![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tekemisiä
-
Re: Tekemisiä
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Asutko sä jossain solussa tällä hetkellä? Vai oletko vaan muuttanut kavereiden kanssa kimppaan ja nyt tuli mitta täyteen?Erño kirjoitti:Siivosin ajan kuluksi oman huoneen, olkkarin, eteisen ja keittiön. Kävin myös hakemassa vintiltä muuttolaatikoita. Pikkuhiljaa voisi alkaa pakkaamaan vaatteita yms, sekä heitellä ylimääräistä roinaa pois. Onneksi noita vaatteita ei ole paljon, eikä ylimääräistä roinaakaan oikeastaan yhtään. Omalta osalta muutto on siis jo puoliksi valmis.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
UFF:in laatikkoon vain ylimääräinen. Tavaraa kertyy paljon ajansaatossa ja muutossa sen huomaa. Paljon romua päätyy roskiin aina kun muuttaa.Erño kirjoitti:Siivosin ajan kuluksi oman huoneen, olkkarin, eteisen ja keittiön. Kävin myös hakemassa vintiltä muuttolaatikoita. Pikkuhiljaa voisi alkaa pakkaamaan vaatteita yms, sekä heitellä ylimääräistä roinaa pois. Onneksi noita vaatteita ei ole paljon, eikä ylimääräistä roinaakaan oikeastaan yhtään. Omalta osalta muutto on siis jo puoliksi valmis.
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Muutetaan uuteen, isompaan ja uudempaan kämppään tässä lähiaikoina. Olen tehnyt selväksi, että siinä kämpässä yhteiset tilat pidetään priimakunnossa ja siistinä koko ajan. Eli parempi opetella siivoamaan jäljet. Omat huoneet saavat sitten minun puolestani olla pommin jäljiltä. Sisäsiistinä ihmisenä keljuttaa asua kämpässä, jossa ei mahdu lliikkumaan lattialla lojuvien rojujen takia. Pöydille ja sohvienkin päälle jätetyt astiat taas ihmetyttää. Miten joku kehtaa jättää astiat levälleen ja varsinkin huuhtelematta? Ei voi olla niin kiire pelata wowia.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Minulla ei ole yhtään ylimääräistä rojua. Kaiken säilytän visusti omilla paikoillaan kaapissa/pöydällä. Tällä hetkellä voisin suoraan kipata vaatehyllyn kassiin ja tietokonet yms. laatikkoon ja lähteä litomaan. Mitään järjesteltävää tai siivottavaa mulla ei ole. 8)M.P.T kirjoitti: UFF:in laatikkoon vain ylimääräinen. Tavaraa kertyy paljon ajansaatossa ja muutossa sen huomaa. Paljon romua päätyy roskiin aina kun muuttaa.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »

Nyt äkkiö nukkumaan, että jaksaa ja ehtii nauttia kivasta viikonlopusta!
-
Eikös asunto pitäisi siivota kunnolla muuton yhteydessä? Hyllyt pitää puhdistaa, ikkunat pestä jne jne.... Itselläni ei onnistuisi tuollainen kippaus muutto, koska tavaraa on paljon. Tuo tatamini ei mahtuisi edes autoon, puhumattakaan keittiön pöydästäni.Erño kirjoitti:Minulla ei ole yhtään ylimääräistä rojua. Kaiken säilytän visusti omilla paikoillaan kaapissa/pöydällä. Tällä hetkellä voisin suoraan kipata vaatehyllyn kassiin ja tietokonet yms. laatikkoon ja lähteä litomaan. Mitään järjesteltävää tai siivottavaa mulla ei ole. 8)
-
Onko sulla tatamia kämpässä? Ettei olisi Dollamurin mattoa?M.P.T kirjoitti:Eikös asunto pitäisi siivota kunnolla muuton yhteydessä? Hyllyt pitää puhdistaa, ikkunat pestä jne jne.... Itselläni ei onnistuisi tuollainen kippaus muutto, koska tavaraa on paljon. Tuo tatamini ei mahtuisi edes autoon, puhumattakaan keittiön pöydästäni.Erño kirjoitti:Minulla ei ole yhtään ylimääräistä rojua. Kaiken säilytän visusti omilla paikoillaan kaapissa/pöydällä. Tällä hetkellä voisin suoraan kipata vaatehyllyn kassiin ja tietokonet yms. laatikkoon ja lähteä litomaan. Mitään järjesteltävää tai siivottavaa mulla ei ole. 8)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Toki pitäävielä kamojen roudauksen jälkeen siivota pinnat ja hajustaa kämppä kloorilla ja muilla pesuaineilla, sehän nyt on selvää.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Harkoosi kirjoitti:Siskon luona naapurissa kävin kattoon veljen kanssa leffan.oli mukavaa porkkanakakun kera!
Nyt äkkiö nukkumaan, että jaksaa ja ehtii nauttia kivasta viikonlopusta!
