
premium1.uploadit.org/Deano16V//VolvoDriver1.wmv
Viesti Kirjoittaja Kinos »
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Viesti Kirjoittaja MacArthur »
Viesti Kirjoittaja NOx »
Häh? 90-sarjalaisessa luulisi olevan paljon crashbreaker-voimaa?!MacArthur kirjoitti:Volvosta tulee myös peli XBoxille, jota voi pelata autokaupoissa ja se on (onneksi) ilmainen. Sitä jaetaan autokaupoissa. Mutta se ei ole sellainen kuin Burnout. Siinä ajetaan rauhallisesti!!!!!! Voi kun harmittaa[:(]
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
MacArthur kirjoitti:Volvosta tulee myös peli XBoxille, jota voi pelata autokaupoissa ja se on (onneksi) ilmainen. Sitä jaetaan autokaupoissa. Mutta se ei ole sellainen kuin Burnout. Siinä ajetaan rauhallisesti!!!!!! Voi kun harmittaa[:(]
Viesti Kirjoittaja NOx »
Näyttää olevan videon Volvo 850T ja näin kävi, kiihtyvyys ei riittänyt vaikka huippunopeutta on yli 200 km/h. Bussikuski joutui auttamaan eli vetämään liinat kiinni. Enemmän kuin tuttu tilanne. Tehokkaan auton omistaja ei yleensä tajua että teoreettinen 7-8 sekunnin kiihtyvyys 0-100 km/h on etanan vauhti muuhun liikenteeseen verrattuna kun risteyksestä eteen tuupataan.kallekilponen kirjoitti:Itsellä alla tätä nykyä T5...sillä on vaikea ajaa rauhallisesti...saa oikein hammasta purra ettei aja ylinopeutta. [:^)]
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Voin todistaa että tuo arvo saavutetaan ei vain teoriassa vaan myös käytännössä...sen verran kivasti tuo kulkee...NOx kirjoitti:Näyttää olevan videon Volvo 850T ja näin kävi, kiihtyvyys ei riittänyt vaikka huippunopeutta on yli 200 km/h. Bussikuski joutui auttamaan eli vetämään liinat kiinni. Enemmän kuin tuttu tilanne. Tehokkaan auton omistaja ei yleensä tajua että teoreettinen 7-8 sekunnin kiihtyvyys 0-100 km/h on etanan vauhti muuhun liikenteeseen verrattuna kun risteyksestä eteen tuupataan.kallekilponen kirjoitti:Itsellä alla tätä nykyä T5...sillä on vaikea ajaa rauhallisesti...saa oikein hammasta purra ettei aja ylinopeutta. [:^)]
Viesti Kirjoittaja NOx »
Noita todistelijoita on tuolla liikennevaloissa ja risteyksissä ilman sinuakin ihan tarpeeksi, anna olla vaan. Eikä perheautojen 7-8 sekunnin hölkkäkiihtyvyys jaksa edes kiinnostaa vetotavasta riippumatta.kallekilponen kirjoitti:VOin todistaa että tuo arvo saavutetaan ei vain teoriassa vaan myös käytännössä...sen verran kivasti tuo kulkee...
...ja talvella neliveto vain korostaa sitä (suhteessa kaksivetoisiin)
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Kyseessä on myös automaativaihteinne eli 7,2s 0-100 ja se tarkkottaa että kun muut vielä vaihtavat kakkosta pesään on herra automaatti jo korttelin päässä ilman suurempia tuskia.NOx kirjoitti:Noita todistelijoita on tuolla liikennevaloissa ja risteyksissä ilman sinuakin ihan tarpeeksi, anna olla vaan. Eikä perheautojen 7-8 sekunnin hölkkäkiihtyvyys jaksa edes kiinnostaa vetotavasta riippumatta.kallekilponen kirjoitti:VOin todistaa että tuo arvo saavutetaan ei vain teoriassa vaan myös käytännössä...sen verran kivasti tuo kulkee...
