Kauhea pärinä ja savutus, ja todella huono pito Fordissa. Olisi vaan kurvaillut Volvolla, niin ei olisi missannut sitä ensimmäistä liittymää Presidioon.
Yks vanha kärsä kerran sano että maailmassa on 3 orginaalia,voortti,viina ja vi..u
Viimeksi muokannut redhat, 23.7.2012 klo 9.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
Hienosti sai tehtyä donitsia noiden ratikoiden ympärillä. Kohde kun vielä liikkui niin sehän on jo vaativampaa. Muuten vähän harmittaa kun renkaita poltellaan noin vain. Pitoa ihmettilin itsekkin, koska kylkimyyryä tunnuttiin menevän turhankin paljon vaikka se ei olisi ollut välttämätöntä.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Armada kirjoitti:Mopotopicissa oli jotain Es jonneista (entajuamitätarkoittaa) mutta varmaan pätkä sopii samaan kastiin,ainakin Ken,DC ja ties mitä tuotesioittelua filkka sisältää,mut osaa jamppa ajaa vaikkei ralleissa niin pärjääkään..
Toi, mitään jonneilua ole !! Noi, on 33 vuotiaita!!
Jonnet, juo ES:ää ja huutelee vieraisiin pöytiin Triossa hippi-laseissa..
Tuomaril ja iPadi voi lisätä..
Armada kirjoitti:Mopotopicissa oli jotain Es jonneista (entajuamitätarkoittaa) mutta varmaan pätkä sopii samaan kastiin,ainakin Ken,DC ja ties mitä tuotesioittelua filkka sisältää,mut osaa jamppa ajaa vaikkei ralleissa niin pärjääkään..
Toi, mitään jonneilua ole !! Noi, on 33 vuotiaita!!
Jonnet, juo ES:ää ja huutelee vieraisiin pöytiin Triossa hippi-laseissa..
Tuomaril ja iPadi voi lisätä..
Tarkoitin tietenkin että jonneihin uppoaa moinen! Ostetaan ensimmäinen corolla nopilla ja luullaan että kulkee samalla lailla ja taittuu mutkiin yhtä jouhevasti karvanopat heiluen,kun on se DC huppari päällä/lippis/skeittarit ja ties mitä.
Viimeksi muokannut M.P.T, 24.8.2012 klo 22.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Viimeksi muokannut M.P.T, 25.8.2012 klo 23.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Te jätkät ette tiedä mitä saitte aikaan. Kimuli tuli katsomaan, että mitä mie touhuan. Juuri olin klikkaamassa tuota teidän videota ja me sitten yhdessä katsottiin tuota. Mä meinasin tukehtua ja toinen joutui taputtamaan mua selkään. Onko nuo kirjoittajat ihan terveitä kysyi minulta.
Te jätkät ette tiedä mitä saitte aikaan. Kimuli tuli katsomaan, että mitä mie touhuan. Juuri olin klikkaamassa tuota teidän videota ja me sitten yhdessä katsottiin tuota. Mä meinasin tukehtua ja toinen joutui taputtamaan mua selkään. Onko nuo kirjoittajat ihan terveitä kysyi minulta.
Annoitko kimulille aisaa?
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)