Koulussa ja välitunnilla
-
Re: Koulussa ja välitunnilla
Viesti Kirjoittaja Kain »
Pakko vetää hermosauhut.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tottakai pitää noin sanoa kun itse polttaa.Kain kirjoitti:Kuolen kohta Tuomarilin tekopyhyteen.
Pakko vetää hermosauhut.
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
-
Yritän. 8)richidi kirjoitti:Minä käännytin 4 datanomia Macin käyttäjäksi kouluaikana. Laitappa Sunal paremmaksi.
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Tupakka tappaa, ei saa polttaa se on rumatapa. Rahaakin säästyisi jaadijaadijaa..Kain kirjoitti:Kuolen kohta Tuomarilin tekopyhyteen.
Pakko vetää hermosauhut.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
That's right!thoug kirjoitti:Tupakka tappaa, ei saa polttaa se on rumatapa. Rahaakin säästyisi jaadijaadijaa..Kain kirjoitti:Kuolen kohta Tuomarilin tekopyhyteen.
Pakko vetää hermosauhut.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Juttuhan on niin, että omalla, itse ansaitulla rahalla saa tehdä ihan mitä haluaa. En polta, mutta muiden polttaminen ei kuulu minulle.tuomaril kirjoitti:That's right!thoug kirjoitti:Tupakka tappaa, ei saa polttaa se on rumatapa. Rahaakin säästyisi jaadijaadijaa..Kain kirjoitti:Kuolen kohta Tuomarilin tekopyhyteen.
Pakko vetää hermosauhut.
Kyllähän toisinaan tekisi mieli joku sikari tussauttaa, mutta olen päättänyt, etten kärytä. Keksin kyllä korvaavia paheita, jos arki muuttuu tylsäksi.
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
päivänkakkara mä eilen viritin mun derpii, oli päivänkakkara muuten päivänkakkaran vaikee juttu. Sit lähin päivänkakkara ajaa, ni poliisit päivänkakkara pysäytti mut ja päivänkakkara sakotti ku viritetty mopo.pallo kirjoitti:Mistähän siellä amicsen röökipaikalla puhutaan...supinaa.
Voi päivänkakkara mä meinasin sanoo et painukaa vittuu mut sit siit ois saanu jotakin päivänkakkaran sakkoja poliisin halventamisesta. Onneks ei päivänkakkara ajokortti lähteny.
http://sisainenaani.com
-
redhat kirjoitti:päivänkakkara mä eilen viritin mun derpii, oli päivänkakkara muuten päivänkakkaran vaikee juttu. Sit lähin päivänkakkara ajaa, ni poliisit päivänkakkara pysäytti mut ja päivänkakkara sakotti ku viritetty mopo.pallo kirjoitti:Mistähän siellä amicsen röökipaikalla puhutaan...supinaa.
Voi päivänkakkara mä meinasin sanoo et painukaa vittuu mut sit siit ois saanu jotakin päivänkakkaran sakkoja poliisin halventamisesta. Onneks ei päivänkakkara ajokortti lähteny.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei oikein taideta puhella mopoista amiksessa. Autot, Kalja, Sätkät, Joulupipari, Munkit ja Viikonloppu on puhuttuja aiheita. Itse en pahemmin muista mopoista kenenkään puhuneen. Autonvirittämisestä ja sen sellaisesta kylläkin. Tässä on tehty huumorivideokin http://www.youtube.com/watch?v=jbd0G3o9-toredhat kirjoitti:päivänkakkara mä eilen viritin mun derpii, oli päivänkakkara muuten päivänkakkaran vaikee juttu. Sit lähin päivänkakkara ajaa, ni poliisit päivänkakkara pysäytti mut ja päivänkakkara sakotti ku viritetty mopo. Voi päivänkakkara mä meinasin sanoo et painukaa vittuu mut sit siit ois saanu jotakin päivänkakkaran sakkoja poliisin halventamisesta. Onneks ei päivänkakkara ajokortti lähteny.pallo kirjoitti:Mistähän siellä amicsen röökipaikalla puhutaan...supinaa.
Amiksessa ei kannata puuttua toisten asioihin koskaan. Ei koskaan ja ei missään tilanteessa. Siellä saa turpaansa, jos ei osaa tapella. Lukiossa nyt ei rähinöidä, mutta amiksessa tappelun näkee usein. Siihenkään ei kannata puuttua koskaan. Myöskään hikke hikari ei kannata olla, koska silloinkin voit saada turpaasi.thoug kirjoitti:Meneppä sitten seuraavalle tupakkitauolle hehkuttaan kuinka tupakka on pahasta ja mäkki on loistava, totta nuo ovat mutta turpiis voit saada.tuomaril kirjoitti: Parempi minun tapani on kuin polttaa jokavälissä tupangia ja juoda energiajuomia.
-
Re: Homppulaisten yläasteen keskiarvot?
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Heh, itellä oli 6,7-8Kenraali51 kirjoitti:Elikkä tälläsiä kyselisin. Ite oon nyt 8 lk ja 7 lk keskiarvo oli 8.8.
Jos oot Lahden kärpäsen koulussa niin saat ottaa mut sinne vastaan 9 luokalle..
-
Viesti Kirjoittaja Kenraali51 »
Siis ton hymynaaman tarkoitin tohon "Hikke!" kohtaan. Ois pitäny laittaa se ennen huutomerkkiä.arttula kirjoitti:No mitäs hikipinkoilua se on, jos vaan sai hyviä numeroita, kun opetettavat asiat olivat niin helppoja ? Jos jaksoi kuunnella tunnilla, ei juuri tarvinnut läksyjä lukea. Eikä kokeisiin.Kenraali51 kirjoitti:Hikke!arttula kirjoitti:Pitäisikö tuommoisia jotenkin muistaa tai pitää mielessä ? Mutta taisi olla jotain 9 ja 10 välillä koko yläasteen. Lähempänä sitä kymppiä. Yläaste oli helppo. Ei tarvinnut juuri lukea tai opiskella. Peruskoulu kun on kalibroitu siten, että kaikki siitä jotenkin selviävät. Lukiokin meni vielä aika vasemmalla kädellä kiitettävin arvosanoin.Kenraali51 kirjoitti:Elikkä tälläsiä kyselisin. Ite oon nyt 8 lk ja 7 lk keskiarvo oli 8.8.meidän luokalla kenelläkään ei oo yli 9 keskiarvo!
Eikä tuo mainitsemasi seikka oikein ole ylpeilyn aihe mielestäni.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ainakin humanistit osaavat kirjoittaa oikein 'alkaa lentämään' tai 'aletaan leikkaamaan' tai 'ruuvi alkaa kiristymään'. Ahahaha.Peitsamo kirjoitti:Kaiken kaikkiaan näille "pehmeille" aloille valmistuu aivan liikaa porukkaa. Lähinnä viittaan humanisteihin ja muihin vastaaviin aloihin.
Siinä vaiheessa kun paska alkaa lentämään tuulilasiin ja julkista sektoria aletaan leikkaamaan niin ruuvi alkaa viimeistään kiristymään. Jatko-opintonsa lähiaikoina aloittavat tulevat luultavasti huomaamaan tilanteen niihin aikoihin kun ovat valmistumassa
No toisaalta, kun vierailin kognitiotieteen tai psykanlaitoksella aikoinani, niin ihmettelin sitä, että ne fuksit eivät osanneet usein edes yhdyssanojen sääntöjä.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Peruskoulun päättötoikkarissa keskiarvo oli muistaakseni 6,4. Lukion päättötoikkarissa se oli ihme kyllä 6,7, vaikka nelosia ja vitosia oli enemmän.Kenraali51 kirjoitti:Elikkä tälläsiä kyselisin. Ite oon nyt 8 lk ja 7 lk keskiarvo oli 8.8.

