thoug kirjoitti:^ Mäki tulin stadista. Joku, varmaankin ES-jonne, talvitakissa ja enduro kypärä kourassa juoksi viime tinkaan pasilassa kyytiin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En huomannut sinua.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
thoug kirjoitti:^ Mäki tulin stadista. Joku, varmaankin ES-jonne, talvitakissa ja enduro kypärä kourassa juoksi viime tinkaan pasilassa kyytiin.
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Oli ihan hienot äänet ja mainio pätkä muutenkin. Vähän kuin Jäniksen vuosi idealtaan, sitä kai tarkoitettukin?redhat kirjoitti:Animaatio kertoo miehestä jota luonto alkaa kutsua pois työn kiirrellisyydestä ja hektisyydestä. Teema sopii hyvin tähän koulujen ja töiden alkuun.
Tehty yhteistyössä Turun Taideakatemian kanssa, äänityöt minun käsialaa.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Danke !paulaw kirjoitti:Oli ihan hienot äänet ja mainio pätkä muutenkin. Vähän kuin Jäniksen vuosi idealtaan, sitä kai tarkoitettukin?redhat kirjoitti:Animaatio kertoo miehestä jota luonto alkaa kutsua pois työn kiirrellisyydestä ja hektisyydestä. Teema sopii hyvin tähän koulujen ja töiden alkuun.
Tehty yhteistyössä Turun Taideakatemian kanssa, äänityöt minun käsialaa.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itselläni on tuossa parikin projektia työn alla, rakenneltu PC kone joka pitäisi saada viimeisteltyä ja sen perään restaurointiprojektina A500.theinonen kirjoitti:Kaivoin modernin Venäläisen 90-luvun alun tietotekniikan esiin varastosta ja testasin vieläkö on toimintakuntoinen. Mitä tapahtui kaikille noille hienoille laitteille ja milloin tietokoneet muuttuivat tylsäksi välineurheiluksi...
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Eikö siellä ulkona muka muuta tekemistä ole kuin mopolla ajelu? Minua on varmaan huijattu, meinasin nimittäin Cooperin käydä juoksemassatuomaril kirjoitti:Kotiuduin äsken kaverilta. Ulos ei jaksa mennä enää, ajelin huvikseni 13 km mutta se riitti. Kohta voisi katsoa vaikka leffan nimeltä Ice.
Jotain pallopelejä on joskus kiva pelata kavereiden kanssa, mutta nyt ei huvita.Houdini kirjoitti:Eikö siellä ulkona muka muuta tekemistä ole kuin mopolla ajelu? Minua on varmaan huijattu, meinasin nimittäin Cooperin käydä juoksemassatuomaril kirjoitti:Kotiuduin äsken kaverilta. Ulos ei jaksa mennä enää, ajelin huvikseni 13 km mutta se riitti. Kohta voisi katsoa vaikka leffan nimeltä Ice.![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Turha selitellä ...hatey kirjoitti:Tekemisin itseni kahville kaupungille, kunhan kyyti saapuisi ensin. Siis auto joka noutaa minut, eikä mikään "Kyyti".
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Ongelma tässä on se, että täydellä mahalla ei jaksa lenkkeillätuomaril kirjoitti:Sanoin kaverille että mennään ensiksi tankkaamaan itsemme Hesburgeriin ja sitten vasta lenkille.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
No ei se mitään, sehän on tiedossa että kun mäkkärissä tai hesessä käy niin kerran kun pierasee, on taas vatsa tyhjä ja nälkä.apple_fani kirjoitti:Ongelma tässä on se, että täydellä mahalla ei jaksa lenkkeillätuomaril kirjoitti:Sanoin kaverille että mennään ensiksi tankkaamaan itsemme Hesburgeriin ja sitten vasta lenkille.
Minä jaksan. 8)apple_fani kirjoitti:Ongelma tässä on se, että täydellä mahalla ei jaksa lenkkeillätuomaril kirjoitti:Sanoin kaverille että mennään ensiksi tankkaamaan itsemme Hesburgeriin ja sitten vasta lenkille.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kuka tuo kyyti isolla koolla on?hatey kirjoitti:Tekemisin itseni kahville kaupungille, kunhan kyyti saapuisi ensin. Siis auto joka noutaa minut, eikä mikään "Kyyti".
Viesti Kirjoittaja hatey »
En tiedä, kun ei sellaista ole olemassakaan.Lare kirjoitti:Kuka tuo kyyti isolla koolla on?hatey kirjoitti:Tekemisin itseni kahville kaupungille, kunhan kyyti saapuisi ensin. Siis auto joka noutaa minut, eikä mikään "Kyyti".
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Kyllä kun olisi tällaista intoa pitää oma auto yhtä siistissä kunnossa. Esimerkillistä.hatey kirjoitti: Tekemisin Sutsukin puhtaaksi liuotinpesuaineella ja vahalla kiiltäväksi. Oli päässyt likaantumaan viikonlopun Saimaan reissulla, tuli ajeltua niin paljon hiekkateilä. Kettinkitkin olivat ihan möhnäiset, nyt nekin ovat taas puhtaat ja öljytyt.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... t-ja-videohatey kirjoitti:Lare kirjoitti:hatey kirjoitti:
Tekemisin Sutsukin puhtaaksi liuotinpesuaineella ja vahalla kiiltäväksi. Oli päässyt likaantumaan viikonlopun Saimaan reissulla, tuli ajeltua niin paljon hiekkateilä. Kettinkitkin olivat ihan möhnäiset, nyt nekin ovat taas puhtaat ja öljytyt.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ääh. Sehän on vain kulkuneuvo... Saahan se siisti olla, mutta en kyllä ala itse pesemään...dem0 kirjoitti:Kyllä kun olisi tällaista intoa pitää oma auto yhtä siistissä kunnossa. Esimerkillistä.hatey kirjoitti: Tekemisin Sutsukin puhtaaksi liuotinpesuaineella ja vahalla kiiltäväksi. Oli päässyt likaantumaan viikonlopun Saimaan reissulla, tuli ajeltua niin paljon hiekkateilä. Kettinkitkin olivat ihan möhnäiset, nyt nekin ovat taas puhtaat ja öljytyt.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Minä pesen aina oman autoni. Ja vahaankin. Nyt pitäisikin taas syksyn tullen tehdä perusteellinen putsaus tuolle kulkineelle.Tauvo kirjoitti:Ääh. Sehän on vain kulkuneuvo... Saahan se siisti olla, mutta en kyllä ala itse pesemään...dem0 kirjoitti:
Kyllä kun olisi tällaista intoa pitää oma auto yhtä siistissä kunnossa. Esimerkillistä.