Musta ja sim vapaa iPhone 4 32gb. Ostettu 19.10.2010, kuitti mukaan. Aina pidetty suojakalvoja edessä ja takana, ei naarmuja/halkeamia. Sijaitsee Alavudella. Toimitustapoina nouto tai posti (rahat tilille --> paketti postiin).
HP: 300€ sisältäen postikulut.
Viimeksi muokannut psymbiote, 3.9.2012 klo 21.54. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Rahat tilille --> paketti postiin. Periaatteesta en tue postiennakkoa yksityisten välisissä kaupoissa, ei ole varaa makuuttaa iphonea postissa viikkokausia, jos ostaja päättääkin olla hakematta pakettia, ja vielä maksaa postikulut+postiennakkokulut siitä ilosta.
Postiennaakkoonkin voit pyytää etukäteismaksua ostajalta joka kyllä aika hyvin turvaa ettei sinulle tule postikuluja missään olosuhteissa.
Ymmärrän toki periaatteesi, ajattelin vain tuoda tuon näkökulman myös esille.
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
Laitan tähän saman, minkä laitoin myyjälle YV:nä: siksi kyselen postiennakkona, koska olen jokin aika sitten tullut ikävästi petetyksi puhelinkaupoissa. Luottamus ei enää ole entisenlainen. En halua menettää satasia toistamiseen - enkä toivo sitä kenellekään toiselle.
Mutta olen siis tarjonnut 290€ - jos postiennakko, vaikka osittainen, sopii.