Anniel kirjoitti:Mistähän sellainen vastahakoisuus sun tapaamiseen mahtais johtua...
Hmm.....
Hmmm....
Hmmmmm....
Ei kyllä harmainta aavistustakaan. Kerro?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa. Mukavan toimelias viikonloppu on jälleen takana hyvien ystävien vierailujen merkeissä, mutta vastapainoksi vähintäänkin yhtä toimelias arkiviikko on edessä. Tuossa jo eilen lastasimme yhden muuttokuorman nuorimman lapsen Helsingin muuttoon. Maanantai aloitetaan tällä kunhan ensin oikeanlainen kahviannos saadaan nautittua koneiston virittämiseksi toimintakuntoon...
Tuossa Hateyn mainitsemassa vierailussa oli runsaasti samankaltaisuuksia meillä eilen käyneen herran vierailun kanssa. Paljon maailmaa nähneellä julmetun suurella pyörällä ilmaantui paikalle ja jutusteli mukavia tuvan pöydän päässä. Mukava olisi ollut jutella vielä pidempäänkin mutta miehen matka jatkui vielä hyvänlaisen etapin verran kohti itäisempää kotimaatamme.
Tehokasta viikkoa ja mukavia aamuja toivottelen.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Olen koko aamun nauttinut hiljaisuudesta ja rauhasta. Kolme päivää täällä asuneet konserttivieraat poistuvat kodümatkalle aamuyöntunteina. Kyllä on aamukahvinjuonti yksin mukavaa, ei ole kukaan höpäjämässä tuossa liki. Analogista padiä (sanomalehti) saa ihan rauhassa yksin lueskella.
Saattoi olla Apen mainitsema mopoilija sama kuin täällä kävi ohi ajaessaan, tuntomerkit siihen LT Transportterin kokoiseen mopoon, ovat yhtenevät. Mopossa oli enemmän kansallisuustunnustarroja alumiinisissa tavarakonteissa, kun on enään valtioita maailmassa jäljellä.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Mitäs Tauvo ei kestä nähdä, vai mitäänkö? Hassu mies.
Oih mikä ihana maanantaiaamu, tyyntä, lämmintä, aurinkoista, kyllä kelepoo. Kaffetid på balkongen. (Aina joskus pitää muistaa kirjoittaa toisella kotimaisellakin, ihan tasapuolisuuden nimessä.)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Piti olla vapaapäivä, tai oikeastaan vapaaviikko. Heräsin kuitenkin jo klo 9 ihan vaan jotta voisin loikoilla sängyllä ilman mitään syytä. Puolen tunnin päästä päivystäjä kuitenkin pilasi lomasuunnitelmani ja jouduin sinkumaan töihin. Kiire tuli, varsinkin kun joku kuspiä oli TAAS tyhjentänyt pyörän takakumin yön aikana. Nyt sitten istun töissä kyrpiintyneenä.
Rule 1: Älä koskaan vastaa työpuheluihin. Minulla on työpaikan kaikkien esimiesten numerot estolistalla. hitsinpitsi minä muutaman tunnin varoajalla töihin tule, saati sitten ennalta päätettyinä vapaapäivinä
Herää vain kysymys miksi yleensäkään pitää käyttää Saludoa? Jos kahvista aikoo nauttia niin etsisin sopivan kahvikaupan, nuuhkisin hetken sen tuoksuja ja päättäisin kahvilajin vasta tämän jälkeen. Nyt kuitenkin tarkoitus on aivan nurin perin elikkä väärin päin. Oli miten päin vaan niin luota asiantuntijaan. Niin; ja ennen kaikkea - älä usko mainoksia!
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Peitsamo kirjoitti:Rule 1: Älä koskaan vastaa työpuheluihin. Minulla on työpaikan kaikkien esimiesten numerot estolistalla. hitsinpitsi minä muutaman tunnin varoajalla töihin tule, saati sitten ennalta päätettyinä vapaapäivinä
Yleensä vastaan, sillä työvuorot tulee muutenkin puhelimitse. Olipa hyvä että vastasin, olin nimittäin ainoa vaihtoehto tuuraajaksi.
Mikael K. kirjoitti:Niin; ja ennen kaikkea - älä usko mainoksia!
Tässä tapauksessa uskon. Saludon mainoksessa sanottiin että "Päätä päiväsi Saludolla". Jostain syystä se katosi nopeasti TV:stä.
