KunkkuJ kirjoitti:M.P.T kirjoitti:tuomaril kirjoitti:
Minulla oli köksää 7. luokalla, ....
.... Yksi pesi, toinen huuhteli ja kolmas kuivasi. Neljäs siivosi sitten tasot yms ja kaikki toimi ilman narinoita. Ryhmätyö toimii hyvin ja nopeuttaa hommia.
Siis opetetaanko kouluissa nykyään pojille ruuanlaittoa ja tiskausta? Mihin tämä maailma on oikein menossa? Ennen sentään oli selvää, että miehen kuuluu keskittyä hankkimaan lompakkoon sisältöä, ruokailu hoitui naisen tai ravintolan avulla.
En tiedä miten on nykyään, mutta ennen opetettiin. Meidän luokalla ainakin opetettiin myös käytöstapoja. Otettiin tyttöltä takki pois ja ohjattiin pöytäään. Penkkia pepun alle ja muuta vastaavaa. Myös valssit ja muut sellaiset oli opetuksessa. Kyllä miehen nyt pitää osata ruokaa tehdä, että prärjää. Enää ei vanhemmat etsi puolisoa valmiiksi ja näin oltaisiin naimisissa nuorena. Tiedä sitten millainen morsian oliis kämpässä, jos vanhemmat olisi sellaisen etsineet
Olen kauhuissani siitä, että nuo nuoret on koulussa tunneillakin netissä. Eikö koulussa pitäisi opiskella? Tietenkin sanikset ja muut voi olla tietokoneella. Ne onkin mukavemmat tehdä tietokoneella kuin kirjoittaa paperille ja antaa näin opettajalle. Paperia on myös helpompi huijata

Myös täysin turhia oppiaineita on paljon. Millaistahan olisi muuten olla nykyään koulussa? Olisiko se kulttuuri shokki tälläiselle vanhalle konkarille?
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.