Kolmosluokalle asti keskiarvo taisi olla ysin pinnassa, sen jälkeen ei ole oikein opiskelu kiinnostanut.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Missä Freelance hommissa sä oot?!Erño kirjoitti:Peruskoulun päättötoikkarissa keskiarvo oli muistaakseni 6,4. Lukion päättötoikkarissa se oli ihme kyllä 6,7, vaikka nelosia ja vitosia oli enemmän.Kenraali51 kirjoitti:Elikkä tälläsiä kyselisin. Ite oon nyt 8 lk ja 7 lk keskiarvo oli 8.8.![]()
Kolmosluokalle asti keskiarvo taisi olla ysin pinnassa, sen jälkeen ei ole oikein opiskelu kiinnostanut.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Kenraali51 »
Miten tollasella keskiarvolla pääsee lukioonErño kirjoitti:Peruskoulun päättötoikkarissa keskiarvo oli muistaakseni 6,4. Lukion päättötoikkarissa se oli ihme kyllä 6,7, vaikka nelosia ja vitosia oli enemmän.Kenraali51 kirjoitti:Elikkä tälläsiä kyselisin. Ite oon nyt 8 lk ja 7 lk keskiarvo oli 8.8.![]()

-
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Niin täälläkin on. Onneksi selaus onnistuu nopeasti Opera Turbon 8)tuomaril kirjoitti:Koulussa taas! Toivottavasti pääsen edes tänään Wintoosattamaan. Arg! Täällä on vain GPRS!
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Espoo on siis landea?tuomaril kirjoitti:Koulussa taas! Toivottavasti pääsen edes tänään Wintoosattamaan. Arg! Täällä on vain GPRS!
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Taitaa olla kirkkonummellaMailia kirjoitti:Espoo on siis landea?tuomaril kirjoitti:Koulussa taas! Toivottavasti pääsen edes tänään Wintoosattamaan. Arg! Täällä on vain GPRS!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Kirkkonummen keskustassa. Ulkona on 3G mutta luokkahuoneessa ei!thoug kirjoitti:Taitaa olla kirkkonummellaMailia kirjoitti:Espoo on siis landea?tuomaril kirjoitti:Koulussa taas! Toivottavasti pääsen edes tänään Wintoosattamaan. Arg! Täällä on vain GPRS!

-
Viesti Kirjoittaja pallo »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eikö iPhonessa ole tarpeeksi vahva antenni? Piteletkö puhelimesta kiinni väärin?tuomaril kirjoitti:Kirkkonummen keskustassa. Ulkona on 3G mutta luokkahuoneessa ei!thoug kirjoitti:Taitaa olla kirkkonummellaMailia kirjoitti:Espoo on siis landea?tuomaril kirjoitti:Koulussa taas! Toivottavasti pääsen edes tänään Wintoosattamaan. Arg! Täällä on vain GPRS!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka