirjoitti: "Pööpön striit, pööpön striit, pööpön striit, vatsin mai peipi..."
Eiks Remu olis joutilas solisti![]()
Viesti Kirjoittaja K4 »
Sepä se. Menestystä kun voi mitata paljon muullakin kuin myydyillä levyillä ja rahalla. Suomesta kiertää koko ajan maailmalla bändejä, jotka vetävät ilta illan perään omat hieman jäähalleja pienemmät tupansa täyteen, vaikka meikäläinen media ei sitä noteeraakaan millään lailla. Suomen piskuinen markkina harhauttaa meidät uskomaan, että vain listaykkönen on menestyjä, muut pelkkää puuhastelua.MacAntti kirjoitti:Tuosta mä olen kyllä ihan eri mieltä. Tuota härmän underground-kamaahan yritettiin työntää 80-luvulla maailmalle ihan niin, että pelkästä ulkomaan visiitistäkin puhuttiin maailmanvalloituksena. Ongelmana vaan oli se, että biisit olivat täyttä tuubaa. Ei sitten minkäänlaista melodiaa. Nyt ollaan Suomessakin jo oivallettu sama kuin Ruotsissa jo 70-luvulla, että kyllä maailmalla menestyäkseen tarvii tehdä sellaista kamaa, joka kuulostaa hyvältä ja biisien pitää olla loistavia. Ei sillä bändillä tai esittäjällä ole mitään arvoa, jos musiikki on mitäänsanomatonta. Tämä tietysti vain, jos menestystä mitataan myydyillä levyillä ja rahalla.
Viesti Kirjoittaja TiBook »
Hehheh - juuri noin minä sen olin aina kuullut, vaikka en kehdannut tunnustaa! Hyvin kulkee joka tapauksessa.bourbonstreet68 kirjoitti:Poppzy maa beebe TiBook! Poppzy maa beebe!
![]()
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eläkeläiset!!!!!!!!!!!!!!!!!![H]K4 kirjoitti: Nightwish ja HIM ovat vain se näkyvin osa musiikkivientiämme, mutta kyllä meiltä monet muutkin ulkomailla ihan hyvin pärjäävät.
Viesti Kirjoittaja ArttuL »
Niinpä tuo näytti sitten lehtien verojuoruissa lukevankinMacFinn kirjoitti:"muuta kuin tuulen huuhtoma takapuoli"
Aika vahvasti epäilen, että TT:n tuloista on suuri osa maksettu Argentiinaan...
Viesti Kirjoittaja Proi »
Juu kyl miäkin olen TT:n etupään ilmeestä aina tykännyt, vaikkeivat puskurit kauheana säväytäkkään..Jamac kirjoitti:no... Niinpä näkyy.. [:^)] ja nelirenkainenkin.
Viesti Kirjoittaja Nemo »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
Viesti Kirjoittaja tBa »
paholainen suurta saippuaopperaahan tuo kaikki vain on.bourbonstreet86 kirjoitti: Kyllä nyt on sellanen viilis että vetäsivät vaipat jalkaan koko jengi ja menisivät kaappiin peukalo suussa häpeämään
Onko kaikki vaan iltalehtien rahanahneutta vai mikä nyt on menossa?
Viesti Kirjoittaja Jone »