...ja talvella neliveto vain korostaa sitä (suhteessa kaksivetoisiin)
Viesti Kirjoittaja NOx »
Volvo-setä istuu tokkosessaan kyllä ihan kiltisti sen edessä seisovan bussin tai corollan takana olipa automaatti, turbo tai neliveto kyseessä tai vaikka kaikki samaan aikaan kuten allekirjoittaneella. Sama pätee moottoripyörään vaikka kiihtyykin alle 3 sekuntia 0-100 km/h Volvo-sedän vielä miettiessä nostaako jalka jarrupolkimelta vai ei, skootterikin pyyhkäisee ohi heittämällä ihan luonnostaan edes yrittämättä. Risteyksestä voi tietysti tunkea videon esimerkin tapaan maantien kunkkuna, mutta siinä ei pätkääkään auta 7,2 tai 3 sekunnin kiihdyttelyt 0-100 km/h. Se risteävän tien auto tulee jo sen 100 km/h minkä Volvo-sedältä kestää 7,2 sekuntia kiihdyttää hyvissä oloissa. Kyse on enemmän siitä onko siinä toisessa autossa lukkiintumattomat jarrut ja kuskilla riittävä reaktionopeus.Jezze kirjoitti:Kyseessä on myös automaativaihteinne eli 7,2s 0-100 ja se tarkkottaa että kun muut vielä vaihtavat kakkosta pesään on herra automaatti jo korttelin päässä ilman suurempia tuskia.
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Irrelevant information detected! You will be assimilated. Resistance is futile!NOx kirjoitti:Volvo-setä istuu tokkosessaan kyllä ihan kiltisti sen edessä seisovan bussin tai corollan takana olipa automaatti, turbo tai neliveto kyseessä tai vaikka kaikki samaan aikaan kuten allekirjoittaneella. Sama pätee moottoripyörään vaikka kiihtyykin alle 3 sekuntia 0-100 km/h Volvo-sedän vielä miettiessä nostaako jalka jarrupolkimelta vai ei, skootterikin pyyhkäisee ohi heittämällä ihan luonnostaan edes yrittämättä. Risteyksestä voi tietysti tunkea videon esimerkin tapaan maantien kunkkuna, mutta siinä ei pätkääkään auta 7,2 tai 3 sekunnin kiihdyttelyt 0-100 km/h. Se risteävän tien auto tulee jo sen 100 km/h minkä Volvo-sedältä kestää 7,2 sekuntia kiihdyttää hyvissä oloissa. Kyse on enemmän siitä onko siinä toisessa autossa lukkiintumattomat jarrut ja kuskilla riittävä reaktionopeus.Jezze kirjoitti:Kyseessä on myös automaativaihteinne eli 7,2s 0-100 ja se tarkkottaa että kun muut vielä vaihtavat kakkosta pesään on herra automaatti jo korttelin päässä ilman suurempia tuskia.
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Nääin on! Ja sitäpaitsi se t5 ei todellakaan ole mikään sellainen tykki kuin täällä on hehkuteltu, ei sinnepäinkään. Jonkin verran ralliakin ajaneena on ihan pakko sanoa, että vaikka se kiihytyvyys olisikin tehtaanilmoittamana pieni, niin se ei todellakaan tarkoita sitä että omistaja/kuski saisi sitä edes lähellekkään siten kulkemaan, varsinkaan automaatilla, joka volvolla on suoraan sanottuna ihan ponneton, varsinkin kun auton alusta on nyt mitä on (vertaa bmw, lexus, audi). Mutta tosiaan, 7sekkaakin on 100km/h:lla sellainen matka jonka arvioi takapuoli helposti ja kun huono arviointi sattuu kohdalle, ei hevosvoimilla tee enää yhtään mitään. Sitäpaitsi Jezze kirjoittelee tänne ihan turhaan, eihän se vissiin ole ajokortti-iässäkään vieläNOx kirjoitti:Volvo-setä istuu tokkosessaan kyllä ihan kiltisti sen edessä seisovan bussin tai corollan takana olipa automaatti, turbo tai neliveto kyseessä tai vaikka kaikki samaan aikaan kuten allekirjoittaneella. Sama pätee moottoripyörään vaikka kiihtyykin alle 3 sekuntia 0-100 km/h Volvo-sedän vielä miettiessä nostaako jalka jarrupolkimelta vai ei, skootterikin pyyhkäisee ohi heittämällä ihan luonnostaan edes yrittämättä. Risteyksestä voi tietysti tunkea videon esimerkin tapaan maantien kunkkuna, mutta siinä ei pätkääkään auta 7,2 tai 3 sekunnin kiihdyttelyt 0-100 km/h. Se risteävän tien auto tulee jo sen 100 km/h minkä Volvo-sedältä kestää 7,2 sekuntia kiihdyttää hyvissä oloissa. Kyse on enemmän siitä onko siinä toisessa autossa lukkiintumattomat jarrut ja kuskilla riittävä reaktionopeus.Jezze kirjoitti:Kyseessä on myös automaativaihteinne eli 7,2s 0-100 ja se tarkkottaa että kun muut vielä vaihtavat kakkosta pesään on herra automaatti jo korttelin päässä ilman suurempia tuskia.
