Taisi olla aikaa enemmän kuin minuutti?hatey kirjoitti:Vaikka leukoja en ole saanut koskaan yhtään, niin viimeksi kun olin kuntotestissä, niin vatsalihasliikkeitä sain 135.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja richidi »
Taisi olla aikaa enemmän kuin minuutti?hatey kirjoitti:Vaikka leukoja en ole saanut koskaan yhtään, niin viimeksi kun olin kuntotestissä, niin vatsalihasliikkeitä sain 135.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Opettajalla oli paha flunssa. Aina kun kuului "hätzii", eräs blondi pomppasi linkkuun.hatey kirjoitti:Vaikka leukoja en ole saanut koskaan yhtään, niin viimeksi kun olin kuntotestissä, niin vatsalihasliikkeitä sain 135.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Lihaskuntotesteissähän on aikaa 30 sec per liike. Aika kova tulos tuo 135.richidi kirjoitti:Taisi olla aikaa enemmän kuin minuutti?hatey kirjoitti:Vaikka leukoja en ole saanut koskaan yhtään, niin viimeksi kun olin kuntotestissä, niin vatsalihasliikkeitä sain 135.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Juu, en muista sitä määrää aikarajassa, mutta meni herne nenässä mokomassa testissä, enkä lopettanut, vaan jatkoin niin kauan, kunnes vatsalihas revähti. Sen jälkeen ei tarvinnut enää jatkaa testiä. Pääsin siis lopputestin helpolla. En koskaan tykännyt koko testistä.Erño kirjoitti:Lihaskuntotesteissähän on aikaa 30 sec per liike. Aika kova tulos tuo 135.richidi kirjoitti:Taisi olla aikaa enemmän kuin minuutti?hatey kirjoitti:Vaikka leukoja en ole saanut koskaan yhtään, niin viimeksi kun olin kuntotestissä, niin vatsalihasliikkeitä sain 135.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onneksi reväytit. Muuten varmaan tikkaisit vielä tänäänkin siellä...hatey kirjoitti:
Juu, en muista sitä määrää aikarajassa, mutta meni herne nenässä mokomassa testissä, enkä lopettanut, vaan jatkoin niin kauan, kunnes vatsalihas revähti. Sen jälkeen ei tarvinnut enää jatkaa testiä. Pääsin siis lopputestin helpolla. En koskaan tykännyt koko testistä.
Jos haluaa lusmuta, niin kannattaa nähdä vähän vaivaa sen eteen.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Legendaarista.hatey kirjoitti:Jos haluaa lusmuta, niin kannattaa nähdä vähän vaivaa sen eteen.
Viesti Kirjoittaja iTeemu »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Se on joku ryssäkeksintö. Varmin pysyä kaukana. Normaalitkin painot on tosiaan olemassa.Peitsamo kirjoitti:^^^ Pitäisikö ymmärtää jotain mitä sanoit?![]()
Mikä tämä kahvakuulahomma ylipäänsä edes on? Kaupoissa joskus nähnyt noita, mutta eikö normaalit painot ole keksitty jo vuosisatoja sitten
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »