![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=yttbFbMPQeM
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Niinpä. Näin sivullisen silmin muoto ja soundi ovat ne merkittävimmät elementit moottoripyörässä. Luotettavuuden ym. suhteen katseet on suunnattava Japaniin tai Saksaan.KunkkuJ kirjoitti:Kyllä italailaisille täytyy antaa täysi tunnustus noista moottoripyöristä. Ovat osanneet rakentaa just itsensä näköisiä pyöriä; jotain kaunista, jotain toimivaa, hienoa ajettavuutta ja miehekkäitä ääniä... ja öljyä vuotavia, betonimyllyn ääntä pitäviä, epäluotettavia moottoreita!Mikael K. kirjoitti:
Se Ducatin ulkonäkö ja pakoäänien soundi. Mitä muuta voisi ihastella yhtä paljon?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tomonen joku punanen kyykky-ei-panigale-ducati tuli kerran kävelyvauhtia ohitte, niin oli se kyllä leuat loksauttava äänikokemus! Vaikea usko että niin paljon rikkinäiseltä kuulostava moottori ylipäätään pysyy käynnissä, tai että se kaikenlisäksi liikuttaa sitä moottoripyörää! Karkeaa ääntä pitävä betonimylly on aika lähellä neutraalia vertausta.KunkkuJ kirjoitti:Kyllä italailaisille täytyy antaa täysi tunnustus noista moottoripyöristä. Ovat osanneet rakentaa just itsensä näköisiä pyöriä; jotain kaunista, jotain toimivaa, hienoa ajettavuutta ja miehekkäitä ääniä... ja öljyä vuotavia, betonimyllyn ääntä pitäviä, epäluotettavia moottoreita!
Viesti Kirjoittaja thoug »
Taisi olla jokin kuivakytkin versio, niissä kun se 'epämääräinen' kilinä ja kolina on normaalia ja osa kaunista äänimaailmaa... Valitettavasti itsellä ollut vain kytkinlevyt öljyssä lilluvia pyöriä.Jamac kirjoitti:Tomonen joku punanen kyykky-ei-panigale-ducati tuli kerran kävelyvauhtia ohitte, niin oli se kyllä leuat loksauttava äänikokemus! Vaikea usko että niin paljon rikkinäiseltä kuulostava moottori ylipäätään pysyy käynnissä, tai että se kaikenlisäksi liikuttaa sitä moottoripyörää! Karkeaa ääntä pitävä betonimylly on aika lähellä neutraalia vertausta.KunkkuJ kirjoitti:Kyllä italailaisille täytyy antaa täysi tunnustus noista moottoripyöristä. Ovat osanneet rakentaa just itsensä näköisiä pyöriä; jotain kaunista, jotain toimivaa, hienoa ajettavuutta ja miehekkäitä ääniä... ja öljyä vuotavia, betonimyllyn ääntä pitäviä, epäluotettavia moottoreita!
Viesti Kirjoittaja Edorf »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hienoa, minun moponi on täysin valmis tuohon.Edorf kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288495822641.html
Eheii, vuoden päästä huiput voisi laskia 30km/h:hon
jos se on nelari ja kiinalainen niin voisi laskia vaikka 20km/htuomaril kirjoitti:Hienoa, minun moponi on täysin valmis tuohon.Edorf kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288495822641.html
Se on 2T.Edorf kirjoitti:jos se on nelari ja kiinalainen niin voisi laskia vaikka 20km/htuomaril kirjoitti:Hienoa, minun moponi on täysin valmis tuohon.Edorf kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288495822641.html
Olikos se SYMi vai mikä?tuomaril kirjoitti:Se on 2T.Edorf kirjoitti:jos se on nelari ja kiinalainen niin voisi laskia vaikka 20km/htuomaril kirjoitti:Hienoa, minun moponi on täysin valmis tuohon.Edorf kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288495822641.html
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Viesti Kirjoittaja iFooni »
aksim97 kirjoitti:allright tullut nyt parisen kuukautta ajeltua 2010 Aprilia RX 50:sellä. Täytyy sanoa että mukava peli ajella vaikka ihan mettissäkin. Kulkua sopivasti ja tyyli sopii mun silmään
Nyt ois 2500km ajelun jälkeen tarkotus tehdä pari huoltotoimenpidettä; vaihtaa kilventeline uuteen palaneen tilalle, asentaa tupakansytytin pistoke laitteiden lataamista varten, Säätää etujarru ja vaihtaa jarrupalat ja tarkistaa ölypumpun säädöt. Ketjutkin sais taas kiristää
Sitten taas vaan kovaa ajoa runsaasti ja sitten miettii keväällä jos vaihtas piikkiin
Ai, sellaisiakin on? 8)tuomaril kirjoitti:[^
Se on Generic.
Jos on tuo sigun kotari niin kiinnostaa kylläiFooni kirjoitti:aksim97 kirjoitti:allright tullut nyt parisen kuukautta ajeltua 2010 Aprilia RX 50:sellä. Täytyy sanoa että mukava peli ajella vaikka ihan mettissäkin. Kulkua sopivasti ja tyyli sopii mun silmään
Nyt ois 2500km ajelun jälkeen tarkotus tehdä pari huoltotoimenpidettä; vaihtaa kilventeline uuteen palaneen tilalle, asentaa tupakansytytin pistoke laitteiden lataamista varten, Säätää etujarru ja vaihtaa jarrupalat ja tarkistaa ölypumpun säädöt. Ketjutkin sais taas kiristää
Sitten taas vaan kovaa ajoa runsaasti ja sitten miettii keväällä jos vaihtas piikkiin
Ittellä oli vähä aikaa sitten -05 vuoden Aprilia RX Racing, supermoto renkailla. Se se oli asia peli, paljon parempi kun nämä uudet derbin koneella varustetut nykyapikat. Oli laatuosista koottu ja kiva ajeltava.