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Joo, mut oon ollu tän kallekilposen t5 volvon kyydissä useasti...Jamac kirjoitti:Eikös Jezzellä ollu joku Jaguaari?
Viesti Kirjoittaja Jezze »
jonesb kirjoitti:Nääin on! Ja sitäpaitsi se t5 ei todellakaan ole mikään sellainen tykki kuin täällä on hehkuteltu, ei sinnepäinkään. Jonkin verran ralliakin ajaneena on ihan pakko sanoa, että vaikka se kiihytyvyys olisikin tehtaanilmoittamana pieni, niin se ei todellakaan tarkoita sitä että omistaja/kuski saisi sitä edes lähellekkään siten kulkemaan, varsinkaan automaatilla, joka volvolla on suoraan sanottuna ihan ponneton, varsinkin kun auton alusta on nyt mitä on (vertaa bmw, lexus, audi). Mutta tosiaan, 7sekkaakin on 100km/h:lla sellainen matka jonka arvioi takapuoli helposti ja kun huono arviointi sattuu kohdalle, ei hevosvoimilla tee enää yhtään mitään. Sitäpaitsi Jezze kirjoittelee tänne ihan turhaan, eihän se vissiin ole ajokortti-iässäkään vieläNOx kirjoitti:Volvo-setä istuu tokkosessaan kyllä ihan kiltisti sen edessä seisovan bussin tai corollan takana olipa automaatti, turbo tai neliveto kyseessä tai vaikka kaikki samaan aikaan kuten allekirjoittaneella. Sama pätee moottoripyörään vaikka kiihtyykin alle 3 sekuntia 0-100 km/h Volvo-sedän vielä miettiessä nostaako jalka jarrupolkimelta vai ei, skootterikin pyyhkäisee ohi heittämällä ihan luonnostaan edes yrittämättä. Risteyksestä voi tietysti tunkea videon esimerkin tapaan maantien kunkkuna, mutta siinä ei pätkääkään auta 7,2 tai 3 sekunnin kiihdyttelyt 0-100 km/h. Se risteävän tien auto tulee jo sen 100 km/h minkä Volvo-sedältä kestää 7,2 sekuntia kiihdyttää hyvissä oloissa. Kyse on enemmän siitä onko siinä toisessa autossa lukkiintumattomat jarrut ja kuskilla riittävä reaktionopeus.Jezze kirjoitti:Kyseessä on myös automaativaihteinne eli 7,2s 0-100 ja se tarkkottaa että kun muut vielä vaihtavat kakkosta pesään on herra automaatti jo korttelin päässä ilman suurempia tuskia.
Viesti Kirjoittaja khalima »
Jep ja varsinkin näin kun lumi tuli niin tollaset sekopäät tulee piiloistaan esille... [:@]Kurtbyy kirjoitti:Tuollaisia Volvo-kuljettajia näkyy Suomen teillä paljon. [:@]
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
En olisi uskonut, että täältä löytyy muitakin rallikuskeja. Millä pelillä olet vedellyt ja ajatko vielä? Itsellä tallissa F-ryhmän Escort.jonesb kirjoitti:Jonkin verran ralliakin ajaneena on ihan pakko sanoa, että vaikka se kiihytyvyys olisikin tehtaanilmoittamana pieni, niin se ei todellakaan tarkoita sitä että omistaja/kuski saisi sitä edes lähellekkään siten kulkemaan, varsinkaan automaatilla, joka volvolla on suoraan sanottuna ihan ponneton, varsinkin kun auton alusta on nyt mitä on (vertaa bmw, lexus, audi).
Viesti Kirjoittaja Kinos »