Kerokaas mikä on oikeesti hyvä ja selkee kalenteri-ohjelma, joka synkkaa MBP:n, ipadin ja iphonen välillä kalenterin selkeesti. Niin että jokaisesta voi kalenteriin lisätä merkinnän ilman että täytyy esim mbp:llä sitä muokata. Se että olisi vielä ns värikoodit esilaisille tapahtumille olisi vielä parempi juttu, jolla voisi esim erotella vaikkapa koulutukset, työt, matkat, harrastukset jne erilleen toisistaan. ja googlen kalenteria on turha ehdotella. Icalihan on mäkissä jo esiasennettuna, en ole sitä viitsinyt kokeilla, jottei se jää sitten kummittelemaan taustalle jos se ei olekkaan hyvä.
Eli nyt vinkkejä mitä te käytätte, ja mitä hyvää ja huonoa niissä on. Se ei haittaa jos se pienen roposen app storessa maksaa, kunhan on sen arvoinen. KErtokaa kertokaa ja vielä kerran kertokaa. Haku ei oikeen osaanut auttaa...
muoks typo...
HYVÄ kalenteri MBP+iPad+iPhone synkkaukseen
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
HYVÄ kalenteri MBP+iPad+iPhone synkkaukseen
Viesti Kirjoittaja Gron »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 11.8.2012 klo 23.51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: otsikko kuvaavammaksi
Syy: otsikko kuvaavammaksi
-
Re: HYVÄ kalenteri MBP+ipad+iphone synkit
Viesti Kirjoittaja aritko »
No, itse toteuttanut juuri saman Google, iCal + iLaitteiden natiivi kalentereiden kautta. Mukana vielä kaikki perheenjäsenten kalanterit. Sääli jos ei ilmainen ja todella hyvä systeemi kelpaa...
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla MBP:ssä BusyCal ja iPhonessa miCal. iCloudin kautta synkki. Hyvin toimii pääosin. 

Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Samat käytössäarttula kirjoitti:Minulla MBP:ssä BusyCal ja iPhonessa miCal. iCloudin kautta synkki. Hyvin toimii pääosin.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja Gron »
Tuo busycal ei löydy app storesta, kun hakuun kirjottaa busycal niin se löytää vaan jonkun busyToDo sekä iphonelle että ipadille. Googlettamalla tuo maksaa $49.99 joka ehkä hieman kalliin puoleinen.... Miten sen synkaus ipadiin? Vai saako sen jostakin halvemmalla?Delli kirjoitti:Samat käytössäarttula kirjoitti:Minulla MBP:ssä BusyCal ja iPhonessa miCal. iCloudin kautta synkki. Hyvin toimii pääosin.
-
Re: HYVÄ kalenteri MBP+iPad+iPhone synkkaukseen
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Vanha ketju, mutta kalenteriasiaa:
Muuten hyvin toimii kaikki kalenterijutut, mutta mistä näkisi kätevästi viikonnumerot ja ns. vuosikalenterin?
Pitkään olen käyttänyt ilmaista Pocket Cal -ohjelmaa. Nyt se on kuitenkin kadonnut sekä koneeltani että App Storesta (olihan sillä ikääkin, kun kuvakkeessa oli vuosi 2010). Mutta ajoi juuri sen asian, johon iPhonen oma kalenteri ei pystynyt – näytti viikonnumerot ja helpotti vuosi- ja puolivuosisuunnittelua.
Olen hieman katsellut nykyistä tarjontaa, muttei yhtä hyödyllistä tunnu löytyvän. Apuja?
MUOK. Ok, kalenteriinhan saakin viikonnumerot ihan asetuksista. Silti, ne eivät näy vuosinäkymässä, jos olisi tarvis laskeskella koko syksyn tai kevään viikkoja. Tällä pitänee mennä.
Muuten hyvin toimii kaikki kalenterijutut, mutta mistä näkisi kätevästi viikonnumerot ja ns. vuosikalenterin?
Pitkään olen käyttänyt ilmaista Pocket Cal -ohjelmaa. Nyt se on kuitenkin kadonnut sekä koneeltani että App Storesta (olihan sillä ikääkin, kun kuvakkeessa oli vuosi 2010). Mutta ajoi juuri sen asian, johon iPhonen oma kalenteri ei pystynyt – näytti viikonnumerot ja helpotti vuosi- ja puolivuosisuunnittelua.
Olen hieman katsellut nykyistä tarjontaa, muttei yhtä hyödyllistä tunnu löytyvän. Apuja?
MUOK. Ok, kalenteriinhan saakin viikonnumerot ihan asetuksista. Silti, ne eivät näy vuosinäkymässä, jos olisi tarvis laskeskella koko syksyn tai kevään viikkoja. Tällä pitänee mennä.
Viimeksi muokannut rthghdfger, 19.10.2014 klo 19.55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Viikkonumerot näkyy kuitenkin käyttöönoton jälkeen kuukausinäkymässä sekä kaikissa näkymissä vasemmass alakulmassa olevassa kuukausinäkymässä, joten saattaa hieman helpottaa niitä laskelmia...
Viimeksi muokannut amanita, 20.10.2014 klo 9.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Huom! Vain oma vaatimaton arveluni - ei välttämättä tietoa!
R.
R.
-
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Näkyy kuukausinäkymässä, muttei näy vuosinäkymässä, jossa niitä olisi mukavin laskea. No pitää tottua tähän.
-
Viesti Kirjoittaja atco0706 »
No kyllä mulla näkyy..
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka