Tai sen jälkeenKunkkuJ kirjoitti:Öööö.... Alue - viestiketju - Minun ei pitäisi kirjoittaa mitään ennen heräämistä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Tai sen jälkeenKunkkuJ kirjoitti:Öööö.... Alue - viestiketju - Minun ei pitäisi kirjoittaa mitään ennen heräämistä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tämä moderointi ei ole sinun ominta aluetta.KunkkuJ kirjoitti:Öööö.... Alue - viestiketju - Minun ei pitäisi kirjoittaa mitään ennen heräämistä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Vain alkukankeutta, ystävä hyvä. Tulet yllättymään, jos, tai todennäköisemmin kun pääsen näyttämään kykyni tälläkin sektorilla.Lare kirjoitti:Tämä moderointi ei ole sinun ominta aluetta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mistä ihmeestä tällainen ajatus on muuten lähtöisin? Ei offari ole mikään trollauspaikka, kuten ei ole mikään muukaan Hompussa. Offarissa sana on vapaa ja vaikka siellä sallitaankin kevyt hölmöily niin ei se tarkoita sitä että joka ketju pitää pilata nollaviesteillä ja kahdenkeskisellä hölinällä, joka tulisi muuten hoitaa yksityisviestein. Offtopic on nimensä mukaisesti keskustelua muista kuin Applen tuotteista, pitäen kuitenkin mielessä sen että olemme edelleen tietokonefoorumilla, jolla vaalitaan laadukkaita keskusteluita aiheesta kuin aiheesta.iPadi kirjoitti:Itse en näe mitään järkeä siinä, että "nipussa" Huviksi ja hyödyksi on nuo seitsemän alinta? Mielestäni ne on "asiallisia", tosin kuin offtopic, jossa saa trollata sydämensä kyllyydestä.
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”