richidi kirjoitti:^ Tuo on homppulaisille vaikea laji tuo cooperi. Pohkeet paukkuu vähän joka toisella.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Miten mun korvia alkoi yhtäkkiä kuumottamaan?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
richidi kirjoitti:^ Tuo on homppulaisille vaikea laji tuo cooperi. Pohkeet paukkuu vähän joka toisella.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hyvä tuloshan tuo on, vaikka oletkin nuori.iDock kirjoitti:Höh, kokeilin omaa cooperia testimielessä ja onnistuin saamaan niinkin hyvän tuloksen kuin 2975. Voisi kyllä parempikin olla.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pyörällä on aina päässyt lujaa ja kestävyyskin on hyvä, mutta maantiepyöräily ei nappaa. Eikä tosiaankaan kiinnosta tuo douppaus.mercury kirjoitti:Ei sitten muuta kuin kokeilemaan pyöräilyä lajina. Tuota nopeutta jos jaksat painaa 44 km, niin pääset samoihin aikoihin kuin Lontoon olympialaisten miesten aika-ajon hitaimmat. Todennäköisesti aika-ajopyörä allasi ajaisit samaa nopeutta maailman nopeimpien kanssa.Erño kirjoitti:Kello ei valehtele. 12 vaille lähdin ja tasalta olin perillä. 8) Hmm... google mapsin mukaan matkaa olikin vain 9km.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Lienee viisainta ja varmastikin mukavinta juurikin noin toimia tulevaisuudessaKunkkuJ kirjoitti:^Joo, tee vaan niin kuin me muutkin, siirry Ernon aikakauteen. Aina kun pyöräilet, ota mukaasi pieni pärekori ja näyttele kaikille olevasi menossa poimimaan marjoja.
Pöljä sinä olet. Tuo siis tarkoittaa sitä, että jalkasi kuljettavat sinua paikasta toiseen ikäsi ottaen kelvolliseen tahtiin. Moisella ominaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten erinomainen sinä olet.Tauvo kirjoitti:Jiihaa!
Nyt olen virallisesti Cooperin testissä taulukon mukaan erinomainen (miehet yli 40v).
Kyllä se juuri sitä tarkoittaa, mitä kirjoitin...KunkkuJ kirjoitti:Pöljä sinä olet. Tuo siis tarkoittaa sitä, että jalkasi kuljettavat sinua paikasta toiseen ikäsi ottaen kelvolliseen tahtiin. Moisella ominaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten erinomainen sinä olet.Tauvo kirjoitti:Jiihaa!
Nyt olen virallisesti Cooperin testissä taulukon mukaan erinomainen (miehet yli 40v).
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Tuollaisten taulukoiden heikkous on siinä, että niissä ei huomioida kuin ikä ilman ihmisen muita fyysisiä ominaisuuksia.Tauvo kirjoitti:Kyllä se juuri sitä tarkoittaa, mitä kirjoitin...KunkkuJ kirjoitti:Pöljä sinä olet. Tuo siis tarkoittaa sitä, että jalkasi kuljettavat sinua paikasta toiseen ikäsi ottaen kelvolliseen tahtiin. Moisella ominaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten erinomainen sinä olet.Tauvo kirjoitti:Jiihaa!
Taulukko: http://www.sci.fi/~teivo/stayers/cooptiet.htm
Millä perusteella se tekee sinusta erinomaisen ihmisen, jos pystyt juoksemaan jonkun matkan tietyssä ajassa? Kummallinen ajatus. Etenkin kun ottaa huomioon, että siinä juostessasi pilaat polvesi ja muutkin liikkuvat osasi. Raajarikko sinä olet, eikä siinä ole mitään erinomaista.Tauvo kirjoitti:Kyllä se juuri sitä tarkoittaa, mitä kirjoitin...KunkkuJ kirjoitti:Pöljä sinä olet. Tuo siis tarkoittaa sitä, että jalkasi kuljettavat sinua paikasta toiseen ikäsi ottaen kelvolliseen tahtiin. Moisella ominaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten erinomainen sinä olet.Tauvo kirjoitti:Jiihaa!
Tarkoitatko, että lihaville pitäisi olla omat taulukot?theinonen kirjoitti:Tuollaisten taulukoiden heikkous on siinä, että niissä ei huomioida kuin ikä ilman ihmisen muita fyysisiä ominaisuuksia.Tauvo kirjoitti:Tauvo kirjoitti:Jiihaa!
Taulukko: http://www.sci.fi/~teivo/stayers/cooptiet.htm
En usko, että sitä tarkoitit.Tauvo kirjoitti:^ Ei ollut kyse minusta ihmisenä. Etkö muka oikeasti ymmärrätänyt sitä, että hehkutin suoritusta, joka oli jonkun valopään tekemän taulukon mukaan erinomainen (very good ameriikaksi)?
Tuon kyllä uskon.Tauvo kirjoitti:Ihmisenä olen yhtä huono, kuin ennen suoritusta.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ei välttämättä lihaville, vaan enemmänkin painavammille ja vähemmän nälkiintyneille. Jos verrataan ulkoisesti lyhyen ja pitkän matkan juoksijoita, niin onhan ruumiinrakenteessa huomattava ero. Lyhyen matkan juoksijat tarvitsevat lihaksia saavuttaakseen huippuvauhdin mahdollisemman lyhyessä ajassa, mutta pitkällä matkalla niistä isoista lihaksista on vain haittaa ja lyhyen matkan juoksijan kuluttaessa itsensä loppuun pitkän matkan juoksija vain jatkaa matkaansa.Tauvo kirjoitti: Tarkoitatko, että lihaville pitäisi olla omat taulukot?
Viesti Kirjoittaja carrbon »