![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Kuinka hyvin iPod Mini kestää elämää? Keskusteluista/esittelyistä riippuen se joko ei kestä yhtään käyttöä, tai kestää ydinsodankin. Miten on, voiko sitä kuskata esim. laukussa tai taskussa ulkona pakkasessa tai sateessa, voiko sen kanssa lenkkeillä yms.? Vai pitäisikö haaveilla flash-muistilla toimivasta soittimesta lenkkikaveriksi (mutta kun tää tahtoo vihreen
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Sitten tuo adapteri... Onko se siis sellainen vehje, millä saan virtaa soittimeen suoraan seinästä? Esim. Nomaticalla olis semmonen paketti, mihin sais iPodin+adapterin kimpassa karvan halvemmalla. Kun mulla ei ole tietokonetta kotona, niin ajattelin et tumppaan soittimen kaverin koneella täyteen ja sit latailen seinästä. Toimiiko näin?
Kotelokysymys näyttikin juuri tulleen, mutta voisiko joku vielä valaista sen, että jos tilaa jostain ebay:stä, niin miten tuo maksu tapahtuu? Miten summat käännetään euroiksi, ja voiko maksaa muuten kuin luottokorteilla, kun ei sellaistakaan ihmettä ole? Onko kellään Belkin metallista koteloa (26€ Nomaticassa), millaisia käyttökokemuksia?
Entä ostopaikka, verkkokauppa.com:ia joku kertoi käyttäneensä, onko kukaan tilannut jo muutamaan kertaan mainitusta Nomaticasta?
Voisitteko vielä kertoa kokemuksianne iPod Ministä vallan vapaassa sanamuodossa, sillä pikku varauksella, että kaikki hifistit kääntää sanansa suomeksi
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olen siis ihastunut Miniin lähinnä sen takia, että sitä saa vihreänä ja että se on metallinen eikä muovia, niinkuin muut iPodit. Muistin arvelen riittävän hyvinkin biisimäärälleni, ja niitähän saa aina vaihdettua, jos alkaa kyllästyttää. Valokuvat ja videot saa mun puolesta pysyä omissa laitteissaan, tai oikeestaan iPodiin vois liittää leivänpaahtimen...
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kiitos kaikille viitseliäille jo etukäteen!