Niinpä. Kuinkahan moni suomalainen uskoi? Luulisi, että kahvilla olisi myös Japanissa kysyntää. Vaikkakin on mahdollista, että Amnesty riehaantuisi moisesta.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Mikael K. kirjoitti:Niinpä. Kuinkahan moni suomalainen uskoi? Luulisi, että kahvilla olisi myös Japanissa kysyntää. Vaikkakin on mahdollista, että Amnesty riehaantuisi moisesta.
Costa Rica -kahvi oli aikoinaan niin pahaa, että ei-samuraikin kaivoi mahansa auki jos sitä erehtyi juomaan. Pienemmillä vatsanpuruilla selvisi siten.
Väliteellä ennen iltasyöminkiä... Pari pientä Vuoksen piirakkaa voimia antamaan ruoan odotukseen.
Peitsamo kirjoitti:Rule 1: Älä koskaan vastaa työpuheluihin. Minulla on työpaikan kaikkien esimiesten numerot estolistalla. hitsinpitsi minä muutaman tunnin varoajalla töihin tule, saati sitten ennalta päätettyinä vapaapäivinä
Kuulostaapa tutulta!
Ei tahdo saada ketään kiinni jos on vähänkään hankalampi aika...
Lare kirjoitti:
Mikael K. kirjoitti:Niinpä. Kuinkahan moni suomalainen uskoi? Luulisi, että kahvilla olisi myös Japanissa kysyntää. Vaikkakin on mahdollista, että Amnesty riehaantuisi moisesta.
Costa Rica -kahvi oli aikoinaan niin pahaa, että ei-samuraikin kaivoi mahansa auki jos sitä erehtyi juomaan. Pienemmillä vatsanpuruilla selvisi siten.
Mikael K. kirjoitti:Herää vain kysymys miksi yleensäkään pitää käyttää Saludoa? Jos kahvista aikoo nauttia niin etsisin sopivan kahvikaupan, nuuhkisin hetken sen tuoksuja ja päättäisin kahvilajin vasta tämän jälkeen. Nyt kuitenkin tarkoitus on aivan nurin perin elikkä väärin päin. Oli miten päin vaan niin luota asiantuntijaan. Niin; ja ennen kaikkea - älä usko mainoksia!
Onko noilla jotain eroa - kahvihan on itsessään pahaa, niin mitä väliä sillä on mitä pahaa se on?
Mikael K. kirjoitti:Herää vain kysymys miksi yleensäkään pitää käyttää Saludoa? Jos kahvista aikoo nauttia niin etsisin sopivan kahvikaupan, nuuhkisin hetken sen tuoksuja ja päättäisin kahvilajin vasta tämän jälkeen. Nyt kuitenkin tarkoitus on aivan nurin perin elikkä väärin päin. Oli miten päin vaan niin luota asiantuntijaan. Niin; ja ennen kaikkea - älä usko mainoksia!
Onko noilla jotain eroa - kahvihan on itsessään pahaa, niin mitä väliä sillä on mitä pahaa se on?
Hmmmm... Pro... Miten niin pahaa? Kahvihan on nektaria ja saa mielen virkistymään vaikka olisi herännyt aamulla tyyny vinossa. Vaikka toisaalta tees... siis teen nauttijat eivät edes kaunistu. Tunnettuahan on, että kylmä kahvi kaunistaa. Tee sen sijaan on vain aiheuttanut levottomuuksia. Eikä tarvitse kuin muistella vain bostonilaisia niin heti näkee mitä se tee saa aikaan.
Mikael K. kirjoitti:Tee sen sijaan on vain aiheuttanut levottomuuksia. Eikä tarvitse kuin muistella vain bostonilaisia niin heti näkee mitä se tee saa aikaan.
Saati sitten longislandilaisia...
Ostinpa minäkin sitten tuota obamaa papuina. Ensin varttikilon pussin testiksi, vaikka vieressä ois ollut kivoja kilon pussejakin. Sellainen sitten seuraavaksi, mikäli osoittautuu hyväksi. Jätän testaamisen aamuun.
Minä puolestani en tiedä juuri mitään
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
Mikael K. kirjoitti:Tunnettuahan on, että kylmä kahvi kaunistaa.
..mutta vatsa ei kestä sitä minkä naama vaatisi.
Parempi siis juoda teetä, joka sentään on hyvänmakuista!
Kaipa teetäkin voi juoda kylmänä...
Mikael K. kirjoitti:Tee sen sijaan on vain aiheuttanut levottomuuksia. Eikä tarvitse kuin muistella vain bostonilaisia niin heti näkee mitä se tee saa aikaan.