Mää olen niin päivänkakkaran tyhmä että en vaan saa onnistumaan.

Olen koittanu siirtää sitä niin että..Arkisto----->Lisää kirjastoon------->Ja valinnu sieltä haluamani kansion. Mut vitut se mitään siirrä..Hermo menee saakutti!!
Viesti Kirjoittaja maQe83 »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Miksi et vain rahaa sinne ohjelmaan niitä suoraan? Siitähän ne sitten siirtyvät sinne toistettavaksi.maQe83 kirjoitti:Millä helvetillä saan siirretty internetistä lataamani musiikin Itunesiin?
Mää olen niin päivänkakkaran tyhmä että en vaan saa onnistumaan.![]()
Olen koittanu siirtää sitä niin että..Arkisto----->Lisää kirjastoon------->Ja valinnu sieltä haluamani kansion. Mut vitut se mitään siirrä..Hermo menee saakutti!!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja kepis »
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Miten ae musiikki on alunperin tullut iPadiin? Riippuu vähän siitä onnistuuko.kepis kirjoitti:Musiikin siirtäminen omalta ipadilta pc:seen ei onnistu sitten ei millään, musiikkitiedoston raahaaminenkaan padista itunesiin ei onnistu. Mitä teen siis väärin/jätän tekemättä?
Viesti Kirjoittaja kepis »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Jos ne on ostettu jonkun muun iTunes-tunnuksella niin niitä et pysty siirtämään.kepis kirjoitti:Musiikki + muu sisältö on tullut tosista koneista ja nyt tykkäisin siirtää ne koneelle jotta pääsisin päivittämään padini uusimpaan versioon, muutenhan musiikki/leffat häviävät kokonaan päivityksen seurauksesta.