Kevaria voin kyllä suositella, mulla olis myynnissä yksi
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mielestäni sen voisi nostaa nykyisestä 45 km/h tuonne 50 km/h nopeuteen. 60km/h nopeus on turhan kova vauhti nykyisille nuorille ja oli myös vanhoille nuorille. Miksi 50km/h nopeuteen? Siksi, koska se on taajamassa oleva nopeus monessakin paikkassa.Edorf kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288495822641.html Eheii, vuoden päästä huiput voisi laskia 30km/h:hon
60km/h on mielestäni todella sopiva koska landella mutkasten teiden rajotukset usein ovat sitä luokkaa sekä myös 80km/h alueella mopoilijat eivät tulisi liian nopeasti mutkan takaa perä eellä eteen.M.P.T kirjoitti:Mielestäni sen voisi nostaa nykyisestä 45 km/h tuonne 50 km/h nopeuteen. 60km/h nopeus on turhan kova vauhti nykyisille nuorille ja oli myös vanhoille nuorille. Miksi 50km/h nopeuteen? Siksi, koska se on taajamassa oleva nopeus monessakin paikkassa.Edorf kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288495822641.html Eheii, vuoden päästä huiput voisi laskia 30km/h:hon
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Kotari juu, melkein uus ja vähän ajettu. Ei vie bensaa juuri mitään jneaksim97 kirjoitti:Jos on tuo sigun kotari niin kiinnostaa kylläiFooni kirjoitti:aksim97 kirjoitti:allright tullut nyt parisen kuukautta ajeltua 2010 Aprilia RX 50:sellä. Täytyy sanoa että mukava peli ajella vaikka ihan mettissäkin. Kulkua sopivasti ja tyyli sopii mun silmään
Ittellä oli vähä aikaa sitten -05 vuoden Aprilia RX Racing, supermoto renkailla. Se se oli asia peli, paljon parempi kun nämä uudet derbin koneella varustetut nykyapikat. Oli laatuosista koottu ja kiva ajeltava.
Kevaria voin kyllä suositella, mulla olis myynnissä yksija kyl tää minarellikin toimii loistavasti, ei syö ainettakaan vaikka täystehone vehe
Nimenomaan toistenpäin. Minarelli am6 löytyy, kuten jo lähes kaikista muista mopoista kiinanvehkeet poislukien.iFooni kirjoitti:Kotari juu, melkein uus ja vähän ajettu. Ei vie bensaa juuri mitään jneaksim97 kirjoitti:Jos on tuo sigun kotari niin kiinnostaa kylläiFooni kirjoitti:aksim97 kirjoitti:allright tullut nyt parisen kuukautta ajeltua 2010 Aprilia RX 50:sellä. Täytyy sanoa että mukava peli ajella vaikka ihan mettissäkin. Kulkua sopivasti ja tyyli sopii mun silmään
Kevaria voin kyllä suositella, mulla olis myynnissä yksija kyl tää minarellikin toimii loistavasti, ei syö ainettakaan vaikka täystehone vehe
![]()
Ja eikai tuossa sulla nyt Minarelli ole? Se on nimenomaan niissä vanhemmissa ja 06-> on Derbistä tuttu Rabasa
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Onko iskäsi Hompussa?aksim97 kirjoitti:uppistakeikkaa tulikin kirjotettua näköjään iskän homppukäyttäjälllä kun olen hänen macbookillaan ja kun oli valmiiksi kirjautunut sisään niin oletin että minun käyttäjälleni.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Kyllä minunkin faijalla on tunnus täällä. Aktiivisuus on toinen asia. Eikä nuo vanhat ukot missään offarissa jaksa pyöriä.tuomaril kirjoitti:Onko iskäsi Hompussa?aksim97 kirjoitti:uppistakeikkaa tulikin kirjotettua näköjään iskän homppukäyttäjälllä kun olen hänen macbookillaan ja kun oli valmiiksi kirjautunut sisään niin oletin että minun käyttäjälleni.Jos minun isäni olisi täällä, niin en olisi täällä.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vaihdoin viestin sinun nimiisi, väärinkäsitysten välttämiseksi.aksim97 kirjoitti:uppistakeikkaa tulikin kirjotettua näköjään iskän homppukäyttäjälllä kun olen hänen macbookillaan ja kun oli valmiiksi kirjautunut sisään, niin oletin että minun käyttäjälleni.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Ei vai?Anghorn kirjoitti:Kyllä minunkin faijalla on tunnus täällä. Aktiivisuus on toinen asia. Eikä nuo vanhat ukot missään offarissa jaksa pyöriä.
49-vuotias ei ole vanha.jjpeltola kirjoitti:Ei vai?Anghorn kirjoitti:Kyllä minunkin faijalla on tunnus täällä. Aktiivisuus on toinen asia. Eikä nuo vanhat ukot missään offarissa jaksa pyöriä.