-
Tuo tatami ei ole sama mitä salilla. Tarkoitin vähän muuta tuolla tatamillaErño kirjoitti:Onko sulla tatamia kämpässä? Ettei olisi Dollamurin mattoa?M.P.T kirjoitti:Eikös asunto pitäisi siivota kunnolla muuton yhteydessä? Hyllyt pitää puhdistaa, ikkunat pestä jne jne.... Itselläni ei onnistuisi tuollainen kippaus muutto, koska tavaraa on paljon. Tuo tatamini ei mahtuisi edes autoon, puhumattakaan keittiön pöydästäni.Erño kirjoitti:Minulla ei ole yhtään ylimääräistä rojua. Kaiken säilytän visusti omilla paikoillaan kaapissa/pöydällä. Tällä hetkellä voisin suoraan kipata vaatehyllyn kassiin ja tietokonet yms. laatikkoon ja lähteä litomaan. Mitään järjesteltävää tai siivottavaa mulla ei ole. 8)Isokin alue? Paljonko maksoi?
Toki pitäävielä kamojen roudauksen jälkeen siivota pinnat ja hajustaa kämppä kloorilla ja muilla pesuaineilla, sehän nyt on selvää.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Nyt menee off topikin puolelle taas; jos on halua reenata, mutta ei aikaa, niin kannattaa järjestää aikaa. Tuo ei tietenkään ole mikään helppo juttu tehdä, jos on avainhenkilö työpaikalla, niin kuin ilmeisesti olet. Suosittelen silti järjestämään aikaa. Kamppailulajia harrastaessa kuntokin kohenee (paino tippuu

![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Noita akkoja ei kyllä pyöri noissa harrastepiireissä. Kyllä ne töissä vinkkailee koko ajan jotain, mutta sille linjalle en kyllä kehtaa mennä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
Kamppailulajit on mielenkiintoisia ja itse olen niistä tykännyt. Uiminenkin on ihan kivaa ja yllättävän tehokasta liikuntaa. Yksilölajit on mukavia myös. Hmm. Nilkkapainot voisi olla töihin mukavia kuten ranteisiin kiinnitettävät. Saisi työn ja liikunnan samaan. Pomo tuskin pahastuu, jos hivenen jumppaan työn ohessaPeitsamo kirjoitti:Ei vain kiinnosta mitkään kamppailulajit. Vuorotyökin haittaa noita säännöllisiä harrastuksia aika kummasti, joten tyydyn yksilölajien harrastukseen. Onneksi töistä löytyy uima-allas, joten siellä voi käydä aina säännöllisesti. Tällä viikolla olen käynyt jo neljästi ja sunnuntaina tulee viides kerta
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Eikös nuo kaksi ensin mainittua ole lähinnä yksilölajeja?M.P.T kirjoitti:Kamppailulajit on mielenkiintoisia ja itse olen niistä tykännyt. Uiminenkin on ihan kivaa ja yllättävän tehokasta liikuntaa. Yksilölajit on mukavia myös.
Tosin M.P.T:n tapauksessa ne varmaan ovat joukkotappelua ja ryhmäkuviokelluntaa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Aika vaikea kamppailulajeja on yksin harrastaa.richidi kirjoitti:Eikös nuo kaksi ensin mainittua ole lähinnä yksilölajeja?M.P.T kirjoitti:Kamppailulajit on mielenkiintoisia ja itse olen niistä tykännyt. Uiminenkin on ihan kivaa ja yllättävän tehokasta liikuntaa. Yksilölajit on mukavia myös.
Tosin M.P.T:n tapauksessa ne varmaan ovat joukkotappelua ja ryhmäkuviokelluntaa.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Itsekamppailu? Kompastelet jatkuvasti omiin jalkoihisi, eli kamppailet itseäsi? Arveluttaa kyllä natsikortin käyttö näin heti kättelyssä, mutta eikö Pikku-Aatulla aikanaan ollut kovaa itsekamppailua, kirjoitti kirjankin siitä?Erño kirjoitti:Aika vaikea kamppailulajeja on yksin harrastaa.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ihan helppoa se on. Katso vaikka Fight ClubErño kirjoitti:Aika vaikea kamppailulajeja on yksin harrastaa.richidi kirjoitti:Eikös nuo kaksi ensin mainittua ole lähinnä yksilölajeja?M.P.T kirjoitti:Kamppailulajit on mielenkiintoisia ja itse olen niistä tykännyt. Uiminenkin on ihan kivaa ja yllättävän tehokasta liikuntaa. Yksilölajit on mukavia myös.
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
Shoppailemassa siis...
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tulenko morjenstamaan?Jussi68 kirjoitti:Sunalin hoodeilla, Ikeassa isomman pikkuneidin kanssa.
Shoppailemassa siis...
-
Et taida enää ehtiä, juuri istuttiin autoon jatuomaril kirjoitti:Tulenko morjenstamaan?Jussi68 kirjoitti:Sunalin hoodeilla, Ikeassa isomman pikkuneidin kanssa.
Shoppailemassa siis...
suunnataan takaisin Hellsinkiin.
-
Viesti Kirjoittaja Houdini »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka