Foorumilla on omat ketjunsa kullekin aiheelle. Jos viesti eksyy väärään ketjuun, se siirretään oikeaan, jotta foorumin lukeminen on yhtenäinen kokemus kaikille.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Macco »
En muista sinua ennestään. Ei kohdistu sinuun. Minä olen moderaattori. Moderaattorin tehtävä on pitää foorumi toimivana. Se sisältää sen, että viestien on oltava oikeissa ketjuissaan. Foorumi ei muuten toimi. Piste.Armada kirjoitti: Selitäppä tarkemmin tuo minä määrään asenne,ilmeisesti kohdistuu minuun? En vaan nää moista..
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sinne olisi hyvinkin mahtunut 1/10-Offarin viesteistä.jjpeltola kirjoitti:Kuka tuhosi peseytyminen ja puhtaanapitoketju -ketjun? Miksi?
PS. En halunnut perustaa uutta ketjua, vaikkei tämänkään otsikko ihan asiallinen ole.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Mikä nyppii? Ketään ei kiinnosta se kiinnostaako sua puhtaanapito. En ottanut itsekään kantaa siihen.Kain kirjoitti:Sinne olisi hyvinkin mahtunut 1/10-Offarin viesteistä.jjpeltola kirjoitti:Kuka tuhosi peseytyminen ja puhtaanapitoketju -ketjun? Miksi?
PS. En halunnut perustaa uutta ketjua, vaikkei tämänkään otsikko ihan asiallinen ole.
[…]
E: JA KAIKKIA VARMAAN KIINNOSTAA MITÄ TEEN SUIHKUSSA.
HYVÄT IHMISET POSTATKAA LISÄÄ SUIHKUKÄYNTEJÄNNE!!!
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Videona vai kelpaako ihan vain kuvat?Kain kirjoitti:HYVÄT IHMISET POSTATKAA LISÄÄ SUIHKUKÄYNTEJÄNNE!!!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Kain »
En minä sinulle huutanutkaan.jjpeltola kirjoitti:Mikä nyppii? Ketään ei kiinnosta se kiinnostaako sua puhtaanapito. En ottanut itsekään kantaa siihen.Kain kirjoitti:Sinne olisi hyvinkin mahtunut 1/10-Offarin viesteistä.jjpeltola kirjoitti:Kuka tuhosi peseytyminen ja puhtaanapitoketju -ketjun? Miksi?
[…]
E: JA KAIKKIA VARMAAN KIINNOSTAA MITÄ TEEN SUIHKUSSA.
HYVÄT IHMISET POSTATKAA LISÄÄ SUIHKUKÄYNTEJÄNNE!!!
Minä ihmettelin vain kuka ja miksi.
Älä mulle rupee huutamaan.
Kummatkin.Mailia kirjoitti:Videona vai kelpaako ihan vain kuvat?Kain kirjoitti:HYVÄT IHMISET POSTATKAA LISÄÄ SUIHKUKÄYNTEJÄNNE!!!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Monesti sivuraiteelle ajautuneesta ketjusta leikataan osa keskustelusta pois, ja työn tehneen moderaattorin vaatimukset asiassa pysymisestä kannustavat tai tuntuvat jopa painostavan uusien ketjujen avaamiseen - mutta se aloitettu saattaakin sitten jäädä hyvin lyhytikäiseksi, ja foorumijäsen hämmentyy, pelästyy tai jopa suuttuu, kun ei ymmärrä miksi näin tehdään...Haulla ei löytynyt tuloksia.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oliko moden tapa vastata puolen vuorokauden kuluttua mielestäsi asiallinen?amanita kirjoitti:Moderaattorin asiallinen kommentti palaamisesta ketjun aiheeseen ei ole veetuilua, siihen veetuilemalla kommentointi sen sijaan on, jopa varoituksen arvoisesti.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kommentti oli asiallinen ja aiheellinen. Jossain vaiheessa ketjun aihe oli jäänyt kauas taakse, ja tuli aika palauttaa se mieliin. On täysin hukkaan heitettyä energiaa ottaa henkilökohtaisesti jokainen ylläpidon kehotus, joka sattuu osumaan oman viestin lähimaastoon. Ketjun aiheen rojahtaessa sivuraiteille kehotus koskee kaikkia ketjuun kirjoittamaan aikovia.Citruuna kirjoitti:Oliko moden tapa vastata puolen vuorokauden kuluttua mielestäsi asiallinen?amanita kirjoitti:Moderaattorin asiallinen kommentti palaamisesta ketjun aiheeseen ei ole veetuilua, siihen veetuilemalla kommentointi sen sijaan on, jopa varoituksen arvoisesti.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Älä valita, ja liioittele asiaa. Hyvin minäkin olen täällä lorvinut jo 1,5 vuotta vaikka olen kirjoitellut tänne mitä sattuu aina välillä.Citruuna kirjoitti:Alusta asti tuntui, että tämä ylimoderoitu HO ei ole mua vartan, ja niinhän se sitten tuntui olevankin...prkl ku mua ei komennella, ei varsinkaan niin että tietyllä ryhmällä on oikeus tehdä mitä vaan ja vastailla ihan mitä vaan ja ihan miten itse haluaa. Mutta oli kiva tavata mukavia ihmisiä, vaikkakin vain hetken aikaa
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
tuomaril on ollut "hiljaisessa tarkkailussa" jo nelisen vuotta, aina leikkikoulusta lähtien... mielenkiintoinen koe-eläintuomaril kirjoitti:Älä valita, ja liioittele asiaa. Hyvin minäkin olen täällä lorvinut jo 1,5 vuotta vaikka olen kirjoitellut tänne mitä sattuu aina välillä.Citruuna kirjoitti:Alusta asti tuntui, että tämä ylimoderoitu HO ei ole mua vartan, ja niinhän se sitten tuntui olevankin...prkl ku mua ei komennella, ei varsinkaan niin että tietyllä ryhmällä on oikeus tehdä mitä vaan ja vastailla ihan mitä vaan ja ihan miten itse haluaa. Mutta oli kiva tavata mukavia ihmisiä, vaikkakin vain hetken aikaa
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Yrität tolla viestillä mielistellä modeja jotta pääsisit itse sellaiseksi? Cittis puhuu täyttä asiaa!tuomaril kirjoitti:Älä valita, ja liioittele asiaa. Hyvin minäkin olen täällä lorvinut jo 1,5 vuotta vaikka olen kirjoitellut tänne mitä sattuu aina välillä.Citruuna kirjoitti:Alusta asti tuntui, että tämä ylimoderoitu HO ei ole mua vartan, ja niinhän se sitten tuntui olevankin...prkl ku mua ei komennella, ei varsinkaan niin että tietyllä ryhmällä on oikeus tehdä mitä vaan ja vastailla ihan mitä vaan ja ihan miten itse haluaa. Mutta oli kiva tavata mukavia ihmisiä, vaikkakin vain hetken aikaa
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Olenko se vain minä, vai onko täällä katkeruutta aistittavissa ilmassa? Ei hompun mode-linjassa voi olla kenellekään yhteiskuntakelpoiselle mitään ongelmaa.. Kyllähän hateykin on vielä täälläiPadi kirjoitti:Yrität tolla viestillä mielistellä modeja jotta pääsisit itse sellaiseksi? Cittis puhuu täyttä asiaa!tuomaril kirjoitti:Älä valita, ja liioittele asiaa. Hyvin minäkin olen täällä lorvinut jo 1,5 vuotta vaikka olen kirjoitellut tänne mitä sattuu aina välillä.Citruuna kirjoitti:Alusta asti tuntui, että tämä ylimoderoitu HO ei ole mua vartan, ja niinhän se sitten tuntui olevankin...prkl ku mua ei komennella, ei varsinkaan niin että tietyllä ryhmällä on oikeus tehdä mitä vaan ja vastailla ihan mitä vaan ja ihan miten itse haluaa. Mutta oli kiva tavata mukavia ihmisiä, vaikkakin vain hetken aikaa
Itse en kyllä lähde mihinkään, koska täällä on jopa järkeviä rivijäseniä, huom. rivijäseniä.
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”